Hoeveel km heeft die Peug dan op de teller staan dat je er nog een paar jaar mee wilt rijden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef The6thgate het volgende:
2010 Mitsubishi Colt '93 1.6GLI aut
2010 Peugeot 306 1.6XT '96
Die Colt zoop me toch iets teveel benzineHoop met de 306 nog een paar jaar te kunnen doen. Wil daarna graag richting een Ford Focus uit 2005 of jonger dus even doorsparen. Als ik meer ruimte nodig heb ga ik denk ik naar de Volvo S40, maar goed dat komt ooit nog wel
190.000+. Gaat nog wel even mee dus, maar het is meer de vraag wanneer ik het verlangen naar een nieuwe auto niet meer kan onderdrukkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel km heeft die Peug dan op de teller staan dat je er nog een paar jaar mee wilt rijden?
En hoeveel verschilt het verbruik nu dan? Ik heb een 306 gehad (heerlijke wagen trouwens), 1.8 XT en die zoop toch best flink. En er gingen wel wat dingetjes stuk aan op den duur.
Maar rijdt heerlijk, zit heerlijk en ziet er ook nog eens leuk uit
Waarom zou je dat doen? Afhankelijk van de motorisering zal de Volvo wellicht iets zuiniger zijn, maar je rijdt wel een doorsnee burgerbak met meer km's op de teller.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef vosss het volgende:
Misschien dat er binnenkort een Volvo S40 op mijn lijstje bij komt.
Ik ben aan het overwegen om van auto te ruilen met de buurman.
Dus dat hij mijn Lancia Delta 2.0 16V HF Turbo krijgt en dat ik zijn Volvo S40 krijg.
Mijne is uit 97, die van hem uit 96 met 25dkm meer op de klok.
Beiden zijn gewoon in orde.
Wat moet je anders voor de HF hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Afhankelijk van de motorisering zal de Volvo wellicht iets zuiniger zijn, maar je rijdt wel een doorsnee burgerbak met meer km's op de teller.
Ik wilde het net zeggen toen ik je Volvo-foto's zag, ''Dat lijkt Haarlem wel!''quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Ventus het volgende:
2006-2007 in the USA, Chevrolet Suburban 5.7L V8
Lang niet slecht voor een eerste auto
[ afbeelding ]
Daarna in Nederland een Fiat Punto 1.2 60SX (2007-2009)
[ afbeelding ]
Volvo 460 1.8i (2009-2011)
[ afbeelding ]
En sinds een week een Volvo S70 2.5 20V.
[ afbeelding ]
Wat een pauper auto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef robertzone het volgende:
In volgorde
Corsa a1.0 (geen foto's:P)
Corsa a 1.4sport:
[ afbeelding ]
En daarna een Astra 1.6 :
[ afbeelding ]
Mooie wagen, maar ook geschikt om flink wat kilometers mee te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Gkhn het volgende:
320i e30 beemer cabrio uit 1990.
Eerste auto en nog steeds in bezit
Die eerste bevalt me een stuk beter kwa style.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef robertzone het volgende:
In volgorde
Corsa a1.0 (geen foto's:P)
Corsa a 1.4sport:
[ afbeelding ]
En daarna een Astra 1.6 :
[ afbeelding ]
idd A corsa`s zijn ook hele leuke auto,squote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die eerste bevalt me een stuk beter kwa style.
Alleen die sticker op de voorruit is jammer voor de rest wel lekker rat
Dat ze vooruit komen geloof ik direct hoor maar ze zien er gewoon pauper uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef robertzone het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar jij als student in gereden hebt.
Ga weg met je sjonniebakken manquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:22 schreef superl het volgende:
[..]
idd A corsa`s zijn ook hele leuke auto,s
mijn eerste auto, heb hem al van af me 18de ben nu 25:
[ afbeelding ]
daarna een witte kadett gsi gekocht (nooit gereden) voor het moterblok wat nu in de cabrio zit
daarna een rode corsa a sedan gereden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en heb sinds kort een andere.
corsa a tr uit 84 (geen wegenbelasting ) 100 euro verzekering in het jaar
[ afbeelding ]
het is een c20ne kadett gsi motor met, een turbo van een subaru imprezarijdt leuk.
[ afbeelding ]
Nee jij hebt een frans tosti ijzer, dat is watquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga weg met je sjonniebakken manDie ruitsticker op de eerste is wel héél erg fout. Draag je ook altijd een petje? En heb je een oorbel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee jij hebt een frans tosti ijzer, dat is wat![]()
Andere mensen uitmaken voor sjonnie's en paupers terwijl jij met de trein reist? lekker triest is dat, jij hebt zeker een sjaal en skinnyjeans, met je kijk mij eens hip zijn attitude
Heb ik gehad ja, nu niet meer. En ik reis nooit meer met de trein. Maar liever met de trein dan zo'n koekblikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, een normale Opel is gewoon een burgerbak. Niks mis mee, al zou het mijn keuze nooit zijn.
Maar als je hem dan ook nog probeert 'vet' te maken met tribals, raambanden, spoilersets etc, sorry hoor![]()
_!
Ja hoor. Heb er al plusminus 3000 km mee gereden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooie wagen, maar ook geschikt om flink wat kilometers mee te maken?
tsja, sommige mensen hebben een hobby.. En anderen zien daar het nut niet van in.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik gehad ja, nu niet meer. En ik reis nooit meer met de trein. Maar liever met de trein dan zo'n koekblikKijk, een normale Opel is gewoon een burgerbak. Niks mis mee, al zou het mijn keuze nooit zijn.
Maar als je hem dan ook nog probeert 'vet' te maken met tribals, raambanden, spoilersets etc, sorry hoor![]()
_!
Waar heb je een Astra gezet in je lijstje dan? Ben wel benieuwd wat jij ideaal vind voor een draggerquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef robertzone het volgende:
[..]
tsja, sommige mensen hebben een hobby.. En anderen zien daar het nut niet van in.
Ik vind het wel een ruige bak die kadet gsi, en vervolgens de a-corsa met turboblok.
Toevallig ook op het corsa-a forum te vinden?
Ikzelf ben niet heul tevreden met de astra..maar hij is ideaal om een db-dragger van te maken kwa vorm enzo.
Bij de a-corsa ligt wel mijn hart, wat dus zal resulteren in een corsaatje oldtimer terug als ik een baan heb en student af ben.
3000 km is dan ook praktisch niksquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb er al plusminus 3000 km mee gereden.
Hij is niet in topconditie maar dat komt nog wel.
Ik ben zeker niet van plan hem weg te doen en ga hopelijk volgend jaar autotechniek studeren.
Geen pic's helaas. Nog nooit de tijd genomen om te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
3000 km is dan ook praktisch niksMaar post maar eens fotootjes, lijkt me leuk
Hou je hem wel origineel?
Mijn lijstje staat een pagina terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar heb je een Astra gezet in je lijstje dan? Ben wel benieuwd wat jij ideaal vind voor een dragger(oude hobby van me)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Andere mensen uitmaken voor sjonnie's en paupers terwijl jij met de trein reist? lekker triest is dat, jij hebt zeker een sjaal en skinnyjeans, met je kijk mij eens hip zijn attitude
Inderdaad kun je beter met de trein reizen als je geen geld hebt voor een echte auto, ik heb zelf ook een gruwelijk hekel aan oude pauperbakken die het straatbeeld vervuilen. Koop dan niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Inderdaad kun je beter met de trein reizen als je geen geld hebt voor een echte auto, ik heb zelf ook een gruwelijk hekel aan oude pauperbakken die het straatbeeld vervuilen. Koop dan niks...
Dat is inmiddels van de baan. De buurman durfde het niet aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Afhankelijk van de motorisering zal de Volvo wellicht iets zuiniger zijn, maar je rijdt wel een doorsnee burgerbak met meer km's op de teller.
Mee eens, met de aantekening dat dat ook voor andere auto's zoals Golfjes, Polo's, Saxo's etc etc geldt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik gehad ja, nu niet meer. En ik reis nooit meer met de trein. Maar liever met de trein dan zo'n koekblikKijk, een normale Opel is gewoon een burgerbak. Niks mis mee, al zou het mijn keuze nooit zijn.
_!
Mits in goede, nette staat wel ja. Dan heb je zo'n wagen als liefhebber.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Mee eens, met de aantekening dat dat ook voor andere auto's zoals Golfjes, Polo's, Saxo's etc etc geldt.
Optische onnodige tuning zoals booskijkers en regenpijpen van uitlaten terwijl je 100 pk of minder hebt slaan nergens op.
Desondanks vind ik alle onbewerkte youngtimers wel vet, zoals Corsa A, Kadett etc. En die Kadett cabrio zou in originele toestand retegaaf zijn!
Mooi en goedkoop in aanschaf. De 1.6 verbruikt ook nog eens niet zo gek veel. Je moet er een beetje geluk mee hebben, er zijn mensen met véél problemen maar ik ken er ook die ruim over de 2 ton zitten zonder enig probleem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is inmiddels van de baan. De buurman durfde het niet aan.
Wellicht dat het een Alfa 156 gaat worden
En waarom zou ik dat doen in godsnaam?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Microtubuli het volgende:
En als je hem ook nog een beetje leuk 'uitbouwt' () lijkt het net alsof ie 300 kan.
[ afbeelding ]
goeie keuze. mooie auto, goed betaalbaar 2e hands, en als je wegblijft bij de selespeeds (zou uberhaupt liever voor een diesel gaan!) nog betrouwbaar ook.quote:Dat is inmiddels van de baan. De buurman durfde het niet aan.
Wellicht dat het een Alfa 156 gaat worden
De teksten en pics geven zo'n post echt meerwaardequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef lst128 het volgende:
Begonnen met een Daihatsu Charade uit '89 voor 600 euro, 2 jaar gehad. had ik nooit weg moeten doenDing was niet kapot te krijgen.
[ afbeelding ]
Daarna een Peugeot 309 gekregen, 1,5 jaar mee gereden, helaas een ongeluk meegehad (linkerzijkant in puin), kon er daarna nog wel mee rijden maar het beste was er toen wel vanaf, zeker toen ik hem daarna heb gebruikt om puin af te voeren van een verbouwingKoppakking ging ook nog stuk dus maar naar de sloop gebracht.
[ afbeelding ]
Toen een BMW E30 316i gekocht, ook 1,5 jaar mee gereden. Helaas was het een beetje een miskoop (roest).. Veel te veel geld in gestoken. Maar als ie reed![]()
[ afbeelding ]
De BMW ga ik ergens stallen en komt wellicht ooit weer de weg op, of ik ga hem als donor gebruiken voor een ander. Maar ik heb nu maar een verstandige auto gekocht, maandje in bezit.
Toyota Corolla
[ afbeelding ]
Hoop dat er hierna weer een BMW komt, E30 voor er bij of een E46 als daily. Maar eerst maar eens afstuderen en een baan vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |