HEt is in het alexandrium, de trein stopt daarnaastquote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef RandomMoron het volgende:
kun je er makkelijk komen vanuit de trein?
Alexandrium 2, alles behalve verstopt hoor...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:53 schreef RandomMoron het volgende:
nou..ik heb ooit een uur moeten zoeken naar een dierenwinkel ( niet die grote ) die bij het alexandrium lag..maar toch echt verstopt in een of andere woonwijk
Weet je 't zeker? Dan ga ik straks even kijken. Echt irritant dat ze nog geen website met info hebben!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef Nicole22 het volgende:
op woensdag en donderdag van 9.00 tot 21.00
Niet dat ik geld heb, maar dit is onweerstaanbaar natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef E.T. het volgende:
de hele oosterhof is vandaag tot 21.00 open ivm sinterklaas.. kun je altijd nog naar Zara bijv
Ja bij de meeste winkels wel ja, maar die tekst suggereerde wel een beetje dat het qua maatvoering meer op Zara zou lijken of zo. Dat vond ik een beetje tegenstrijdig met richten op een grote doelgroep.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef kwakveense het volgende:
ik heb er ook leuke kleren in maat 46/48 gekocht! engelse standaard maten gaan tot groter dan in nederland!
Ik kon het met de routebeschrijving van ET in ieder geval gemakkelijk vindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef Innocence het volgende:
Oe, ik ga vanmiddag ook eens kijken. Ben eigenlijk nog nooit bij Alexandrium geweest, maar ik zie op het kaartje dat het Poolsterplein helemaal achterin is vanaf de metro. Klopt dat?
ja je kan er heel goed slagen! mooie jeans, leuke jacks en vesten, ook hele hippe sweaters en truienquote:
Ik ga morgen, ben benieuwd. Hebben ze cardigans?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het gaat wel. Hooguit 2 leuke sweaters of vesten.
hoezo? Ik zie geen verschil met heel veel andere ketens?quote:
BIj H&M mag de bezoek teminste nog mee..quote:Op zondag 7 december 2008 09:18 schreef E.T. het volgende:
Miss Etam, C&A, H&M en nog vele anderen.
Daar krijg je allemaal een kaart mee met het aantal stuks dat je meeneemt de paskamer in en bij diversen gaat dat in zo'n zelfde apparaat, anderen hebben een voorgedrukt ding met een cijfer erop. Het enige verschil is dat je hier die grote tas met de rest van je spullen ook afgeeft en dat die achterblijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |