abonnement Unibet Coolblue
pi_62918672
Woef
pi_62927429
Oprottuh dj-flash, irritant kut-persoon!
pi_62928696
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Oprottuh dj-flash, irritant kut-persoon!
We gaan niet schelden he wat kom je doen in het topic ik ben slechts de opener van dit topic en dan wil je scheldwoorden gaan gebruiken ik zou zeggen flikker zelf maar op.
pi_62929157
Bwhehe, loser!
pi_62932095
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Bwhehe, loser!
:'D

ouwe mopperpot!
pi_62935908
nou hup, even normaal tegen elkaar doen nu en niet gaan schelden en naast schoenen lopen en zo.
pi_62938821
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is volgens mij niet Noord-Holland, maar Fryslân
Dan zijn er ook nog de Gooise Mannekes, XX 8729-8791. Worden die ook vervangen?

Wat was eigenlijk überhaupt de reden om die nog geen 3 jaar oude bussen nu al te vervangen?
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 17:01:54 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62939345
De concessie in het gooi loopt nog wel even door, dus die bussen kunnen daar nog wel blijven denk ik.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62944189
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
De concessie in het gooi loopt nog wel even door, dus die bussen kunnen daar nog wel blijven denk ik.
Die Gooise en Utrechtse bussen zijn anders van dezelfde datum. Blijkbaar was concessie niet de
reden om ze aan te schaffen. Wat bewoog Connexxion om in Utrecht voor het eind van de concessie
nog nieuwe bussen aan te schaffen? Zoiets doe je alleen als je een flater slaat, zoals bijvoorbeeld met
Fryskers, en dan nog krijg je in de regel krijgertjes uit andere gebieden waar een concessie af loopt.
Het lijkt nu wel of deze krijgertjes opzettelijk zijn aangeschafd. Vooruitziende blik of flater?
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 20:34:00 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62945201
Utrecht kende en kent nog meerdere concessies. Utrecht wil deze gezamenlijk aanbesteden in 2011. Voor de periode 2009-2011 was een tussentijdse concessie in enkele gebieden noodzakelijk. xx heeft die gewonnen. Hiervoor waren nieuwe bussen nodig, maar xx leaset deze nu, zoals met de provincie afgesproken. Mocht de vervoerder veranderen, dan gaan de bussen mee over. Dit geldt in ieder geval voor de bussen met de nummers 3159-3289. Deze zijn begroot om 11 jaar mee te gaan.

Over de overige bussen weet ik verder niets. Ik kan wel gaan gokken op de richting waar het in kan gaan en dat is dat xx alle bussen voorzien wil hebben van een EEV motor om zo geen onderscheid te hoeven maken tussen de bussen. Die MAN's voldoen niet aan die eis. De koop van de andere bussen was al geregeld, omdat de Alliances er erg snel uit gaan en vervangen worden door amba's.

De deelserie 4280-4297 bij xx zal trouwens gaan bestaan uit Integro's.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62949918
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Utrecht kende en kent nog meerdere concessies. Utrecht wil deze gezamenlijk aanbesteden in 2011. Voor de periode 2009-2011 was een tussentijdse concessie in enkele gebieden noodzakelijk. xx heeft die gewonnen.
quote:
Hiervoor waren nieuwe bussen nodig,
Niet echt, zij 't dat Utrecht de eisen nu fors heeft opgeschroefd.
quote:
maar xx leaset deze nu, zoals met de provincie afgesproken. Mocht de vervoerder veranderen, dan gaan de bussen mee over. Dit geldt in ieder geval voor de bussen met de nummers 3159-3289. Deze zijn begroot om 11 jaar mee te gaan.
Dat is nu. Da's nog steeds geen verklaring voor die 3 jaar oude MAN's.
quote:
Over de overige bussen weet ik verder niets. Ik kan wel gaan gokken op de richting waar het in kan gaan en dat is dat xx alle bussen voorzien wil hebben van een EEV motor om zo geen onderscheid te hoeven maken tussen de bussen.
Datzelfde zou dus ook voor de Gooise bussen kunnen gelden.
quote:
Die MAN's voldoen niet aan die eis. De koop van de andere bussen was al geregeld,
Andere bussen? Welke 'andere' bussen.
quote:
omdat de Alliances er erg snel uit gaan en vervangen worden door amba's.
Wat vervingen die Lion's City dan, 3 jaar geleden.
quote:
De deelserie 4280-4297 bij xx zal trouwens gaan bestaan uit Integro's.
Met rolstoel lift! En geen bagage rekken! En sprietjes op 't dak.
Spreek uit toerwagen/speciaal vervoer.
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
Wanneer gaan we nou eens wagens zien met geïntegreerde airco ipv van die
achteraf er op geplempte dingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door BeefRWijker op 05-11-2008 20:22:37 ]
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 23:01:34 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62950302
met de andere bussen bedoel ik dus de amba's
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62951981
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef BeefRWijker het volgende:

[.nieuwe Integro's.]

Met rolstoel lift! En geen bagage rekken!
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
Vreemd dat de kentekens al in de bus liggen maar nog niet bekend zijn bij de RDW.
Beef R. Wijker
pi_62952492
rdw site is niet real-time. paar dagen geduld
pi_62954312
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
rdw site is niet real-time. paar dagen geduld
Werken ze daar nog met kladblokjes dan.

Alle gekheid op een stokje, wie geeft die nummers dan uit, als zij dat niet zijn?
Want als zij 't wel zijn dan ga je toch niet eerst een nummer afgeven om je er een paar da-
gen later nog eens om te bekommeren aan wie je dat nummer ook al weer uitgegeven had.
Beef R. Wijker
pi_62954379
De RDW geeft wel de kenteken-nummers uit inderdaad, maar hun systeem is niet gekoppeld met hun website. die word een paar keer per week ge-update.
pi_62954890
quote:
Alkmaar

Inmiddels stikt het hier van de Citaro's en ik moet zeggen het zijn toch fijne bussen om naar te kijken.
Volgens een chauffeur hebben ze maar één nadeel en dat is dat de deuren heel langzaam sluiten.
Je kunt de Citaro's op bijna alle lijnen aantreffen zelfs op scholierenlijn 655.
Er zijn nu drie Citaro's met het opschrift MAXX stadsbus Alkmaar, ook deze rijden soms op de streekdienst.

Voor de Ambassador haters is het nu de tijd om naar Alkmaar te gaan aangezien alleen de korte serie hier aanwezig is. De 18xx en 51xx serie staan voor aanpassing in Nijmegen. Verder is het wachten op de eerste gelede Citaro. De ProCity in deze reportage reed niet op dienst al doet de film dat wel vermoeden.

Tot de volgende keer hou u op de hoogte als er wat verandert.
Aldus Jeroen Divendal op busfoto.nl

Dus die bussen van SVN en Hermes zijn alweer weg ook. Gaat lekker zo.

Oh, en Citaro 3325 gespot in Beverwijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door BeefRWijker op 05-11-2008 01:49:25 ]
Beef R. Wijker
pi_62955742
quote:
Harry van Gelder

AMSTERDAM - Het Franse vervoerbedrijf Transdev heeft een jaar na de koop een coup gepleegd bij busbedrijf Connexxion. Vrijwel de gehele top van het busbedrijf wordt door de Fransen op straat gezet, zeggen ingewijden. Dat geldt zowel voor topman Peter Kortenhorst, tweede man Frank Janssen als voor operationeel directeur Jan Willem van de Wetering.
[]
quote:
Het Franse Transdev kocht vorig jaar twee derde van de aandelen van Connexxion van de Nederlandse staat. Toenmalig minister Zalm zei bij de verkoop in de Tweede Kamer dat het Nederlandse Connexxion beslist geen filiaal zou worden van het Franse vervoerbedrijf. „Maar dat is wat er nu precies wel gebeurt”, zegt een bron die dicht bij de top zit. De bron spreekt van een „drama”.
Bron: De Telegraaf
Beef R. Wijker
  woensdag 5 november 2008 @ 09:36:12 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62961751
Hmmm het gebeurd dus precies zoals ik gedacht had, had al eens ergens gezegd dat de naam Connexxion in 2010 echt exit is en lekker Transdev wordt. Natuurlijk plegen de Fransen een coupe. Dat is toch normaal. Ze gaan samen om groter te worden. Er is net als bij KLM-AirFrance helemaal geen sprake van een samengaan, maar van een ordinaire overname waar de Fransen erg goed in zijn verpakt in suikerzoete lolly's voor de Nederlanders.

XX heeft zoveel verschillende merken en identiteiten, dat gaat de Fransen in het verkeerde keelsgat zitten. Die willen één merk, één identiteit, want, dat kost maar één keer geld. En niet zoveel keren zoals xx in de verschillende merken investeert.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62962848
nou Qbuzz sla je slag
  woensdag 5 november 2008 @ 11:09:53 #146
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62964106
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef BeefRWijker het volgende:

Met rolstoel lift! En geen bagage rekken!
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
opvallend dat ze nu nog met hogevloers bussen komen.
pi_62964900
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

opvallend dat ze nu nog met hogevloers bussen komen.
daar past meer vering onder
  woensdag 5 november 2008 @ 11:47:26 #148
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62965080
quote:
daar past meer vering onder
moet ook wel, want persoonlijk vind ik een integro alleen lekker rijden als interliner en dan is een beetje comfort wel gewenst.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gnittoo op 05-11-2008 12:06:03 ]
pi_62965458
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:47 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

moet ook wel, want persoonlijk vind ik een integro alleen lekker rijden als interliner en dan is een beeetje comfort wel gewenst.
laagsvloerse rommel heeft geen vering :w
pi_62972469
Hopelijk niet zwahiel; zo blijft de reiziger verward (Goh, alweer een nieuwe busvervoerder ?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')