abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:10:31 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_62825195
Volgens mij verkoopt T-mobile het toestel tegenwoordig ook prepaid voor 590 euro
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62825257
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij verkoopt T-mobile het toestel tegenwoordig ook prepaid voor 590 euro
Zeker weten? Toen ik vroeg of de toestel ook los gehaald kon worden kreeg ik te horen dat het alleen in combinatie met een abonnement te krijgen was.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:15:27 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62825320
volgende keer toch maar verzekeren he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62827271
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef Curri het volgende:
met 470 euro kun je beter een nieuwe kopen
Dan zit je nog twee jaar extra aan die kuttel. Tot 2012 aan een isteen
pi_62828858
Heb je Fixsupport al gemailed? Heb ik wel goeie ervaringen mee. Misschien niet de goedkoopste, maar ik zou ook niet direct vertrouwen hebben in een prijsstunter... Originele Apple parts zijn wel zo fijn en netjes werken ook (voor je het weet heb je een lading stof in je scherm zitten!).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_62842457
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:40 schreef Jarno het volgende:
Heb je Fixsupport al gemailed? Heb ik wel goeie ervaringen mee. Misschien niet de goedkoopste, maar ik zou ook niet direct vertrouwen hebben in een prijsstunter... Originele Apple parts zijn wel zo fijn en netjes werken ook (voor je het weet heb je een lading stof in je scherm zitten!).
Ja, ik heb Fixsupport net gemaild. Ook even via Google dit gevonden, waar iemand zij iPhone scherm heeft laten repareren bij Fixsupport. Op hetzelfde forum is er ook een ervaringen topic. Ook in Den Haag en geeft 3 maanden garantie op uitgevoerde reparatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2008 17:05:27 ]
pi_62842673
Fixsupport.nl, iPod-service.nl, iPodrepair.nl, PDATech.nl en Tiptoets.nl gemaild.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2008 17:22:02 ]
pi_62843276
2 reacties terug, van Fixsupport.nl en Tiptoets.nl.

Ik moet wel zeggen dat zelfs de mails van Fixsupport.nl klantgerichter zijn.
Tiptoets.nl:
quote:
Geachte heer/mevrouw Selim,

Onderaan deze pagina, staat prijsinfo over de iPhone 3G.

http://www.tiptoets.nl/nederlands/reparatie/typen/iphone.html

Hopend u hiermee voorlopig van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Copypasta dan tenminste die informatie, . Onderaan op die pagina staat er dus: Glas vervangen - 99,00, LCD Display vervangen - 96,50. Welke moet ik hebben... Pfrt.

Fixsupport.nl:
quote:
Geachte Heer Selim,

Allereest willen wij u danken voor de intresse in de dienstverlening van Fixsupport.
Naar aanleiding van de klachtomschrijving in uw email komen de reparatiekosten op ¤ 150,- dit is incl. BTW en verzending.

Wanneer u gebruik wilt maken van onze dienstverlening, dient u uw reparatie aan te melden via het ordersysteem op de website. Vervolgens dient u uw apparaat met batterij en een kopie van de orderbon naar onze postbus te verzenden. Wij verzoeken u vriendelijk accessoires zoals laders, headsets, geheugenmodules uitsluitend mee te zenden wanneer er een verband is met de klacht.

Na ontvangst proberen wij uw reparatie binnen 10 werkdagen te repareren, mits onderdelen voorradig zijn.

Graag willen wij u erop attenderen dat u op onze website de antwoorden op de meest gestelde vragen kunt lezen.

Met vriendelijke groet,
Ah, 150 euro inclusief alles. Hmm, scheelt zo'n 50 euro, maar klinkt vertrouwelijker.

Edit: iPod-service.nl:
quote:
Hallo,

Ja de digitizer kost 79,- het inbouwen is 22,50
prijzen zijn incl btw.
Je iphone is binnen 1 dag klaar.

Met vriendelijke groet,
101,50. Hmm.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2008 17:44:26 ]
pi_62847649
tvp
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:22:33 #35
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_62847689
Ik denk dat het glas alleen de krasvaste plaat betreft, de LCD is gewoon je display. Maar verwacht niet dat die ook beschadigd is.

Oftewel alleen je glasplaat.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_62847749
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:40 schreef Jarno het volgende:
Originele Apple parts zijn wel zo fijn
Ja idd, stevig glas/kunststof gebruiken ze bij Apple, zo aan de Oppo te zien.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_62847871
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:22 schreef Folkwin het volgende:
Ik denk dat het glas alleen de krasvaste plaat betreft, de LCD is gewoon je display. Maar verwacht niet dat die ook beschadigd is.

Oftewel alleen je glasplaat.
Ja, zo blijkens het is. Ik had een mail teruggestuurd met de vraag wat het verschil precies was...
quote:
Geachte heer/mevrouw Selim,

Het glas raakt u aan. Daar onder ligt het LCD display.
Als het beeld nog goed is, hoeft alleen het glas vervangen te worden.
Is het beeld verstoord door een vlek/wit of half weg, dan is het LCD stuk.

Zie:
http://www.tiptoets.nl/ne(...)broken_schermen.html

Met vriendelijke groet,
In ieder geval ligt de schade nu tussen 100 - 150 euro, een behoorlijk verschil vergeleken met 470 euro.
  • Tiptoets.nl: 99 euro, glas vervangen. Maar ook: "Hoewel wij uiterst voorzichtig en met veel vakkennis te werk gaan, staan wij niet garant voor defecten die tijdens de de- en montage van de iPhone optreden. Het risico van reparatie blijft ten allen tijde voor de klant."
  • iPod-service.nl: 101,50 euro, binnen 1 dag klaar.
  • Fixsupport: 150 euro, inclusief BTW en verzending. 3 maanden garantie.

Wat mij betreft valt Tiptoets.nl sowieso af.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2008 20:43:25 ]
  •   vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:03:35 #38
    61284 Folkwin
    Muisje op het kruisje!
    pi_62848651
    Ik, persoonlijk, zou voor iPod-service gaan.
    Binnen 1 dag klaar, scherpe prijs.

Graag je ervaringen posten wanneer je hem terug hebt
    "I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
    pi_62848849
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef Folkwin het volgende:

Sowieso duurt het nog even voordat mijn toestel terug is, aangezien ik niet akkoord ga met de prijsopgave die via T-Mobile is gegaan. Toestel wordt teruggestuurd naar T-Mobile en kan ik het daarna ophalen. En aangezien het nog even duurt, wacht ik nog even op het antwoord van de andere bedrijven. Ook een mailtje gestuurd naar Macrepair.nl.
    pi_62855541
    Het antwoord van PDATech.nl was in het Turks. .
    quote:
    Selam Selim
    iPhone 3G Glass touch digitizer stokta var.Eger fiyati confirm edersen yarin geelbilirsin degistirme islemi icin.Cam orjinal apple yedek parcasidir.

iPhone 3G Glass touch dig. vervangen ¤ 119.00 incl.btw
    Reparatietijd is 20-25 minuten/
    "Wij hebben iPhone 3G Glass touch digitizer op voorraad. Als je de akkoord gaat met de prijs, kun je morgen langskomen voor reparatie. De digitizer is een originele Apple onderdeel."

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2008 03:37:18 ]
    pi_62855577
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef Folkwin het volgende:

iPod-service valt af, pand bevindt zich in Hoogeloon (Noord-Brabant). Ik heb liever een bedrijf die ik kan bezoeken, het toestel gerepareerd wordt en ik het resultaat meteen kan zien, dan dat ik mijn toestel moet opsturen en moet afwachten. Al is het alsnog 20 euro goedkoper vergeleken met PDATech en 50 euro goedkoper vergeleken met Fixsupport. Zowel PDATech en Fixsupport bevinden zich in Den Haag, waardoor ik een bezoekje kan permitteren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2008 03:52:41 ]
    pi_63121899
    Ik had na het aanmaken van dit topic de prijsopgave teruggestuurd. Ik zou een telefoontje van T-Mobile krijgen wanneer ik mijn ongerepareerde telefoon weer op zou kunnen halen. Na anderhalve week niets gehoord te hebben, gisteren naar de T-Mobile winkel gegaan om meer te weten over de status van zaken. Bleek dat mijn telefoon al terug was bij T-Mobile. Meteen meegenomen dus.

Ik was al in Den Haag, dus kon ik net zo goed meteen mijn scherm laten vervangen. PDATech.nl gebeld, ik kon meteen langskomen (hij herkende mij meteen toen ik hem belde). Adresgegevens en dergelijke opgezocht en maar eens gegaan naar het pand. Het is geen bedrijfspand, maar iemand die in zijn huis telefoons repareert. Je loopt samen naar zijn werkkamer, hij gaat achter zijn bureau zitten en jij neemt plaats tegenover hem.

Ik kreeg te horen dat hij in z'n mail had gezegd dat het 119 euro zou kosten, maar dat de prijzen nu omlaag waren gegaan en dat hij het scherm nu zou vervangen voor 99 euro.

Ik vertelde kort over mijn probleem, gaf de telefoon aan hem. Telefoon werd voor mij gerepareert, alles wat hij deed kon ik volgen en vragen over stellen. Het was in ieder geval een gezellig gesprekje. In ieder geval, hij schroeft de iPhone open, neemt het scherm onder handen en verwijdert al het glas van het scherm (dat moet gebeuren zodat het nieuwe glas dat geplaatst wordt, goed past). Nadat al het glas dat gebarsten was verwijderd was, pakt hij nieuwe glas achter zich. Hij vertelt en laat zien dat het nieuwe onderdeel een originele van Apple is: er is een 3D barcode sticker op het scherm en op de kabels van het glas staat precies hetzelfde tekst. Vervangt de glas, schroeft alles weer dicht, maar komt erachter dat er iets blauws zichtbaar is achter het scherm. Was blijkbaar een blauw (plastic?) stukje dat normaal gesproken tussen het scherm en de rest zit. Schroeft alles weer open, werkt het blauwe mooi weg, schroeft alles weer dicht.

Batterij was leeg, dus de batterij werd opgeladen en nadat het was opgeladen kon ik even kijken of alles goed was gegaan. Ik zag verder geen sporen van de reperatie en mijn scherm functioneerde zoals het doen moest; alles werkte.

• 99 euro in plaats van 119 euro.
  • Alles wordt voor mijn ogen gedaan, ik kan er zelfs vragen over stellen.
  • Na het vervangen bleek dat er een blauw stukje achter het glas zat, werd opgemerkt door hem en meteen weggewerkt, zonder dat ik daar iets over moest zeggen.
  • Nadat alles weer dicht was geschroefd, werd mij de mogelijkheid gegeven om alles even te testen of alles wel goed functioneert.

Goede service, .

Ik kreeg tijdens het gesprek zelfs te horen dat ik dit op het internet had geplaatst (alleen geplaatst op FOK!) en dat ik meerdere bedrijven had gemaild. "Van wie kreeg je het snelste antwoord terug?". . Het is in ieder geval iemand met verstand van zaken, je kon in het gesprek duidelijk horen dat hij er verstand van had en wist waar hij mee bezig was.

Foto's:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2008 08:57:31 ]
  • pi_63122011
    Mooi gedaan!

even voor de duidelijkheid iphone 1g (=2g) iphone 2g(=3g)
    pi_63122040
    Nette service
    pi_63168441
    uitgebreide review hoor. toch nog goed gekomen voor veel minder.
    pi_75548232
    Hey allemaal,
    Mijn iPhone 3gs is ook gevallen en ook het glazen display naar zijn grootje.
    Bij deze dus foto's van de mijne.
    Moet ff iemand vinden die het kan maken,maar ik kan alleen s''avonds.
    Hij werkt voor de rest nog helemaal goed.

Ohja de gsm is gevallen uit mijn jaszak,toen ik deze uittrok 1,5meter omhoog en toen op de straat.

pi_75548360
    Ik heb een 3 dikke lijnen van dode pixels op mijn iphone
    pi_75548442
    Probeer eens .. jeweet .. die bovenstaande bedrijven te emailen ..
      zaterdag 12 december 2009 @ 14:37:19 #49
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_75548694
    Dat plaatje doet pijn, spoiler?
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_75549190
    Leuk om al die gefrustreerde niet-iphone gebruikers te zien hier.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')