abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:54:24 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62527529
Ik heb te koop een Doggy Bagg extreme all weather hondenkussen. Ik had hem gekocht voor mijn Goldenretriever van 8 jaar omdat hij ontzettend last heeft van artrose. En dit kussen heerlijk is voor de gewrichten. Er zitten korrels in die zorgen dat het kussen zich aanpast naar de lichaamshouding van de hond. Ook voor honden zonder artrose is het een heerlijk kussen.

Enkel is mijn hond nogal onzettend kieskeurig, en ligt hij toch liever op de bank dan op het kussen. Ik heb gisteren extra korrels gekocht (20 liter) voor het kussen, in de hoop dat hij er dan wel op ging liggen. Maar helaas. De korrels hebben mij 25 euro gekost. Ik verkoop dus het kussen, met de korrels. De korrels zitten er al in. Als het kussen te dik is voor de hond, kan er gemakkelijk wat korrels uit gehaald worden.

Mijn hond heeft 3x op het kussen gelegen. Kussen is dus nog in nieuwstaat. Het kussen is gemaakt van 100% nylon en is dus gemakkelijk afneembaar. Als de hond nat is en op het kussen gaat liggen, dan wordt de vulling niet nat. Ook vuil is gemakkelijk met een vochtige doek af te nemen. In de vulling zitten cederhout snippers. Dat is speciaal ervoor zodat vlooien en ander ongedierte uit de vulling vandaan blijven.

Informatie over het kussen ;
quote:
Standaard buitenhoes:
• 100% nylon + pvc coating.
• Dupont™ Teflon® stofbeschermer.
• Waterafstotend. (100% oppervlak)
• Hoogwaardige nylon + pvc coating +/- 400 gr/m2.
• Hoes is eenvoudig te verwijderen door klittenbandsluiting, zodat hij kan worden gewassen en onderhouden.

Standaard binnenhoes:
• Stof van 100% vezelvlies.
• Waterafstotend.
• Gevuld met hoogwaardige polystyreen korrels + antivlooien cederhoutsnippers.
• De binnenhoes is voorzien van een rits om het bed indien nodig gemakkelijk opnieuw te kunnen vullen.

Unieke kenmerken:
1. Onderhoudsarm hondenbed.
2. Waterbestendig met fantastische vulling.
3. Geurarm / geen ongedierte / geen allergieėn.
4. Houdt honden warm & comfortabel.
5. Robuust & zeer duurzaam.

Duurzaamheid - met de juiste verzorging kan het bed de hele levensduur van uw huisdier meegaan. Voor het dier zeer moeilijk kapot te maken. Deze bedden, die gemaakt zijn van duurzaam, waterbestendig nylon met een speciale Teflon® coating, beschermen uw hond tegen harde oppervlakken, waardoor ze een comfortabele rustplaats hebben.
Gebruik buitenshuis/in kennels - Het Doggy Bagg X-Treme all-weather hondenbed heeft een zeer glad oppervlak, vergelijkbaar met canvas met een wascoating en is perfect voor gebruik in manden, kennels, buitenrennen, hondenhokken en op terrassen.
Eenvoudig te reinigen - Dit bed is door de sterke nylon hoes utstekend en eenvoudig te reinigen; veeg de hoes eenvoudigweg schoon met een vochtige doek, of spuit hem af met een slang. De korrels nemen geen vocht op.
Vlooien en teken kunnen er niet in overleven - de parasieten kunnen nergens op leven, omdat alle materialen anorganisch zijn.
Verlicht de pijn na operatie aan heupdisplasie of arthritis – het hondenbed zorgt voor een gelijkmatige gewichtverdeling zonder drukpunten en wordt AANBEVOLEN door dierenartsen.
Verbetert de bloedsomloop – zonder drukpunten wordt de doorstroming van het bloed niet belemmerd.
Houdt geen haren vast en breekt het haar niet – extreem glad oppervlak zorgt ervoor dat het haar er vrij over kan glijden en bewegen.
Verbetert het herstel na operaties - het hondenbed stelt uw huisdier in staat beter uit te rusten, met een gelijkmatige gewichtverdeling zonder drukpunten, terwijl afgescheiden vloeistoffen door de stof worden afgevoerd. Vermindert de kans op letsel tijdens het postoperatieve herstel.
pics ;





Aldus mijn marktplaats advertentie

Vraagprijs ; 80 euro. Ding kost nu in de winkel ook 80 euro, enkel heb je hier 20 liter extra korrels bij twv 25 euro. En dit ding ziet er dus gewoon echt nieuw uit.

Af te halen in Nieuw-Amsterdam (in de buurt van Emmen. Drenthe) of in Den Helder.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 23 april 2009 @ 13:46:14 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68302578
En een trap. Ik wil van dat ding af. 70 euro. Nieuw kost hij 70 nu zag ik. Maar ik heb er extra korrels in

Verzenden kan, kosten voor koper.

Ooh, linkje van de prijs http://www.diertotaalserv(...)t/10000123/10007105/
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 23 april 2009 @ 14:21:33 #3
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_68303714
Hoe groot is dat ding?
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  donderdag 23 april 2009 @ 14:26:14 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68303863
Puh, geen idee dan moet ik hem even opmeten. iig groot genoeg voor een bere golden retriever van 40 kilo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 23 april 2009 @ 14:26:53 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68303876
105 centimeter zegt de website in mn post boven je. Das de lengte als het goed is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:31:23 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68331721
en omhoog
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')