De held moet een lintje krijgen!quote:Passagier gooit tiener met harde muziek uit tram
AMSTERDAM - Een 49-jarige trampassagier heeft donderdagochtend in Den Haag een tiener hardhandig uit een tram gegooid omdat hij zich stoorde aan de harde muziek die de 15-jarige had aanstaan.
De jongen liep een hersenschudding op omdat hij hard op de grond belandde.
De knaap werd rond 09.00 uur op de Herman Costerstraat uit de tram gegooid. De man die dat deed is opgepakt, meldt de politie. De Hagenaar zich voor de rechter verantwoorden.
Verbaast mij niets,quote:De Hagenaar
Idd, optieven met dat soort mongolen! Kan me niet hard genoeg gebeuren ook!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Gooi maar uit de tram joh en als ie dood valt ach jaaa hij had zijn muziek maar niet hard aan moeten hebben staan.
Fout. Het verloederen is begonnen met het hard zetten van die inhoudsloze bagger herrie in het openbaar. De koptelefoon bestaat al een paar jaar hoor. De reactie is niet opeens maar waarschijnlijk de druppel na jarenlange ergernis.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Barbaaf het volgende:
Geweld gebruiken als je iets niet aanstaat, heel goed![]()
En ondertussen maar klagen dat de maatschappij zo verloedert
Dus gebruik je geweld, heel goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fout. Het verloederen is begonnen met het hard zetten van die inhoudsloze bagger herrie in het openbaar. De koptelefoon bestaat al een paar jaar hoor. De reactie is niet opeens maar waarschijnlijk de druppel na jarenlange ergernis.
Ik zit niet te wachten op hijgende negers in de bus om 8:30...
Die rasmongool had zelf wel kunnen bedenken dat die kutherrie ergernis opwekt bij medepassagiers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef stabas het volgende:
maar dat die man zich niet kon in houden vin dik wel heel kansloos.
hij had toch kunnen vragen heb hier niet uit op kunnen maken als er uberhaubt wel communicatie is geweest.
als gewoon normaal aanspreken blijkbaar niet meer helpt, kan ik me voorstellen dat er helaas naar dit soort acties gegrepen wordtquote:
gelukkig mag je in nederland nog niet voor eigen rechter spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die rasmongool had zelf wel kunnen bedenken dat die kutherrie ergernis opwekt bij medepassagiers.
Eigen schuld dus, sneu dat die man vervolgd wordt.
Mja, ik snap je punt wel hoor. Maar god allejezeus wat is het een walgelijk fenomeen, die keiharde, blikkerige debiele takkeherrie op mobieltjes. Ik snap de frustratie.quote:
ouders doen niets anders.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef zquing het volgende:
[..]
gelukkig mag je in nederland nog niet voor eigen rechter spelen.
Als kinderen niet door hun ouders opgevoed worden zullen ze het van iemand anders moeten leren.quote:
maar een telefoon lijkt toch helemaal niet op een trompet ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.gvb.nl/reizige(...)alingenreiziger.aspx
Het staat in de algemene voorwaarden van het openbaar vervoer : het is verboden muziek af te spelen of op andere manier andere passagiers te storen.
Daarom zit er ook zo'n sticker vooraan in de tram/bus :
[ afbeelding ]
Optiefen dus, je koopt maar een koptelefoon.
Ik lees nergens dat er blijkbaar eerst normaal aangesproken werd, op dezelfde manier kan ik stellen dat die vent z'n frustratie heeft zitten opkroppen en in een woedeuitbarsting het jochie van de tram heeft gegooid.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als gewoon normaal aanspreken blijkbaar niet meer helpt, kan ik me voorstellen dat er helaas naar dit soort acties gegrepen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |