abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227690

Zal deze weekopdracht opnieuw weer zo'n succes worden als het borduurwerkje.
Gezien de verpakking denk ik dat de puzzel vanaf vandaag wel in de winkel te koop zal zijn.
  maandag 6 december 1999 @ 13:24:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_227691
Commercieel gezien wel dom van ze om die puzzel nu pas te geven, Sinterklaas is net voorbij. Of rekenen ze op kerst? Dan geven veel mensen ook cadeautjes? Eerlijk gezegd hou ik van puzzelen, lekker gezellig met z'n allen om de tafel, en ik wil die BBP best hebben ! Zou Bart Smit die gaan verkopen?

[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 06 December 1999).]

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_227692
Toys'r Us had 'm tussen de middag nog niet.
Ben ook altijd erg benieuwd naar wat voor soort mensen zo'n puzzel of borduurwerk nu kopen
DAt je puzzelt is al ernstig genoeg, dan ga je toch geen big brother puzzel maken???
  maandag 6 december 1999 @ 19:57:00 #4
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227693
Voor de kerst zal het wel de topper worden. Ik vermoed wel dat ze een vereenvoudigde versie zullen uitbrengen van 1000 stukkies.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  maandag 6 december 1999 @ 20:02:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_227694
Puzzelen is goed voor de geest, puzzelen met stukjes is beter dan puzzelen met de nominaties. Denk alleen wel dat dit een simpele weekopdracht is, en dat mag ook wel een keertje.......

Als er nou maar niemand de puzzel uit pure ergernis door de kamer smijt, of donderdag bij het verlaten van het huis een paar stukjes meeneemt...

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 december 1999 @ 20:18:00 #6
2047 BOY
I DON'T LIKE MONDAYS
pi_227695
TUUT TUUT TUUT HOUDOE RUUD!
pi_227696
Ik vind puzzelen ook wel leuk en een puzzel van BB, als aandenken, waarom niet? Ik wacht wel op de uitverkoop; over 2 maanden raken ze die dingen aan de straatstenen niet meer kwijt.

pi_227697
quote:
op 12-06-1999 om 05:03 PM schreef Liejannuh het volgende:
Ben ook altijd erg benieuwd naar wat voor soort mensen zo'n puzzel of borduurwerk nu kopen
DAt je puzzelt is al ernstig genoeg, dan ga je toch geen big brother puzzel maken???

Ik vind puzzelen bij vlagen erg leuk, en zie niet in wat daar ernstig aan is. Als we mensen al gaan beoordelen op hobby´s krijgen we wel te maken met een zeer ernstige vorm van onverdraagzaamheid. Voor veel mensen gaat het bij puzzelen trouwens niet om hoe mooi, maar om hoe moeilijk het plaatje is )overloop van kleuren en contrast e.d) Hiervan zal het naast de souvenir waarde dus aanliggen hoe goed de verkoop gaat

pi_227698
Ik was als de dood dat iemand op het idee zou komen mij met Sinterklaas de BB-single te geven. Gelukkig is het niet zover gekomen.

Met de kerst in aantocht zal de puzzle wel gretig aftrek vinden. En eerlijk gezegd, een puzzle met 3000 stukjes, dat lijkt mij ook wel wat!

Nu maar hopen dat ik een kerstcadeau krijg. Anders heb ik nog een kansje met mijn verjaardag

pi_227699
Als ie maar niet in mijn kerstpakket zit volgend jaar.

*** I have this condition ***
pi_227700
Als je de puzzle niet leuk vindt kan je hem altijd nog ruilen voor het spel:

http://www.showwereld.nl/bb/index.html

quote:
HET UITMELKEN GAAT DOOR
Big Brother - The Game komt uit


--- Dat Big Brother op televisie-, Internet-, muziek- en videogebied een ware melkkoe is, wisten we. Dezelfde koe wordt nu echter ook gemolken op de markt van games. Big Brother - The Game wordt volgende week gelanceerd.

Vanaf volgende week ligt het spel in de winkels voor f 29, 95. Strekking van de game: als bewoner de overige bewoners de deur uit te werken en zoveel mogelijk punten weten te verzamelen. Je kan kiezen uit één van de twaalf oorspronkelijke bewoners. Ook zijn er videobanden te vinden die elk een fragment uit Big-Brother bevatten. (RL)
07.12.99


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227701
Hey Hunter.....
quote:
Vanaf volgende week ligt het spel in de winkels voor f 29, 95. Strekking van de game: als bewoner de overige bewoners de deur uit te werken en zoveel mogelijk punten weten te verzamelen. Je kan kiezen uit één van de twaalf oorspronkelijke bewoners.

Gaat het hier om een spel a la gansenbord of een pc game ?

Dus pc game of bord spel?

  dinsdag 7 december 1999 @ 20:40:00 #13
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_227702
Hunter, ik zou ook graag meer willen weten over dat spel. Hoe kom ik aan meer info? weet jij dat misschien?
pi_227703
Het enige dat ik weet pik ik van andere sites.
zoals deze

quote:

De puzzel is overigens niet in de winkel verkrijgbaar, laat Veronica weten.

De ware Big Brother fan moet zich vooralsnog dus tevreden stellen met de video, het borduurpakket en, binnenkort, ’Big Brother, The Game’. De bedoeling is dat de speler in Het Huis binnentreedt om de bestaande bewoners er uit te werken. Zo levert het programma overduidelijk nog veel meer op dan hoge kijkcijfers.


Ik heb de indruk dat het een PC-game is, aangezien je ook videofragmenten te zien krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 09 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227704
Voor de liefhebbers die hem echt graag willen hebben:die puzzle word geveild op qxl(?).Ik d8 5 stuks.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 13 december 1999 @ 17:25:00 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_227705
Dat is dan de orginele al vastgeplakte en al opgehangen neem ik aan?

En nou weer lego yoepi! Mooie deal van Lego waar t niet zo heel denderend met de verkopen zat.

Ik wordt niet helemaal goed van al die overduidelijke reklame, we hebben nu al mcdonalds, bruna, bart smit en nu weer lego! En dan ook nog sponsoring van Sony maar t zal er wel bij horen.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_227706
En Grolsch Machiel ......

Maar dat hoort er toch eigenlijk gewoon bij ????

Zolang ze de opdrachten fatsoenlijke uitdagingen laten zijn is er niet echt iets mis mee , die Lego opdracht vind ik inderdaad wel een te grote invloed van de reclame , is niet echt een grote uitdaging.
Die puzzel zou een uitdaging geweest kunen zijn als hij 8000 stukskes was .(Maar dat is achteraf gelul).

pi_227707
quote:
op 12-06-1999 om 08:18 PM schreef BOY het volgende:
TUUT TUUT TUUT HOUDOE RUUD!

HAHAHAHA !

  dinsdag 14 december 1999 @ 00:00:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_227708
quote:
op 12-13-1999 om 06:02 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
En Grolsch Machiel ......

Maar dat hoort er toch eigenlijk gewoon bij ????


Als iets een sucses is krijg je dit kennelijk, maar daar kan ik me aan ergeren Voo verdiend er al zoveel aan dat ik denk "mot dat nou?". Een echte mediahype!

Ik werk er ook aan mee ben ook verslaafd dus ik heb eigenlijk geen recht van spreken


It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_227709
quote:
op 12-13-1999 om 05:25 PM schreef Machiel (onder andere) het volgende:

Ik wordt niet helemaal goed van al die overduidelijke reklame, we hebben nu al mcdonalds, bruna, bart smit en nu weer lego! En dan ook nog sponsoring van Sony maar t zal er wel bij horen.


Zoals Guus Muisarm ook al opmerkte, ben je Grolsch nog vergeten. En - zonder moralistisch te willen worden - wat dacht je van Störvatt, de leverancier van de hot-tub (door de bewoners al een paar keer met de merknaam genoemd in de uitzending)? En dan waren er ook de platenmaatschappijen die de nieuwe CD's van Anouk en Borsato mochten pluggen. Of het bedrijf dat de hoogwerkers ter beschikking stelt en daarvoor dankbaar werd toegezongen door Bart. En de Telegraaf, die binnenkort met een speciale BB-bijlage komt? En die meneer van dat reisbureau die donderdagavond een reisje aan Maurice aanbood? (Al kon die blijkbaar niet zoveel betalen, want toen Maurice de beste man bedankte, en daarbij de naam van dat bedrijf herhaalde, werd hij vermanend toegesproken.)

En wat die sponsoring van Sony betreft, die is er al vanaf het begin in de vorm van het beschikbaar stellen van de prijzen voor de mensen die bellen. (Die sponsor-deal moet trouwens al voor het begin van het programma zijn gemaakt want in het promo-filmpje van de thuisbioscoop zie je een teletekstpagina van ergens medio september.)
En zo is het nog wel het een en ander te verzinnen. Het meubilair bijvoorbeeld, of de officiële Euro 2000 bal. Het is nu eenmaal een feit dat een produktiemaatschappij zo weinig mogelijk kosten maakt om een programma te maken. En waarom zou je geld uitgeven aan iets als je daar met een beetje leuke verkoop babbel ook aan kunt verdienen, of - in het slechtste geval - gratis kunt krijgen in ruil voor een vermelding op de aftiteling? Commercie is nu eenmaal iets wat niet meer is weg te denken.
Gelukkig werkt het ook wel eens de andere kant op. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat Endemol wist dat Cyrille al een single had opgenomen voordat ze in het huis werd gezet.

Ik verzucht wel eens dat ik waarschijnlijk een van de weinigen ben die zich nooit in de maling laat nemen door de commercie. Ik let namelijk nooit op de advertenties, ik koop alleen bekende merken

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 14 December 1999).]

pi_227710
quote:
op 12-14-1999 om 02:14 AM schreef Max het volgende:
<snip>
Ik verzucht wel eens dat ik waarschijnlijk een van de weinigen ben die zich nooit in de maling laat nemen door de commercie. Ik let namelijk nooit op de advertenties, ik koop alleen bekende merken

Ik kon het niet laten, Max ,
hoe denk je dat die 'bekende merken' zo bekend zijn geworden ?

pi_227711
quote:
op 12-14-1999 om 02:32 AM schreef Moor het volgende:
Ik kon het niet laten, Max ,
hoe denk je dat die 'bekende merken' zo bekend zijn geworden ?

Beste Moor,

Ik heb wel eens eerder op dit forum verzocht om een cynische smiley, maar die is er nog niet. Vandaar dat ik het met een knipoogje moest doen.

pi_227712
Erg relatief begrip: bekende merken. Maar gelukkig was het met een cynische smiley (ik vind een blauwe ook wel cynisch )


Reclame, commerciële successen en bekende merken. Ik ben bang dat niemand kan ontsnappen aan het geprogrammeer van de slimme handelaren. We kunnen toch niet op tegen al die financiële middelen (om tv-tijd en superlelijke borden langs de weg te kopen) en al die kennis (hoe werkt het brein en hoe maken we een jingle die 24 uur blijft doorjingelen in de oren van de mensen).


Ik ben opgegroeid met tv en ik ben bang dat ik niet meer zonder wil (is er ook succesvol ingeprogrammeerd?). Via de tv sta je nou eenmaal bloot aan de manipulatie. En dan koop je vanzelf deze tandpasta, die videocamera, zulke babyluiers en me zus en me zo way of life. En het reclamegeweld wordt alleen maar groter. Resistance is futile.


Help! Hoe ontsnap ik? Ik probeer de dingen te zien voor wat ze zijn en me niet te laten leven, hoewel ik mezelf weinig kans geef om er tegenop te kunnen.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_227713
Er is één sleutel, JayBee
De meesten werken volgens het principe:
"give them what they want, and you can manipulate them"

Als je nou héél diep kijkt, naar wat je werkelijk wil, en dan ziet dat "zij" daarvoor alleen een surrogaat leveren,
dan kan je besluiten alleen nog dat tot je te nemen, wat je wérkelijk wil. Dat levert dan een hele andere levenswijze op. Het hoeft echter niet te betekenen, dat je niet meer TV kijkt of zo.

pi_227714
* JayBee gaat eens heel goed nadenken over wat ie eigenlijk wil.

Moeilijk hoor. Want ze proberen je te laten denken dat datgene dat ze verkopen hetgeen is wat je wilt. Je eigen behoeften zien voor wat ze zijn en wat de producenten aanbieden zien voor wat het is lijkt me inderdaad een goeie manier om met het hele commercieel geweld om te gaan.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')