De teksten en pics geven zo'n post echt meerwaardequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef lst128 het volgende:
Begonnen met een Daihatsu Charade uit '89 voor 600 euro, 2 jaar gehad. had ik nooit weg moeten doenDing was niet kapot te krijgen.
[ afbeelding ]
Daarna een Peugeot 309 gekregen, 1,5 jaar mee gereden, helaas een ongeluk meegehad (linkerzijkant in puin), kon er daarna nog wel mee rijden maar het beste was er toen wel vanaf, zeker toen ik hem daarna heb gebruikt om puin af te voeren van een verbouwingKoppakking ging ook nog stuk dus maar naar de sloop gebracht.
[ afbeelding ]
Toen een BMW E30 316i gekocht, ook 1,5 jaar mee gereden. Helaas was het een beetje een miskoop (roest).. Veel te veel geld in gestoken. Maar als ie reed![]()
[ afbeelding ]
De BMW ga ik ergens stallen en komt wellicht ooit weer de weg op, of ik ga hem als donor gebruiken voor een ander. Maar ik heb nu maar een verstandige auto gekocht, maandje in bezit.
Toyota Corolla
[ afbeelding ]
Hoop dat er hierna weer een BMW komt, E30 voor er bij of een E46 als daily. Maar eerst maar eens afstuderen en een baan vinden..
[/quote] Die bruine sedan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:22 schreef superl het volgende:
[..]
idd A corsa`s zijn ook hele leuke auto,s
mijn eerste auto, heb hem al van af me 18de ben nu 25:
[ afbeelding ]
daarna een witte kadett gsi gekocht (nooit gereden) voor het moterblok wat nu in de cabrio zit
daarna een rode corsa a sedan gereden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en heb sinds kort een andere.
corsa a tr uit 84 (geen wegenbelasting ) 100 euro verzekering in het jaar
[ afbeelding ]
het is een c20ne kadett gsi motor met, een turbo van een subaru imprezarijdt leuk.
[ afbeelding ]
Omdat veel fokkers dat wel stoer vinden afgaand op dit topic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 06:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen in godsnaam?
De 156 is van zichzelf al een mooie auto
Dat is dan ook geen vergelijking.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef lst128 het volgende:
ThanksTja het blijkt maar weer dat een rationele keus qua (tweedehands) auto's beter is dan een emotionele
Al moet ik zeggen dat de Toyota's van tegenwoordig er nog best leuk uitzien. Maar als je ze dan naast een nieuwe BMW zet... Dan weet ik het wel
Dacht dat jij een vulva ging ruilen voor die Delta?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Doei Delta, hallo Alfa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte achterlichten gaan nog eruit want dat is lelijk.
Tevens wil ik de getinte achterste ramen en achterruit gewoon normaal hebben.
Morgen eens kijken of ik die folie eraf krijg
1300quote:Heb je nog iets fatsoenlijks terug kunnen krijgen voor de Delta?
Da's ook weer waar. Velgen zijn duur, ze zitten eronder en het rijdt, daar gaat het omquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef vosss het volgende:
Het is een gewone 1.8TS, niks geks en lekker zuinig rijden
De achterlichten waren helemaal zwart, dus ook wat nu rood is.
Ik heb nu alleen die rooie stukken vervangen, de rest doe ik van de week, dan ziet het er al heel anders uit denk ik
En ach, die velgen zaten erop dus die laat ik voorlopig maar even zitten.
Auw. Mja, geen courante auto hè. Maar goed, je hebt iets anders nu, hopelijk kun je er een tijd lekker mee vooruit!quote:
Komt aanstaande dinsdag nog een 1991 c20ne vectra bij ivm benodigde donoronderdelen voor een projectje. Echter tot de tijd daar is word, zal er ws gewoon mee gereden worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef The_Goeiste het volgende:
In volgorde van bezit.
1984 E-Kadett Verkocht omdat hij uit elkaar viel. Ik heb terug moeten lopen om onderdelen op te halen.
1987 Peugeot 309 Verkocht omdat ik kleppen moest stellen en er geen zin aan had.( Prijs was er ook naar.)
1990 Nissan Sunny GT verkocht met 300.000 op teller (rijd nog steeds).
1977 C-Kadett (Total loss) Aanrijding van achteren door dronken gast)
1994 Opel Astra F kadett
2000 Nissan Primera P11-144 (Total loss) Aanrijding van achteren door blinde. stond al even stil.
1986 Citroen 2cv (eend) omgebouwd naar Burton. Rijd nog steeds.
2003 Mazda 6 (huidig)
Zuinig?? Mijn 1.6TS haalt al nauwelijks 1 op 10...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef vosss het volgende:
Het is een gewone 1.8TS, niks geks en lekker zuinig rijden
Dan doe je iets verkeerd. Mijn collega rijdt er 1:11 mee op LPG!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Palomar het volgende:
[..]
Zuinig?? Mijn 1.6TS haalt al nauwelijks 1 op 10...
Verder mooie wagen en chique interieur, alleen jammer van die zwarte velgen/lampen e.d.
Wat bedoel je met lage auto's? Middenklassers? En waarom wil je daar nooit meer naar terug?quote:Op zondag 6 februari 2011 06:01 schreef popolon het volgende:
Eerste was een Renault 19, wat een drama.Seat Ibiza, Golf IV, nu een Ford Escape V6.
'k Ga nooit meer terug naar 'lage' auto's, dat is zeker.
De 2e doet het niet. Maar ik ben wel benieuwd naar een 307 hybride HDi, zoals de bestandsnaam doet vermoeden.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
verleden:
[ afbeelding ]
heden:
[ afbeelding ]
Doe ajb wat aan die velgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Doei Delta, hallo Alfa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte achterlichten gaan nog eruit want dat is lelijk.
Tevens wil ik de getinte achterste ramen en achterruit gewoon normaal hebben.
Morgen eens kijken of ik die folie eraf krijg
Ik zit graag wat hoger, ben ook vrij lang.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat bedoel je met lage auto's? Middenklassers? En waarom wil je daar nooit meer naar terug?
Voor alsnog doe ik daar even niks aan. Over een tijdje wil ik daar deze velgen onder leggen:quote:Op zondag 6 februari 2011 13:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Doe ajb wat aan die velgen.
't Kan een prachtige auto zijn.
Het is natuurlijk geen hybride, maar het model is dezelfde (d-sign)quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De 2e doet het niet. Maar ik ben wel benieuwd naar een 307 hybride HDi, zoals de bestandsnaam doet vermoeden.
Dat staat een stuk beter!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor alsnog doe ik daar even niks aan. Over een tijdje wil ik daar deze velgen onder leggen:
[ afbeelding ]
Alleen dan in 18 inch
En die geblindeerde ruiten weg dus.
Wat een rare volgorde, je probeert toch juist meestal nieuwere auto's te kopen lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef matthisl het volgende:
'91 Clio 1.4
'88 Applause 1.6i
'94 Marbella
'82 Golf GTI (huidig)
Ja klopt, de eerste drie alleen maar problemen gehad, kostte veel geld waardoor er steeds minder was voor een nieuwe. Na de marbella ongeveer anderhalf jaar geen auto gehad maar wel gespaard voor een nieuwe. Toen kwam de golf op mijn pad en die kon ik voor een vriendenprijsje overnemen. En hij is zo goed als origineel. Alle originele onderdelen zijn in ieder geval aanwezig en zullen langzamerhand terug op de auto komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een rare volgorde, je probeert toch juist meestal nieuwere auto's te kopen lijkt meZo'n oud Golfje GTI is wel gaaf, mits origineel
Hoe beviel die 207 je? Zit alvast eens wat rond te neuzen wat ik eind dit jaar/volgend jaar misschien ga kopen om m'n huidige 306 uit '96 te vervangen. Zag dat de 207&307 in het budget vielen, maar geen idee wat het qua betrouwbaarheid of rij eigenschappen inhoudt.quote:
Dat was dus ook het eerste wat in mij op kwam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
Wat voor werk doe je en zoeken ze daar nog mensen?
'gewoon' kan je niet zeggen met zo'n budgetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef Kattekrab het volgende:
Ruitenwasser bij het plaatselijke bordeel.
Nee ... 'k ben gewoon IT'er.
Btw, ik zie ook een alfa 156 in je rijtje staan. Nou valt die ook aardig in m'n budget voor volgende auto, maar had je daar ook echt torenhoge onderhoudskosten aan? Of was het leasequote:
Nee die stond op m'n privé.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Btw, ik zie ook een alfa 156 in je rijtje staan. Nou valt die ook aardig in m'n budget voor volgende auto, maar had je daar ook echt torenhoge onderhoudskosten aan? Of was het lease
Kenteken heb ik zelf even 'geshopped'quote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef Fritessaus het volgende:
Dat kenteken van die laatste Clio.![]()
Da's een hele mooie Clio trouwens.
quote:Seat Malaga 1.6 met door Porsche (af fabriek) getunede motor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |