Dankquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:43 schreef cerror het volgende:
Waarschijnlijk inderdaad Onzin, maar ik denk dat deze discussie toch een wat serieuzer subforum kan gebruiken.
Dat zou me helegaar niet verbazen anders, dat is goed gebruik in alle koninklijke families. Tcoh lijkt dit verhaal me dikke onzin (o.a. omdat WvO altijd een pragmaticus is geweest op godsdienstig gebied - en een keuze voor de islam nu niet echt een pragmatische keuze zou zijn geweest in de al door godsdiensttwisten verdeelde/verscheurde Republiek), maar ik ben altijd bereid me te laten overtuigen door goede argumenten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:51 schreef Juup© het volgende:
Zou (als het echt zo gebeurt zou zijn) een heel interessante discussie kunnen worden. O.a. het laten verdwijnen van bewijsmateriaal door de Oranjes.
Je hebt straks weer een fijne natte plek in je lakenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:48 schreef Yi-Long het volgende:
...dus opeens is het suikerfeest toch een typisch hollandse feestdag met historie!![]()
Eens moet de eerste keer zijn dat de bronnen zo worden geinterpreteerd, en dan moet die interpretatie ook nog getoetst worden en dat zal o.a. op 2 oktober a.s. gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:34 schreef wolferl het volgende:
Waarom vind hier niets over terug in de Marrokaanse geschiedenisboeken?
Of hebben die het 'toevallig' ook gewist.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:20 schreef barthol het volgende:
De vraag is nu alleen: hoe betrouwbaar is de berichtgeving van de Speld?
Dat zullen we binnenkort wetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 04:20 schreef barthol het volgende:
quote:Op 2 oktober zal Wenselaar zijn proefschrift verdedigen aan de universiteit van Leiden. Er wordt een grote toeloop verwacht
Ahh! Kijk eens aan! Dit verklaard weer eens watquote:In ruil daarvoor zou hij zich dan wel moeten bekeren tot de Islam en overgaan tot islamisering van de Nederlanden.”
Zeer betrouwbaar. Te vergelijken met buitenlandse kwaliteitsmedia als The Onion.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:20 schreef barthol het volgende:
1. Holocaust uit de schoolboekjes geschraptquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De islamitische lobby is inmiddels al dermate groot dat er nu al aan geschiedvervalsing wordt gedaan?
Stuur hem maar (terug) naar [ONZ].quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dank
Door inderdaad twiijfel aan historische juistheid laat ik het nog maar eerder in de L dan het te sturen naar HOC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |