[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 06 December 1999).]
Als er nou maar niemand de puzzel uit pure ergernis door de kamer smijt, of donderdag bij het verlaten van het huis een paar stukjes meeneemt...
quote:
op 12-06-1999 om 05:03 PM schreef Liejannuh het volgende:
Ben ook altijd erg benieuwd naar wat voor soort mensen zo'n puzzel of borduurwerk nu kopen
DAt je puzzelt is al ernstig genoeg, dan ga je toch geen big brother puzzel maken???
Ik vind puzzelen bij vlagen erg leuk, en zie niet in wat daar ernstig aan is. Als we mensen al gaan beoordelen op hobby´s krijgen we wel te maken met een zeer ernstige vorm van onverdraagzaamheid. Voor veel mensen gaat het bij puzzelen trouwens niet om hoe mooi, maar om hoe moeilijk het plaatje is )overloop van kleuren en contrast e.d) Hiervan zal het naast de souvenir waarde dus aanliggen hoe goed de verkoop gaat
Met de kerst in aantocht zal de puzzle wel gretig aftrek vinden. En eerlijk gezegd, een puzzle met 3000 stukjes, dat lijkt mij ook wel wat!
Nu maar hopen dat ik een kerstcadeau krijg. Anders heb ik nog een kansje met mijn verjaardag
http://www.showwereld.nl/bb/index.html
quote:
HET UITMELKEN GAAT DOOR
Big Brother - The Game komt uit
--- Dat Big Brother op televisie-, Internet-, muziek- en videogebied een ware melkkoe is, wisten we. Dezelfde koe wordt nu echter ook gemolken op de markt van games. Big Brother - The Game wordt volgende week gelanceerd.Vanaf volgende week ligt het spel in de winkels voor f 29, 95. Strekking van de game: als bewoner de overige bewoners de deur uit te werken en zoveel mogelijk punten weten te verzamelen. Je kan kiezen uit één van de twaalf oorspronkelijke bewoners. Ook zijn er videobanden te vinden die elk een fragment uit Big-Brother bevatten. (RL)
07.12.99
quote:
Vanaf volgende week ligt het spel in de winkels voor f 29, 95. Strekking van de game: als bewoner de overige bewoners de deur uit te werken en zoveel mogelijk punten weten te verzamelen. Je kan kiezen uit één van de twaalf oorspronkelijke bewoners.
Gaat het hier om een spel a la gansenbord of een pc game ?
Dus pc game of bord spel?
quote:
De puzzel is overigens niet in de winkel verkrijgbaar, laat Veronica weten.De ware Big Brother fan moet zich vooralsnog dus tevreden stellen met de video, het borduurpakket en, binnenkort, ’Big Brother, The Game’. De bedoeling is dat de speler in Het Huis binnentreedt om de bestaande bewoners er uit te werken. Zo levert het programma overduidelijk nog veel meer op dan hoge kijkcijfers.
Ik heb de indruk dat het een PC-game is, aangezien je ook videofragmenten te zien krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 09 December 1999).]
En nou weer lego yoepi! Mooie deal van Lego waar t niet zo heel denderend met de verkopen zat.
Ik wordt niet helemaal goed van al die overduidelijke reklame, we hebben nu al mcdonalds, bruna, bart smit en nu weer lego! En dan ook nog sponsoring van Sony maar t zal er wel bij horen.
Maar dat hoort er toch eigenlijk gewoon bij ????
Zolang ze de opdrachten fatsoenlijke uitdagingen laten zijn is er niet echt iets mis mee , die Lego opdracht vind ik inderdaad wel een te grote invloed van de reclame , is niet echt een grote uitdaging.
Die puzzel zou een uitdaging geweest kunen zijn als hij 8000 stukskes was .(Maar dat is achteraf gelul).
quote:
op 12-13-1999 om 06:02 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
En Grolsch Machiel ......Maar dat hoort er toch eigenlijk gewoon bij ????
Als iets een sucses is krijg je dit kennelijk, maar daar kan ik me aan ergeren Voo verdiend er al zoveel aan dat ik denk "mot dat nou?". Een echte mediahype!
Ik werk er ook aan mee ben ook verslaafd dus ik heb eigenlijk geen recht van spreken
quote:
op 12-13-1999 om 05:25 PM schreef Machiel (onder andere) het volgende:Ik wordt niet helemaal goed van al die overduidelijke reklame, we hebben nu al mcdonalds, bruna, bart smit en nu weer lego! En dan ook nog sponsoring van Sony maar t zal er wel bij horen.
Zoals Guus Muisarm ook al opmerkte, ben je Grolsch nog vergeten. En - zonder moralistisch te willen worden - wat dacht je van Störvatt, de leverancier van de hot-tub (door de bewoners al een paar keer met de merknaam genoemd in de uitzending)? En dan waren er ook de platenmaatschappijen die de nieuwe CD's van Anouk en Borsato mochten pluggen. Of het bedrijf dat de hoogwerkers ter beschikking stelt en daarvoor dankbaar werd toegezongen door Bart. En de Telegraaf, die binnenkort met een speciale BB-bijlage komt? En die meneer van dat reisbureau die donderdagavond een reisje aan Maurice aanbood? (Al kon die blijkbaar niet zoveel betalen, want toen Maurice de beste man bedankte, en daarbij de naam van dat bedrijf herhaalde, werd hij vermanend toegesproken.)
En wat die sponsoring van Sony betreft, die is er al vanaf het begin in de vorm van het beschikbaar stellen van de prijzen voor de mensen die bellen. (Die sponsor-deal moet trouwens al voor het begin van het programma zijn gemaakt want in het promo-filmpje van de thuisbioscoop zie je een teletekstpagina van ergens medio september.)
En zo is het nog wel het een en ander te verzinnen. Het meubilair bijvoorbeeld, of de officiële Euro 2000 bal. Het is nu eenmaal een feit dat een produktiemaatschappij zo weinig mogelijk kosten maakt om een programma te maken. En waarom zou je geld uitgeven aan iets als je daar met een beetje leuke verkoop babbel ook aan kunt verdienen, of - in het slechtste geval - gratis kunt krijgen in ruil voor een vermelding op de aftiteling? Commercie is nu eenmaal iets wat niet meer is weg te denken.
Gelukkig werkt het ook wel eens de andere kant op. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat Endemol wist dat Cyrille al een single had opgenomen voordat ze in het huis werd gezet.
Ik verzucht wel eens dat ik waarschijnlijk een van de weinigen ben die zich nooit in de maling laat nemen door de commercie. Ik let namelijk nooit op de advertenties, ik koop alleen bekende merken
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 14 December 1999).]
quote:
op 12-14-1999 om 02:14 AM schreef Max het volgende:
<snip>
Ik verzucht wel eens dat ik waarschijnlijk een van de weinigen ben die zich nooit in de maling laat nemen door de commercie. Ik let namelijk nooit op de advertenties, ik koop alleen bekende merken
Ik kon het niet laten, Max ,
hoe denk je dat die 'bekende merken' zo bekend zijn geworden ?
quote:
op 12-14-1999 om 02:32 AM schreef Moor het volgende:
Ik kon het niet laten, Max ,
hoe denk je dat die 'bekende merken' zo bekend zijn geworden ?
Beste Moor,
Ik heb wel eens eerder op dit forum verzocht om een cynische smiley, maar die is er nog niet. Vandaar dat ik het met een knipoogje moest doen.
Reclame, commerciële successen en bekende merken. Ik ben bang dat niemand kan ontsnappen aan het geprogrammeer van de slimme handelaren. We kunnen toch niet op tegen al die financiële middelen (om tv-tijd en superlelijke borden langs de weg te kopen) en al die kennis (hoe werkt het brein en hoe maken we een jingle die 24 uur blijft doorjingelen in de oren van de mensen).
Ik ben opgegroeid met tv en ik ben bang dat ik niet meer zonder wil (is er ook succesvol ingeprogrammeerd?). Via de tv sta je nou eenmaal bloot aan de manipulatie. En dan koop je vanzelf deze tandpasta, die videocamera, zulke babyluiers en me zus en me zo way of life. En het reclamegeweld wordt alleen maar groter. Resistance is futile.
Help! Hoe ontsnap ik? Ik probeer de dingen te zien voor wat ze zijn en me niet te laten leven, hoewel ik mezelf weinig kans geef om er tegenop te kunnen.
Als je nou héél diep kijkt, naar wat je werkelijk wil, en dan ziet dat "zij" daarvoor alleen een surrogaat leveren,
dan kan je besluiten alleen nog dat tot je te nemen, wat je wérkelijk wil. Dat levert dan een hele andere levenswijze op. Het hoeft echter niet te betekenen, dat je niet meer TV kijkt of zo.
Moeilijk hoor. Want ze proberen je te laten denken dat datgene dat ze verkopen hetgeen is wat je wilt. Je eigen behoeften zien voor wat ze zijn en wat de producenten aanbieden zien voor wat het is lijkt me inderdaad een goeie manier om met het hele commercieel geweld om te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |