Dat zal lastig worden denk ik. Ik weet niet of er 4 verschillende codes in het doosje zitten (heb het niet opengemaakt) maar denk het niet.quote:
Vind het bod wel wat laag als je ziet dat je voor GT5: prologue alleen al 25 euro betaald. Maar: bod genoteerd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Folkwin het volgende:
Ik bied 25 euro.
Mochten het aparte codes zijn dan zal ik Super Stardust aan YngWie verkopen.
Tofquote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Folkwin het volgende:
Ik bied 25 euro.
Mochten het aparte codes zijn dan zal ik Super Stardust aan YngWie verkopen.
Begrijpelijk maar ik ga niet het risico nemen om het doosje open te maken. Dus verkoop ik de voucher met alle 4 de games.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:29 schreef Folkwin het volgende:
Het gaat mij om GT5 en Ratchet en Clank. Rest maakt me niet uit.
Vandaar de 25 euro, 2 voor de prijs van 1
Dat snap ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef Govinda het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar ik ga niet het risico nemen om het doosje open te maken. Dus verkoop ik de voucher met alle 4 de games.
genoteerdquote:
Nee ik weet het niet zeker, ik zal vandaag eens googlen. Zou inderdaad wel beter zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:32 schreef Folkwin het volgende:
Weet je trouwens zeker dat het een code is voor meerdere games?
En niet een voor één van de bovenstaande?
Dus er kan eventueel op de losse codes geboden worden. Ik moet dan wel het doosje openmaken maar dat moet geen probleem zijn. De codes zouden in dit geval ook via pm doorgegeven kunnen worden, ik wil dan wel eerst dat het geld is overgemaakt.quote:voor elke game zit er een aparte code bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |