abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_223960

Erg suggestieve muziekjes onder de clipjes.
Wat krijgen we bij willem en Karin?
Brengt er wel meer leven in.

23.35 surprise,spoorloos sentiment bij terugkomst anouk.

[Dit bericht is gewijzigd door imagine (Datum 25 November 1999).]

Well,we all shine on...

pi_223961
Ik wordt vooral agressief van die bebaarde Bianca. Wat een lulhannes. Geef hem wat tv-tijd en hij lult recht wat krom is, scheurt door U-bochten en verzint terplekke connecties om zijn diagrampje maar kloppend te krijgen met de werkelijke situatie in het BB-huis.
Brrr, dat VOO met zoiets zendtijd vult is veelzeggend.
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 25 november 1999 @ 23:14:00 #3
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_223962
23.00u:
Nou, tis één groot waterdicht verhaal zeg, die leer der eneagrammen ..
Is wat voor management cursussen, onder het kopje .. hoe lul ik alles zo makkelijk en onoverzichtelijk mogelijk aan mekaar zonder dat ze me ooit begrijpen. Wat een lulkoek zeg ...

Rolf is zeker 10 ... de verlosser ..
Hmm .. Maradonna had ook 10 ...
Moet toeval zijn ..

23.15u
Donderdagavond studentenavond, was het bijna vergeten ..
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

23.35u
Mjah .. kun je verder zeggen, zijn weer trug bij af en dus waar we 3 weken trug waren.
Op zich toch wel knap dat VOO me toch laat kijken ..

Eén ding moet ik die grijze plakbaard met z'n eneagrappen nageven ..
Bart is inderdaad de winnaar .. in ieder geval moreel ..

En nu maar wachten op Doordevil ...

[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 25 November 1999).]

pi_223963
Wie zou er volgende week zijn als gast ?
Yomanda ?
Uri Geller ?
Rasti Rostelli ?
Van alles is weer waardeloos

  donderdag 25 november 1999 @ 23:39:00 #5
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_223964
zo zat ik ook ja, wachten op doordevil.
als dwe one-liners mij al door het hoofd schieten....

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 25 november 1999 @ 23:39:00 #6
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_223965

Hehe ..
Of Hans Kazan
Of Bassie en Adriaan
Hans van der Togt ..

Alles mag, als ze maar nix te melden hebben

pi_223966
Hee, heeft iemand het gegoochel met bierflesjes gezien? eerst had Anouk een heineken flesje, die ze niet met het merkje naar de camera mocht draaien en na het filmpje stond er een grolsch beugel op tafel!!! Drinkt ze nou zoveel of klopt het nou gewoon ergens niet? errug grappig stukje
pi_223967
Wat een geweldige tovertruc!! Hoe verander je een flesje Heineken in een flesje Grolsch!!

Ik wist niet dat Rolf dat in zich had!!

pi_223968
Nou Ingeltje, ik ben dus niet de enige die het zag

Wel toevallig dat we tegelijk posten!

pi_223969
Wat was dat voor een vreselijk hysterische lange lijs, die met die andere twee huisgenootjes(?) Anouk opving. Gatver, je zou maar met zo'n dubbelklappende kut samenwonen. "Nog gefeliciteerd", dubbelklap, duim omhoog: oerkreten der hysterie! Dat je dat nog weet!

Ooh, zit ik nog wel goed in 'serieus' of moet ik verkassen?

  donderdag 25 november 1999 @ 23:52:00 #11
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_223970
Het vriendinnetje van mauroce was 33 en hij veel jonger vandaar dat hij zo close met karin omgaat...

Marcel

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel (Datum 25 November 1999).]

Back On track<P>
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:13:00 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_223971
En toen was Anoukie het huis uit. Ik moet zeggen dat ik Anouk best sympathiek vind. In het begin moest ik wel wennen aan 'r, maar ze is me meegevallen. De bewoners waren niet bepaald ontdaan van haar vertrek, maar ja dat viel ook wel te verwachten aangezien het praktisch zeker was dat ze vanavond zou vertrekken. Ben benieuwd of het weer gaat indutten allemaal. Volgens mijnheer met de baard bij Rolf aan tafel, krijgt Bart binnenkort een beetje mot met Maurice en later ook nog met de rest van de groep, hmmmm, krijgen we toch nog actie?

De uitzending van vanavond vond ik toch wel een beetje saai eigenlijk. Daphne had weer lekkere intelligente vragen aan de broers van Bart en de vriendin van Maurice. En en het verklaart inderdaad waarom Maurice zo naar Karin toetrekt. Die Petra leek me best een sympathiek mens. Mocht Maurice nog iets op de tv willen doen, dan moest ie eerst wel naar spraakles vond ze. Eerlijk gezegd zie ik Maurice niet zo gauw iets op de buis presenteren.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:29:00 #13
242 Pinball
Electric Monk
pi_223972
Rolf X (tegen bebaarde geitenwollensok): Dus dat werkt altijd??
Geitenwollensok: Jaaaa, anders zouden ze dit niet al honderden jaren gebruiken!

Conclusie: rolf x komt binnenkort tot de verbazingwekkende conclusie dat de aarde, zoals men honderden jaren gedacht heeft, plat is.

Tip voor alle programmamakers: vraag over plm. 3 maanden tijdens een interview nonchalant of hij dat boek van die sok ondertussen gelezen heeft.

Degene die daar een (aantoonbaar) JA als antwoord krijgt verdient een kratje bier.

(grolsch of heineken, maakt mij niet uit )

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:39:00 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_223973
Hoezo, ik SCHRIJF????? elke dag een brief aan mijn zus?????
ze mochten toch alleen een krabbeltje in de DBK doen??

En toveren met bier wordt de volgende avondvullende kwis met Snuif IKS Wouters, met dekme daffers als assistente en eerste gast Cas Spijkers!

Tot slot: Hoorde die coke-oortjes nou niet dat Willem SOEP op had staan?? Pruts-redactie......

[Dit bericht is gewijzigd door smallsister (Datum 26 November 1999).]

pi_223974
Anouks vertrek gesponsord door Grolsch? http://www.showwereld.nl/nieuws/bb/index261199.html#

Anouks vertrek

Want hoe zat het nou met het drankje dat Anouk van Rolf Wouters kreeg aangeboden? De amper bijgekomen Anouk kreeg in eerste instantie een flesje Heineken voorgezet (zonder dat de merknaam in beeld was), maar oplettende fans viel op dat dit even later op wonderbaarlijke wijze was vervangen door een Grolsch-fles. Grolsch is het biermerk dat de bewoners onlangs te drinken kregen [en vannacht ook weer de 2-literfles 'Morgen', zie de streamverslagen]. In diezelfde uitzending was ook een Grolsch-reclame te bewonderen. Natuurlijk stom van Veronica, dat ze Anouk pardoes een flesje Heineken voor de neus zetten...!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_223975
Ik vond de aflevering van gister zo onwijs saai , ik ben gewoon halverwege naar bed gegaan.
Het leuter niveau is tot ongekende hoogte gestegen en het informatie niveau tot ongekende diepte gedaald.
Ik vrees dat ik nu echt ga afhaken op het Big Brother vlak.
Gelukkig heb ik Fok! nog voor de interessante Big Brother gegevens!
  Moderator vrijdag 26 november 1999 @ 09:11:00 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223976
Mogen de bewoners nu dus 'officieel' schrijven, of versprak Anouk zich in het gesprek met Rolf:
"Ik schreef iedere dag een brief naar mijn zusje."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_223977
nee het schijnt zo iets te zijn als een soort dagboek.
Maar dan gericht aan zusje. snap je ?
pi_223978
Maar hoe zit het nu met die fout in de eerste uitzendin?
Dat Rolf geen contact kon maken?

Want Bart zei iets van :'Ja, we wilden wel weer net doen alsof we niks hoorden, maar dat mocht niet van de redactie'

Rolf praatte daar snel overheen, maar had Bart eigenlijk gelijk?

[Dit bericht is gewijzigd door Sandeman (Datum 26 November 1999).]

pi_223979
Het wordt maar eens tijd afscheid te nemen.
Ik vind er geen reet meer aan.

Waar halen ze die gasten vandaan? Enneagrammen. Hoe komen ze erop?
Volgende week: Belbin. Net alsof ik college heb, joepie. En de week daarop Yomanda die gaat instralen.

Verder: werkelijk een wonderbaarlijk gestuntel met bierflesjes (laten we vooral niet de sponsor boosmaken) en totaal suffe interviews door Daphne.

Kortom: BB is verworden tot de meest suffe en ingedutte TV die je je maar kan voorstellen.

Maar ok, het was een experiment.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_223980
quote:
op 11-26-1999 om 01:43 PM schreef Sandeman het volgende:
Maar hoe zit het nu met die fout in de eerste uitzendin?
Dat Rolf geen contact kon maken?

Want Bart zei iets van :'Ja, we wilden wel weer net doen alsof we niks hoorden, maar dat mocht niet van de redactie'

Rolf praatte daar snel overheen, maar had Bart eigenlijk gelijk?


De redactie had al aan de bewoners verteld dat Rolf geprobeerd had contact te maken (zie www.big-brother.nl). Bart maakte dus gewoon een geintje.

pi_223981
'k weet niet of het in deze topic thuis hoort, mare.....kom zo vaak tegen dat RolfW. poeier aan zijn neus heeft hangen.
Is dit een publiek bekend geheim of zo?????
En is hij soms ook die klote presentator die zijn kinderen laat barsten, zoals enige weken geleden twee keer in Achterwerk van de VPRO gids een zoontje van een 'bekende presentator'schreef???????
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_223982
of is er al een topic over braakmiddel wolf wouters???
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_223983
misschien wat laat maar de wisseltruuck is op beeld vastgelegd...zie screenshots op http://home.wanadoo.nl/goodyman

En wat betreft Rolf X.....tja

net niet te oud
  vrijdag 26 november 1999 @ 19:23:00 #25
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_223984
Er is al een topic over de verwisselde bierflesjes...
Groowwwl!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')