abonnement Unibet Coolblue
pi_63372799
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Ancient het volgende:
Ik verveel me de laatste tijd zo erg, daarom heb ik besloten om voor de zoveelste keer weer te beginnen met WoW, naast Medieval total war het enige spel dat me echt kon boeien. Vorig jaar speelde ik nog WoW op de Amerikaanse servers, maar ik ga nu weer naar Europa (laatste keer dat ik daar speelde was 02/'06 volgens mijn account info ). Als alles is geïnstalleerd zal ik waarschijnlijk een lvl 1 aanmaken en eens kijken op Steamwheedle Cartel. Is het Fok!guild Horde of Alliance?
Alliance

Misschien moet ik het ook maar doen ook, zie ik die kant ook eens. En meteen in een groep bekenden...

Maar eerst mijn huntard naar 80.
pi_63372850
Okay 80, en nu? . Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen? .
pi_63372900
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu? . Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen? .
greens farmen en een enchanter zoeken, heb gisteren 2 stacks infinite dust voor 80g verkocht en 1 stack greater cosmic essence voor 360g
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_63373015
Ik ben zelf enchanter, dus heb alle mats al gebruikt om m'n skill te levellen . Kan nog meer gaan farmen, maar heb cloth nodig zodat ik tailoring level en die flying carpet kan maken . En de greens die ik dan maak, disenchant ik uiteraard.
pi_63373055
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu? . Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen? .
En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?
pi_63373080
Nou, dan heb je daar je bezigheid

Ik moet op 80 gaan farmen voor AC rep, en voor mijn bike. Genoeg te doen lijkt me.
pi_63373120
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben zelf enchanter, dus heb alle mats al gebruikt om m'n skill te levellen . Kan nog meer gaan farmen, maar heb cloth nodig zodat ik tailoring level en die flying carpet kan maken . En de greens die ik dan maak, disenchant ik uiteraard.
Ik ben nog maar 350 enchanting en 384 tailoring

Je hebt uiteraard northrend cloth scavenging?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_63373162
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef Hanstin het volgende:

[..]

En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?
Nee, maar ik heb de afgelopen week wel genoeg quests gedaan eigenlijk . Stormpeaks wel, icecrown 4 gedaan ofzo.

Heb idd die cloth scavenging, denk dat ik zo maar ff ga respeccen en ga AoE farmen .
pi_63373312
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu? . Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen? .
Ik was juist een van de laatste die 80 werd in m'n guild
pi_63373406
Ja ik heb altijd al in casual guilds gezeten, helaas. Ik ben zelf meer een raider/wat meer hardcore speler, alleen omdat ik altijd in casual guilds zit heb ik mij nooit echt kunnen gearen. Behalve dan via PuG's en dan badges farmen in heroics. En juist omdat ik me nooit heb kunnen gearen, kan ik ook niet in een hardcore guild komen. Vicieuze cirkel enzo, lastig .
pi_63373627
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik heb altijd al in casual guilds gezeten, helaas. Ik ben zelf meer een raider/wat meer hardcore speler, alleen omdat ik altijd in casual guilds zit heb ik mij nooit echt kunnen gearen. Behalve dan via PuG's en dan badges farmen in heroics. En juist omdat ik me nooit heb kunnen gearen, kan ik ook niet in een hardcore guild komen. Vicieuze cirkel enzo, lastig .
Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1
pi_63374084
Het is altijd handig als je in een HC guild zit en gewoon lekker op je eigen tempo kan lvlen en gearen.
Waarom zouden ze je kicken? Je kent ze immers toch al lang genoeg!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 20 november 2008 @ 14:51:16 #138
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_63374693
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Het is altijd handig als je in een HC guild zit en gewoon lekker op je eigen tempo kan lvlen en gearen.
Waarom zouden ze je kicken? Je kent ze immers toch al lang genoeg!
Omdat je slacked!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_63375222
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1
Ja idd, ga een dezer dagen maar eens wat applications versturen .
pi_63375688
Ja ik ga het zelf niet doen. Één keer mijn eigen clubje verlaten, en toen al vrij snel gestopt. Mijn guild heeft altijd problemen gehad met high-end raids, maar heeft als voordeel altijd heel veel lol, actie en verbal abuse gehad
  donderdag 20 november 2008 @ 15:38:34 #141
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63376027
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Nightwatchers


Wie ben je dan? Boro?
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63376378
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:38 schreef magge het volgende:

[..]



Wie ben je dan? Boro?
Ik zit zelf niet in Nightwatchers

Ben Lavendor , NE Rogue

Lange tijd gestopt geweest, sinds een kleine week weer begonnen.
pi_63376642
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Omdat je slacked!
Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.
We hebben toch genoeg hunters.

[ Bericht 4% gewijzigd door WyriHaximus op 20-11-2008 16:00:21 (heb je dubbelpost ff verwijdert :)) ]
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 20 november 2008 @ 16:12:26 #144
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63377139
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.
We hebben toch genoeg hunters.
Neehee, je moet! 't is net werk!
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:14:00 #145
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63377191
Dat applyen bij grote guilds is altijd achterlijk man, lijkt soms wel alsof je solliciteert voor directeur

Ik zou bijna durven zeggen dat het moeilijker is om aan een goeie guild te komen dan aan een baan IRL _!
Op elke fokker past een bril.
pi_63377356
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Dat applyen bij grote guilds is altijd achterlijk man, lijkt soms wel alsof je solliciteert voor directeur

Ik zou bijna durven zeggen dat het moeilijker is om aan een goeie guild te komen dan aan een baan IRL _!
En toch doen meeste mensen meer moeite om in die pro guild te komen dan aan werk !!
Zit zelf ook Casual guild en ben zelfs officer.. maar denk dat ik misschien wel ga raiden op me DK
Don't think, be sure!
  donderdag 20 november 2008 @ 16:19:23 #147
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63377373
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:

[..]

Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is. Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.

Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.

Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."

Wyri niet heeeurr <3
Als je nu als rogue niet een gelijk gear warrior kan verslaan moet je je rogue deleten, ik nu zelfs warriors aan als combat.

1 op 1 zijn rogues gewoon veelste goed, maar ja, ik pvp niet.

Overigens heb ik vandaag mn lvl 24 warrior gedelete het speelt vergeleken met een rogue zoveel minder en tanken is ook veelste paniekerig.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:21:43 #148
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63377450
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.

Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:26:04 #149
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63377583
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten op .
Ach, ik deed BT op mn rogue en de andere pug rogue rollde voor de blade of savagery (1.4) terwijl ie 'm al had en daarna die kankeraap ook nog op de MH glaive rollde, toen die die niet kreeg (verloor de roll net als ik aan een prot warrior (ook lomp dat ie niet fury specced)) doet ie dit nog eens: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6715481699&sid=1&pageNo=1

Dus ik later een whisper vanaf een alt naar hem, blablabla, vroeg ik waarom die eigenlijk op de blade of savagery rollde nadat ik 'm 2 dagen later in orgri met de heartless (Zul'jin 2.6 drop sword) zie staan, zegt ie "oh ik roll gewoon op alles wat ik kan gebruiken".

Ja, dat soort rogues moeten gewoon kapot.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Fantamman

En ja hoor, zelfs de prot warrior gebruikt de glaive niet meer.

Ik ben trouwens over naar fist + dagger combat vanwege de schaarste van OH swords, de snelheid van OH dagger en de extra 5% crit met de SS glyph (50% kans op extra combo point op SS crit).

Maar toch, het blijft leuk om te fantaseren hoe het zou zijn om daar in je kara gear met een glaive in orgi te staan op een alt..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:29:09 #150
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_63377675
2,8 miljoen exemplaren verkocht van wotlk in 24 uur
O.o
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')