Coil was het eerste waar ik aan dacht iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef ranja het volgende:
Siouxsie & the Banshees - Halloween
Bauhaus - Bela Lugosi is Dead
Coil - The Hellraiser Theme
wat had je gevonden wat je niet leuk vindt dan?
Aight thanx dat zijn er al weer drie meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef ranja het volgende:
Siouxsie & the Banshees - Halloween
Bauhaus - Bela Lugosi is Dead
Coil - The Hellraiser Theme
wat had je gevonden wat je niet leuk vindt dan?
Ja die heb ik ook wel, maar is het idd niet helemaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Coil was het eerste waar ik aan dacht idd
Oh, en Misfits - Halloween, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt
http://www.partnersinrhyme.com/pir/PIRsfx.shtmlquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:55 schreef Red_Cat het volgende:
Weet iemand toevallig ook waar ik van die freaky geluiden en screams vandaan kan halen?
Van The Omen (1976 versie) dan, die staat bekend als één van de engste soundtracks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet je de soundtrack van een horrorfilm downloaden, dan heb je freaky sfeermuziek
I know! ik heb em alquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
This is Halloween van Marilyn Manson. Origineel komt uit A Nightmare Before Christmas, maar de cover van Manson is zowaar leuker en spookyer.
Thanx! zal het zeker even checken morgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:11 schreef HEvaRe het volgende:
Music for Maniacs heeft wel een paar linkjes naar enge muziek
Dat is zooo'n lekker nummer hequote:
Oh, daar is het origineel dan weer stukken beter van. Gewoon de nightmare before christmas soundtrack downloaden en in z'n geheel opzetten. Keileuk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
I know! ik heb em alnet als whats this van fall out boy
Ja i know en ik zou dat ook heel graag willen, het enige probleem is dat ik geen torrents kan gebruiken aangezien ik op een zakelijke lijn zit..quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, daar is het origineel dan weer stukken beter van. Gewoon de nightmare before christmas soundtrack downloaden en in z'n geheel opzetten. Keileuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |