We gaan niet schelden he wat kom je doen in het topic ik ben slechts de opener van dit topic en dan wil je scheldwoorden gaan gebruiken ik zou zeggen flikker zelf maar op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Oprottuh dj-flash, irritant kut-persoon!
:'Dquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Bwhehe, loser!
Dan zijn er ook nog de Gooise Mannekes, XX 8729-8791. Worden die ook vervangen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is volgens mij niet Noord-Holland, maar Fryslân
Die Gooise en Utrechtse bussen zijn anders van dezelfde datum. Blijkbaar was concessie niet dequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
De concessie in het gooi loopt nog wel even door, dus die bussen kunnen daar nog wel blijven denk ik.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Utrecht kende en kent nog meerdere concessies. Utrecht wil deze gezamenlijk aanbesteden in 2011. Voor de periode 2009-2011 was een tussentijdse concessie in enkele gebieden noodzakelijk. xx heeft die gewonnen.
Niet echt, zij 't dat Utrecht de eisen nu fors heeft opgeschroefd.quote:Hiervoor waren nieuwe bussen nodig,
Dat is nu. Da's nog steeds geen verklaring voor die 3 jaar oude MAN's.quote:maar xx leaset deze nu, zoals met de provincie afgesproken. Mocht de vervoerder veranderen, dan gaan de bussen mee over. Dit geldt in ieder geval voor de bussen met de nummers 3159-3289. Deze zijn begroot om 11 jaar mee te gaan.
Datzelfde zou dus ook voor de Gooise bussen kunnen gelden.quote:Over de overige bussen weet ik verder niets. Ik kan wel gaan gokken op de richting waar het in kan gaan en dat is dat xx alle bussen voorzien wil hebben van een EEV motor om zo geen onderscheid te hoeven maken tussen de bussen.
Andere bussen? Welke 'andere' bussen.quote:Die MAN's voldoen niet aan die eis. De koop van de andere bussen was al geregeld,
Wat vervingen die Lion's City dan, 3 jaar geleden.quote:omdat de Alliances er erg snel uit gaan en vervangen worden door amba's.
Met rolstoel lift! En geen bagage rekken! En sprietjes op 't dak.quote:De deelserie 4280-4297 bij xx zal trouwens gaan bestaan uit Integro's.
Vreemd dat de kentekens al in de bus liggen maar nog niet bekend zijn bij de RDW.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef BeefRWijker het volgende:
[.nieuwe Integro's.]
Met rolstoel lift! En geen bagage rekken!
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
Werken ze daar nog met kladblokjes dan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
rdw site is niet real-time. paar dagen geduld
Aldus Jeroen Divendal op busfoto.nlquote:Alkmaar
Inmiddels stikt het hier van de Citaro's en ik moet zeggen het zijn toch fijne bussen om naar te kijken.
Volgens een chauffeur hebben ze maar één nadeel en dat is dat de deuren heel langzaam sluiten.
Je kunt de Citaro's op bijna alle lijnen aantreffen zelfs op scholierenlijn 655.
Er zijn nu drie Citaro's met het opschrift MAXX stadsbus Alkmaar, ook deze rijden soms op de streekdienst.
Voor de Ambassador haters is het nu de tijd om naar Alkmaar te gaan aangezien alleen de korte serie hier aanwezig is. De 18xx en 51xx serie staan voor aanpassing in Nijmegen. Verder is het wachten op de eerste gelede Citaro. De ProCity in deze reportage reed niet op dienst al doet de film dat wel vermoeden.
Tot de volgende keer hou u op de hoogte als er wat verandert.
[]quote:Harry van Gelder
AMSTERDAM - Het Franse vervoerbedrijf Transdev heeft een jaar na de koop een coup gepleegd bij busbedrijf Connexxion. Vrijwel de gehele top van het busbedrijf wordt door de Fransen op straat gezet, zeggen ingewijden. Dat geldt zowel voor topman Peter Kortenhorst, tweede man Frank Janssen als voor operationeel directeur Jan Willem van de Wetering.
Bron: De Telegraafquote:Het Franse Transdev kocht vorig jaar twee derde van de aandelen van Connexxion van de Nederlandse staat. Toenmalig minister Zalm zei bij de verkoop in de Tweede Kamer dat het Nederlandse Connexxion beslist geen filiaal zou worden van het Franse vervoerbedrijf. „Maar dat is wat er nu precies wel gebeurt”, zegt een bron die dicht bij de top zit. De bron spreekt van een „drama”.
opvallend dat ze nu nog met hogevloers bussen komen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef BeefRWijker het volgende:
Met rolstoel lift! En geen bagage rekken!
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
daar past meer vering onderquote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
opvallend dat ze nu nog met hogevloers bussen komen.
moet ook wel, want persoonlijk vind ik een integro alleen lekker rijden als interliner en dan is een beetje comfort wel gewenst.quote:daar past meer vering onder
laagsvloerse rommel heeft geen vering :wquote:Op woensdag 5 november 2008 11:47 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
moet ook wel, want persoonlijk vind ik een integro alleen lekker rijden als interliner en dan is een beeetje comfort wel gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |