abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 20:21:37 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85996983
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Weet niet, ik denk dat het hem dwars zit, anders maak je je daar op je sterfbed niet druk om, toch?
Nog afgezien van de ongeloofwaardige inhoud, de zoon kan de veronderstelde brief niet eens tonen.

Wayne told The Sun the letter had unnerved him so much he burned it, but he now wants to talk to police about what it had said. [bron]

En proberen te achterhalen of er ooit via de post een brief is bezorgt heeft ook geen zin want

A week after his death, Hewlett's son Wayne was delivered a letter by a "mystery man"

Wat een onzin. Die Raymond Hewlett is dood, dus die kan niks meer gevraagd worden. Waarom zou de zoon dan met zo'n verhaal komen? Sommige mensen doen alles voor geld. De mythe dat Maddy ontvoerd en nog ergens in leven is voort laten duren is anderen wellicht veel waard.
  donderdag 2 september 2010 @ 20:26:04 #227
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_85997167
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nog afgezien van de ongeloofwaardige inhoud, de zoon kan de veronderstelde brief niet eens tonen.

Wayne told The Sun the letter had unnerved him so much he burned it, but he now wants to talk to police about what it had said. [bron]

En proberen te achterhalen of er ooit via de post een brief is bezorgt heeft ook geen zin want

A week after his death, Hewlett's son Wayne was delivered a letter by a "mystery man"

Wat een onzin. Die Raymond Hewlett is dood, dus die kan niks meer gevraagd worden. Waarom zou de zoon dan met zo'n verhaal komen? Sommige mensen doen alles voor geld. De mythe dat Maddy ontvoerd en nog ergens in leven is, is anderen wellicht veel waard.
Tja, aandacht is aandacht idd, jij verdenkt de McCann spin lobby?
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 20:26:54 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85997195
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:26 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tja, aandacht is aandacht idd, jij verdenkt de McCann spin lobby?
:Y

Ik beken. :P
  donderdag 2 september 2010 @ 20:27:40 #229
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_85997220
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

:Y

Ik beken. :P
Oooh!! Ik bel The Sun! ;)
be nice or go away
pi_86090997
Hier loopt ook een een topic over Mc. Cann.

Stervende pedofiel: Maddie werd ontvoerd op bestelling
  zondag 5 september 2010 @ 18:50:05 #231
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_86096182
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef dylany het volgende:
Hier loopt ook een een topic over Mc. Cann.

Stervende pedofiel: Maddie werd ontvoerd op bestelling
Oh maar dit is al een hele oude en bovendien staat er erg veel info in de OP, misschien leuk om er ook bij te hebben? :)
be nice or go away
pi_86211695
http://joana-morais.blogs(...)als-family-home.html

quote:
McCanns want Amaral's family home

Sofia Leal & Gonçalo Amaral have been married for the last eight years and have two young daughters

“I will not get divorced. That would be a fraud. Our family lives in full communion [unity].”

Sofia Leal, who has been married for the last eight years with the former Judiciary Police coordinator Gonçalo Amaral, reacted indignantly upon being notified with a citation requested by the McCanns, to proceed with a separation of assets in order to allow the arrest of a house in the municipality of Olhão, within the scope of a 1.2 million euros claim.
Tja, Nina Brink is er niets bij.

Het past wel bij het beeld van ik van Maddy's ouders heb gekregen trouwens, dus het verbaast me niets. >:O
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 16:03:38 #233
8781 crew  Frutsel
pi_89921460
quote:
Engelse politie 'ontwikkelde bewijs tegen McCanns'
AMSTERDAM - Je zou het bijna vergeten in de huidige nieuwsmaatschappij, waar een item na 24 uur al 'oud' is. Nu, ruim twee weken nadat WikiLeaks de eerste diplomatieke cables publiceerde, is nog steeds maar een kleine hoeveelheid van de 250.000 geheime documenten online. Daarom geeft vk.nl dagelijks een update met de nieuwste onthullingen.

Madeleine McCann
De Engelse politie heeft hun Portugese collega's geholpen met het 'ontwikkelen' van bewijs tegen de ouders van Madeleine McCann, het meisje dat spoorloos verdween in 2007. Dit staat in een gelekt diplomatiek document dat door de Britse krant The Guardian is onthuld.

De Amerikaanse ambassadeur in Portugal, All Hoffman, hoorde dit van zijn Britse collega Alexander Wykeham Ellis. Hun ontmoeting vond plaats vlak nadat de Portugese politie de ouders van Madeleine officieel als verdachten had bestempeld. De McCann's hebben altijd gesteld dat 'er absoluut geen bewijs was dat ze iets te maken hebben met de verdwijning van hun dochter'.

In de diplomatieke cable stelt Hoffman dat 'Ellis, zonder in te gaan op de details, vertelde dat de Britse politie het toenmalige bewijs had ontwikkeld'. Verder zouden de Britse en Portugese regering 'hierin met elkaar samenwerken'. De Brit vond ook dat 'de overweldigende media-aandacht te verwachten viel en acceptabel was, zolang de twee landen achter gesloten deuren bleven samenwerken'.

Spoorloze verdwijning
In mei 2007 verdween Madeleine McCann spoorloos uit een vakantiehuisje in Portugal. Haar ouders waren op dat moment niet in het huisje, maar in een nabij gelegen restaurant. Er ontstond een enorme mediahype, vooral aangewakkerd door de Britse Boulevardpers. Uiteindelijk werden zelfs de ouders van Madeleine zelf verdacht.

Op 21 juli 2008 liet de Portugese politie officieel weten dat de ouders niet langer verdacht waren. Madeleine is nooit gevonden. Er is zeker een Britse speurhond in het onderzoek gebruikt. Een woordvoerder van de Britse politie stelt tegen The Guardian dat er alleen geholpen is met het coördineren van het onderzoek door Britse instanties dat op verzoek van Portugal werd uitgevoerd.
pi_90037568
Dit meisje is inmiddels al rijp voor de prostitutie.
zal wel achter de ramen staan in Dubai
Nothing to see here, carry on
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 15:35:05 #235
8781 crew  Frutsel
pi_91614787
quote:
Zakenman ziet Maddie in Dubai

DUBAI - De Britse Maddie McCann is mogelijk gezien in Dubai. Een zakenman beweert dat hij er vorig jaar in november een meisje dat op Maddie lijkt, heeft zien wandelen in de buurt van een winkelcentrum. Bij haar waren twee vrouwen en een man, die dan weer sprekend leek op de robotfoto van de mogelijke verdachte in de ontvoeringszaak. Dat meldt The Sun.

Volgens de krant lichtte een niet nader genoemde 35-jarige zakenman de politie in. Volgens de getuige ging het om de verdachte, omdat hij een eng gezicht had, een snor en erg mager was.

"Bij hem was ook een erg magere vrouw en een zwarte vrouw met een sluier. Achter hen liep een klein meisje, ongeveer zeven of acht jaar oud. De gelijkenis met Maddie was treffend", aldus de zakenman. "Ze had lichtbruin haar. Maar het waren haar neus en ogen die me deden denken aan het vermiste meisje."

Interpol en privé-detectives, ingehuurd door Maddie's ouders Kate en Gerry, onderzoeken de nieuwe tip. Maddie was drie toen ze verdween tijdens een familievakantie in het Portugese Praia da Luz in mei 2007.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:06:11 #236
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_91669055
Ik vrees dat dit een zoektocht zonder einde wordt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:10:50 #237
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_91669256
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:06 schreef galtfactory het volgende:
Ik vrees dat dit een zoektocht zonder einde wordt blijft.
Daar ben ik ook bang voor, de enige mogelijkheid is dat er iemand ooit een keer gaat praten anders komen we er niet achter. Maar goed, iedere sighting is er 1, wie weet....
be nice or go away
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 12:29:04 #238
8781 crew  Frutsel
pi_92959735
quote:
'Maddie mogelijk in de VS'
AMSTERDAM - Madeleine 'Maddie' McCann, het meisje dat bijna vier jaar geleden in Portugal verdween, kan in de Verenigde Staten zijn. Wellicht is ze door een pedofiele smokkelbende uit Portugal ontvoerd. Dat heeft een privédetective tegen de Daily Mail gezegd.

Volgens privédetective Marcelino Italiano (36) smokkelde een bende in de Algarve Maddie uit Portugal en verblijft ze nu mogelijk in de VS. Er zijn berichten dat het kind gezien is in Noord-Amerika, Tasmanië en Dubai. De Portugese politie en privédetectives onderzoeken dat.

Italiano zegt dat de politie de namen van twee mogelijke verdachten heeft doorgespeeld. "Ik denk dat die mensen erbij betrokken waren en mij werd verteld dat Madeleine nu in Amerika zou zijn. Ik kan niet zeggen hoe, maar ik heb die mensen gekend en zij denken dat zij met alles weg kunnen komen", zegt hij tegen de Daily Mail.

Maddie was bijna 4 jaar toen ze verdween op 3 mei 2007. Haar ouders dineerden verderop in een plaatselijk restaurantje. Toen ze thuis kwamen ontdekten ze dat hun meisje weg was uit het vakantieappartement dat haar ouders in de badplaats Praia da Luz hadden gehuurd. De ouders werden een tijd van betrokkenheid verdacht, maar het officiële onderzoek werd in juli 2008 stopgezet.
Ze vliegt wel de hele wereld over, paar weken terug was ze in Dubai :{
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:47:24 #239
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_92965087
quote:
Italiano zegt dat de politie de namen van twee mogelijke verdachten heeft doorgespeeld. "Ik denk dat die mensen erbij betrokken waren en mij werd verteld dat Madeleine nu in Amerika zou zijn. Ik kan niet zeggen hoe, maar ik heb die mensen gekend en zij denken dat zij met alles weg kunnen komen", zegt hij tegen de Daily Mail.
Hmm, ook al gaat het niet om Maddie, dit zou wel eens een beerput kunnen zijn.
be nice or go away
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:02:19 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96743929
quote:
De Britse politie gaat proberen het onderzoek naar de verdwijning vier jaar geleden van Madeleine (Maddie) McCann in Portugal vlot te trekken. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag bekendgemaakt, meldden Britse media.

De toen bijna 4-jarige Maddie verdween begin mei 2007 spoorloos toen zij met haar ouders op vakantie was in Portugal. De autoriteiten daar staakten de zoektocht in juli 2008, maar de ouders van het meisje hebben de hoop nog niet opgegeven. Zij deden donderdag, op Maddie's achtste verjaardag, in boulevardblad The Sun een emotionele oproep om door te gaan met het onderzoek.

Premier David Cameron liet vrijdag in een open brief in diezelfde krant weten dat hij de Britse politie opdracht heeft gegeven alle aanwijzingen nog eens tegen het licht te houden. Hij noemde Maddie's verdwijning de ergst denkbare nachtmerrie voor elke ouder.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:03:18 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96743959
2007, wat is het eigenlijk alweer lang geleden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96744787
Vandaag is haar verjaardag, 8 jaar wordt ze.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96761798
Aardig dat ze 'm gaan heropenen. Zal niet veel uit komen. Verwijt de ouders nog steeds veel, klopt iig geen ruk van hun getuigenissen.
pi_97151055
Ik ben nog steeds van mening dat de ouders er achter zitten.....
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 14:17:43 #245
8781 crew  Frutsel
pi_100065805
Ik heb pas geleden het boek gelezen van Kate McCann gelezen, erg verhelderd.

Ik verdacht de ouders toch best wel, maar er worden veel dingen duidelijk, en veel valse pers berichten zijn ontkracht.

Toch goed om een duidelijk beeld te krijgen van dat proces wat hun zijn door gegaan.

Ik ben t lang niet eens met de vele dingen die ze hebben gedaan, maar ik geloof niet dat zij hun dochtertje zelf wat hebben aangedaan.


Wat zal het super zijn als het meisje in India ook daadwerlijk Madeleine is.
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:16:45 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100066074
Ben je op vakantie met je gezin, word je ineens beticht van het ontvoeren van een kind :') Beetje raar. En die vent die het kind zelf wel even van de ouders zou afpakken 8)7
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 22:18:45 #248
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100066175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef Chelle23 het volgende:
Ik heb pas geleden het boek gelezen van Kate McCann gelezen, erg verhelderd.

Ik verdacht de ouders toch best wel, maar er worden veel dingen duidelijk, en veel valse pers berichten zijn ontkracht.

Toch goed om een duidelijk beeld te krijgen van dat proces wat hun zijn door gegaan.

Ik ben t lang niet eens met de vele dingen die ze hebben gedaan, maar ik geloof niet dat zij hun dochtertje zelf wat hebben aangedaan.


Wat zal het super zijn als het meisje in India ook daadwerlijk Madeleine is.
Is dat boek hier al verkrijgbaar? Of enkel in UK?
Are you fokking to me?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 08:01:20 #249
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100077042
Het boek is ook in Nederland verkrijgbaar zie hier

Ik ben wel nieuwsgierig, zeker na de reactie van Chelle23, maar om er nou zoveel geld aan uit te geven? Ik denk dat alles over Madeleine nou eigenlijk wel gezegd en geschreven is, zonder dat we een stap dichter bij de waarheid zijn gekomen. Of de McCanns het nou zelf gedaan hebben of niet, ik blijf het idee houden dat zij en hun vriendenclub nooit helemaal de waarheid hebben verteld over die vakantie. Kennelijk weet Kate dat dus in haar boek overtuigend te ontkrachten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2011 @ 09:07:33 #250
862 Arcee
Look closer
pi_100077737
quote:
Meisje in India toch niet Maddie

AMSTERDAM - Volgens Kate en Gerry McCann, de ouders van het vermiste meisje Madeleine, is het meisje dat in India werd gezien door toeristen zeker niet hun dochter. Volgens het echtpaar gaat het slechts om een kind dat op Maddie lijkt.


De Britse vrouw en de Amerikaanse man hadden het meisje vrijdag samen met een koppel in het stadje Leh in de Himalaya gezien. Omdat het kind sterk op Maddie zou lijken, schopte de vrouw stennis met het koppel, dat ze ervan beschuldigde Maddie bij zich te hebben.
De Amerikaan wilde het meisje wegtrekken van haar ouders, een Belgische man en een Franse vrouw. Het meisje, dat vloeiend Frans sprak, had zelf te kennen gegeven dat het koppel bij wie ze was wel degelijk haar ouders waren. DNA-tests moeten nog uitwijzen of het kind daadwerkelijk van het Frans-Belgische echtpaar is.
Toch gaven de McCann's donderdagavond direct uitsluitsel op basis van de foto's in India. Het was niet Maddie. Het laatste sprankje hoop dat het stel nog koestert om hun dochter terug te vinden, is daarmee opnieuw geslonken...
Madeleine is inmiddels al meer dan vier jaar vermist. In mei 2007, vlak voor de vierde verjaardag van het meisje, verdween ze uit een appartement in het Portugese Praia da Laz. Ondanks een grootschalig onderzoek en wereldwijde publiciteit is zij nooit teruggevonden. De Portugese politie heeft het onderzoek naar de vermissing van Maddie officieel afgesloten in 2008, maar de privédetectives van de familie McCann zijn nog altijd op zoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')