abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 december 2008 @ 11:59:51 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63721831
zo, twee tassen vol voor 60 euro En daar zitten dan nog twee truitjes in die terug moeten of geruild. Eentje gepast in maat 44 (normaal heb ik 42/44) maar zat net aan, maatje groter gepakt en niet meer gepast, maar die zit nog steeds net aan. En eentje gewoon helemaal de verkeerde maat gepakt.

Verder nep-uggs voor 8 euro.. goed om heen en weer naar school te lopen als het koud is, sokken voor de kinderen 3 paar voor 1,50, shirtje voor dochter 3 euro, sokken voor mezelf 6 paar voor 3 euro, basic slips 6 voor 3 euro, thermo-sokken 2 paar voor 3 euro, leren handschoenen 9 euro, setje van 3 rompers voor 3 euro, jeans voor dochter 4 euro, 2 shirts voor mij a 5 euro..

Voor een andere keer zag ik hangen jeans voor 9/11/13 euro, pantalons 7 euro, blazers 13 euro, BH's 4 euro, winterjassen 17 euro. IK heb niks boven de 20 euro gezien volgens mij

Kinderkleding viel me een beetje tegen, vooral voor meisjes.. voor jongens heb ik wel hele leuke dingen gezien. Voor meisjes een stuk of wat jurken, wel veel winterjassen.. maar maar twee soorten broeken en geen jeans. (die ik voor haar heb komt van de jongens-afdeling).

Verder mooie ruime en lichte winkel. Netjes, overzichtelijk, vriendelijk personeel. Ik ben verkocht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 3 december 2008 @ 12:02:20 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63721897
IK vergat nog even de zeer ruime hoeveelheid ruime en lichte paskamers
Genoeg haakjes om je spullen op te hangen, bankje om spullen op te leggen, twee spiegels zodat je voor en achterkant kunt bekijken..

Zeker een winkel om regelmatig binnen te lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:39:34 #53
331 Merel
Be here now.
pi_63724369
Hebben ze al een Nederlandse website? Ik wil graag openingstijden weten...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63735747
Vanmiddag ook even geweest. Ben er niet al te weg van, ik prefereer toch liever kwaliteit, hoe goedkoop of duur het ook mag zijn. Herenkleding zag er wel wat beter uit trouwens.
Ik zal er zelf meer heen gaan voor accessoires, sokken en pantoffels enzo. Dat zag er wel verder wel prima uit. Lingerie zag er echt te cheap uit, kreeg al een allergische reactie van het kijken ernaar alleen al .

De kleding is dus verder niet echt niks voor mij, op wat basic shirts en hemdjes na misschien. En idd, de maten gaan tot 48 (misschien hoger nog) zag ik, dus iedereen kan er wel terecht. Dus dat is echt klinkklare onzin wat de Telegraaf schreef.

Wel echt heel erg fijn zijn die 12 kassa's (ik zag er geen 20?). De rijen gaan ook echt heel snel. Hallelujah for that one.

Ik heb een shirtje (¤ 5,-) gekocht, fleece sokken (3 voor ¤3,-) en een grijze panty (¤ 2,-) - de gedachte achter de laatste was dat als het een beetje mee zou zitten, het natuurlijk aanlokkelijker is om daar panty's enzo te halen dan de Hema of de Bij. Maar toen ik de verpakking opende, voelde het al zo goedkoop aan, alsof het gaat scheuren wanneer ik een poging ga wagen om mn benen erin te steken..
De sokken zitten trouwens wel echt heerlijk. Toppertje.
Paar snapshots gemaakt .













Whatever I want.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:44:30 #55
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_63737807
kun je er makkelijk komen vanuit de trein?
  woensdag 3 december 2008 @ 22:47:12 #56
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_63740650
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef RandomMoron het volgende:
kun je er makkelijk komen vanuit de trein?
HEt is in het alexandrium, de trein stopt daarnaast "Rotterdam Alexander"
  woensdag 3 december 2008 @ 22:53:17 #57
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_63740879
nou..ik heb ooit een uur moeten zoeken naar een dierenwinkel ( niet die grote ) die bij het alexandrium lag..maar toch echt verstopt in een of andere woonwijk
pi_63740981
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:53 schreef RandomMoron het volgende:
nou..ik heb ooit een uur moeten zoeken naar een dierenwinkel ( niet die grote ) die bij het alexandrium lag..maar toch echt verstopt in een of andere woonwijk
Alexandrium 2, alles behalve verstopt hoor...



Dat turqoise bruggetje op 't eind is de toegang naar een winkeleiland, die weer leidt naar Alexandrium 1
pi_63752109
Geweldige winkel, overzichtelijk en netjes. Gisteren twee volle tassen kleding en sieraden gekocht voor maar 68 euro. Vanmorgen nog even terug gegaan om wat meer op m'n gemak te kijken, het was gistermiddag echt heel druk. Nog even wat spijkerbroeken gekocht voor 9 euro per stuk

De openingstijden zijn wel apart, omdat hier in Rotterdam vrijdagavond koopavond is en de zaak dan gesloten is. Als ik het goed onthouden heb is 'ie op maandag en dinsdag geopend van 9.00 tot 18.00, op woensdag en donderdag van 9.00 tot 21.00, op vrijdag en zaterdag van 9.00 tot 18.00 en op zondag van 12.00 tot 18.00.

Ik ben fan!
Mind the gap
  donderdag 4 december 2008 @ 12:47:22 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63752383
Geweldige zaak inderdaad, wel een beetje speuren voor wat interessants maar dat is niet anders - voor mij - in een H&M.
Veel koopjes en een boel binnengehaald wat goed valt af te wisselen met andere kleding die al in de kast ligt.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:12:46 #61
331 Merel
Be here now.
pi_63754840
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef Nicole22 het volgende:
op woensdag en donderdag van 9.00 tot 21.00
Weet je 't zeker? Dan ga ik straks even kijken. Echt irritant dat ze nog geen website met info hebben!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 december 2008 @ 14:18:49 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63754997
de hele oosterhof is vandaag tot 21.00 open ivm sinterklaas.. kun je altijd nog naar Zara bijv
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:21:48 #63
331 Merel
Be here now.
pi_63755077
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef E.T. het volgende:
de hele oosterhof is vandaag tot 21.00 open ivm sinterklaas.. kun je altijd nog naar Zara bijv
Niet dat ik geld heb, maar dit is onweerstaanbaar natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 december 2008 @ 14:34:13 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63755461
ik zie trouwens dat het gister ook sinterklaas-koopavond was.. wellicht dat wat hierboven staat alleen voor deze week geldt?

Merel, let jij dan ff op als je gaat en kijk of ze ook andere tijden hebben hangen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:37:53 #65
331 Merel
Be here now.
pi_63755574
Eerst die hele winkel zien te vinden, ben er nog nooit geweest!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 december 2008 @ 14:52:27 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63755996
metrohalte Oosterflank of trein station Alexander
vanaf de metro langs de visboer lopen, langs de winkels dwars op de metro.. zie je 'm vanzelf aan de linkerkant.

Vanaf trein het stationsplein oversteken, roltrap omhoog winkelcentrum in en dan rechtdoor steeds (Zara zit op y-splitsing en daar moet je rechts aanhouden. Bij de Hema maakt het niet uit of je rechts of rechtdoor gaat.. uiteindelijk weer naar buiten en dan zit Primark links op het plein. (of op een plattegrondbord kijken.. tegenover Zeeman moet je zijn )

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 december 2008 @ 15:03:26 #67
331 Merel
Be here now.
pi_63756298
Kijk, daar heb ik wat aan!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63761530
Ja ik weet het bijna zeker, probeer ze anders effe te bellen! Voor het geval je er al niet bent natuurlijk
Mind the gap
pi_63765172
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef kwakveense het volgende:
ik heb er ook leuke kleren in maat 46/48 gekocht! engelse standaard maten gaan tot groter dan in nederland!
Ja bij de meeste winkels wel ja, maar die tekst suggereerde wel een beetje dat het qua maatvoering meer op Zara zou lijken of zo. Dat vond ik een beetje tegenstrijdig met richten op een grote doelgroep.

Misschien ga ik ook eens kijken van de week, het is niet zo ver en ik ben toevallig zaterdag vrij. Hoe laat zijn ze open?
Sanity is (not) statistical
  donderdag 4 december 2008 @ 20:54:00 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63765288
overigens vallen shirtjes wel wat klein.. ik heb ook ineens maat 48
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:07:51 #71
331 Merel
Be here now.
pi_63765749




Zo, een tas vol rotzooi voor geen geld Heb een mooie rok gekocht en een spijkerbroek, en verder een hoop rommel: sokken, oorbellen, sjaal, kousen, toilettas.. En dan vergeet ik nog de helft.

Kleding is er inderdaad ook tot grote maten, maar... je moet wel kort zijn! Werkelijk alle broeken zijn te kort voor mij, wat zij lang noemen is lengtemaat 33. Bij de broek die ik gekocht heb is dat niet erg want die is toch voor in m'n laarzen, maar verder denk ik dat ik er voor broeken nooit meer zal kunnen slagen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63766047
Mooi! Normaalgesproken zijn broeken namelijk altijd te lang voor mij!

E.T.: Welke maat heb je normaal dan en bij welke winkel? Bij iedere winkel zit wel maatverschil.

Heb overigens bij Piet Kerkhof meegemaakt dat ik een XXXL spijkerbroek niet eens boven m'n knieen opgehesen kreeg (maat 42/44 had ik). Dat vond ik wel heel erg droevig.
Sanity is (not) statistical
pi_63769564
ET, ik heb ergens op internet gelezen dat er een foutje is gemaakt met het omzetten van de kledingmaten op de kaartjes. Alles schijnt 2 maten groter op de kaartjes te staan. Fout moet geloof ik binnen 2 maanden weer verholpen zijn!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:54:37 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63769678
Maeghan, ik heb bij H&M meestal 44
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63780534
Oe, ik ga vanmiddag ook eens kijken. Ben eigenlijk nog nooit bij Alexandrium geweest, maar ik zie op het kaartje dat het Poolsterplein helemaal achterin is vanaf de metro. Klopt dat?

[ Bericht 30% gewijzigd door Innocence op 05-12-2008 12:49:52 ]
Sweet and innocent...
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:51:03 #76
331 Merel
Be here now.
pi_63780870
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef Innocence het volgende:
Oe, ik ga vanmiddag ook eens kijken. Ben eigenlijk nog nooit bij Alexandrium geweest, maar ik zie op het kaartje dat het Poolsterplein helemaal achterin is vanaf de metro. Klopt dat?
Ik kon het met de routebeschrijving van ET in ieder geval gemakkelijk vinden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63788657
Heeft iemand enig idee tot welke maat de spijkerbroeken gaan? De damesmaten bedoel ik dan... Ik heb maat 46 bij de H&M. Zou ik hier dan ook kunnen slagen?
pi_63800825
Hm, als 48 eigenlijk 44 is... Wordt een beetje krap dan, voor mij ook. Ik heb 44 qua broeken, dus ik denk dat ik wat dat betreft weer niet veel hoef te verwachten. Bij de H&M wisselen de maten zo dat 44 bij H&M ook weinig zegt - ik heb daar soms iets van maat 42 wat past of van maat 46 wat niet dicht kan...
Sanity is (not) statistical
pi_63801358
Is de herencollectie wat?
pi_63802455
Yeey, Primark in Nederland! In London staat er 's ochtends vaak een rij voor die in Oxfordstreet. Ideale winkel voor goedkoop maar degelijk ondergoed, pyama's, tassen, slippers maar ook kleding. Zit er er allemaal heel goed uit! De sieraden en zonnebrillen zijn altijd heel hip, maar binnen een paar dagen weer kapot (of ik doe iets fout) maar ik ben echt verliefd op de Primark! Stuur er ook maar eentje deze kant op!
.make the most of now.
pi_63807917
Vet... een Primark in NL! Vroeger vond ik het wat vergelijkbaar bij Hema, daar zou ik zelf ook geen kleding kopen. Maar voor pyama's, ondergoed en accesoires is het ideaal. Maar tegenwoordig hebben ze af en toe ook best leuke kledingen er tussen hangen. Heb thuis zo'n 3 leuke shirtjes liggen van Primark die me daar een paar pond gekost hebben en er nog goed uit zien.

Rotterdam is niet om de hoek, maar het isnu in ieder geval al meer in de buurt.
pi_63810209
:-) dat zwarte shirtje met die vlinders hier ergens boven in een post te vinden, heb ik vandaag gekocht!
en nog veel meer shirtjes en 2 sweater vesten a 5 euro stuk!!! ik heb er vandaag 42 euro uitgegeven.
mijn vriend 119 euro, die had een dunlop vest, jas, overhemden met stropdas en Tshirts

ik kon de primark al vanuit engeland en ik ben erg blij datie nou in r'dam te vinden is!

ik ga er zeker nog vaker shoppen!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_63810264
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:46 schreef Nozuka het volgende:
Is de herencollectie wat?
ja je kan er heel goed slagen! mooie jeans, leuke jacks en vesten, ook hele hippe sweaters en truien

zeker een bezoekje waard!

de overhemden en stropdassen zijn van goede kwaliteit, en ook in leuke hippe kleuren, roze enzo hahaha
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_63810772
Nou, ik heb wat shirtjes gekocht, maar het eerste probleem met Primark heb ik al ontdekt... Ga er maar niet vanuit dat maat 18 ook daadwerkelijk maat 18 is. Ik heb twee dezelfde shirtjes gekocht, maar in een andere kleur. Ik heb een van de twee gepast en later nog een van een andere kleur gepakt in dezelfde maat. Thuisgekomen wilde ik nog even kijken hoe het stond en ik kreeg m'n armen er niet eens in. Ik heb de shirtjes op elkaar gelegd en de ene is dus inderdaad veel kleiner dan de andere, sheelt misschien wel vijf centimeter. Hetzelfde probleem heb ik met een ander shirt, die heb ik in 16 gepast en dat kon op zich wel, maar toen ik uiteindelijk toch nog een 18 kon vinden heb ik die mee genomen. Die is dus veel te klein =/
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:49:09 #85
331 Merel
Be here now.
pi_63811378
Maar in de kleding staat wel allemaal maat 18? Want ik heb een stuk of drie keer in de pashokjes gestaan met kleding in de foute maat omdat alles op een verkeerd hangertje hing!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63811422
Ja, in de kleding zelf.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:57:14 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63811540
ah, dan ligt het toch niet aan mij

Ik had een een shirtje gepast in maat 16, maar net te strak.. een 18 van de stapel gepakt en niet meer gepast, maar eenmaal thuis bleek die net zo krap te zijn
Die gaan we dus nog ff ruilen

Wijze les: alles passen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63811594
ik heb de shirtjes gewoon in de winkel over mijn eigen shirtje gepast, deden er wel meer.
mijn vriend spotte zelfs iemand die een bh aan het passen was.. we stonden op de roltrap en hij keek naar beneden, dus daar stond die meid....
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_63812309
Pashokjes systeem is zwaar poep
pi_63812324
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:46 schreef Nozuka het volgende:
Is de herencollectie wat?
Het gaat wel. Hooguit 2 leuke sweaters of vesten.
pi_63813935
De herencollectie vond ik ook niet zo. Al heb ik er wel een lekker vest gekocht, heb ik ook eens maatje S

Ik heb de shirtjes ook gewoon in de winkel gepast hoor, ik wou echt niet zo lang in de rij staan voor de paskamers. Heb daarom alleen geen broeken gepast, maar ach.

De rij bij de kassa leek superlang, het leek de Efteling wel, maar in tien minuten was ik klaar met afrekenen. Ging echt heel snel. Maar het was ook echt achterlijk druk binnen.

Trouwens ook wat: een van de SA's liep tassen te verzamelen die klanten dus gewoon hadden laten staan als ze het niet wilden. Ze vond dit een beetje aso en dat snap ik wel, maar toen ik aan een van haar (Engelse) collega's vroeg wat ik moest doen met een shirt wat ik niet wilde maar waarvan ik niet meer wist waar het hing, zei die dat ik het maar gewoon ergens neer moest gooien.
Sanity is (not) statistical
pi_63814000
Waarom engelse managers alom

Bij andere BV's zie je dat toch ook niet?
pi_63814043
Misschien voor het opstarten? Het gebeurt wel vaker dat bij een buitenlands bedrijf eerst buitenlandse medewerkers ingezet worden; omdat de formule niet bekend is in Nederland, zijn er dus ook geen Nederlandse werknemers beschikbaar met ervaring in het bedrijf.
Sanity is (not) statistical
pi_63814060
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Cahir het volgende:

[..]

Het gaat wel. Hooguit 2 leuke sweaters of vesten.
Ik ga morgen, ben benieuwd. Hebben ze cardigans?
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:11:59 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63814257
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef Cahir het volgende:
Pashokjes systeem is zwaar poep
hoezo? Ik zie geen verschil met heel veel andere ketens?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63814283
Zoals?
  zondag 7 december 2008 @ 09:18:29 #97
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63819237
Miss Etam, C&A, H&M en nog vele anderen.
Daar krijg je allemaal een kaart mee met het aantal stuks dat je meeneemt de paskamer in en bij diversen gaat dat in zo'n zelfde apparaat, anderen hebben een voorgedrukt ding met een cijfer erop. Het enige verschil is dat je hier die grote tas met de rest van je spullen ook afgeeft en dat die achterblijft.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63821189
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:18 schreef E.T. het volgende:
Miss Etam, C&A, H&M en nog vele anderen.
Daar krijg je allemaal een kaart mee met het aantal stuks dat je meeneemt de paskamer in en bij diversen gaat dat in zo'n zelfde apparaat, anderen hebben een voorgedrukt ding met een cijfer erop. Het enige verschil is dat je hier die grote tas met de rest van je spullen ook afgeeft en dat die achterblijft.
BIj H&M mag de bezoek teminste nog mee..
pi_63821653
Hoe zit het daar met de keuze in rokjes en jurkjes?
En hebben ze leuke dingen in de wat grotere jongensmaten? (146/152)
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63828244
Herenafdeling viel echt tegen. Het was wel erg goedkoop allemaal... Verder was het erg druk, lange rij voor de paskamers. Toen een beetje rondgekeken op de damesafdeling en een leuk jurkje meegenomen voor mijn zusje. Die collectie was al stuk beter dan de heren, maar toch zijn de kleren en accessoires van de h&m leuker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')