abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:33:55 #1
163650 Greys
pi_61785562
Doordat we de asielactie voor het Dierenasiel in Zwolle hielden, keek ik daar regelmatig op de site. Daar zag ik Boris staan, een bengaal van 4 jaar. Boris had hiervoor een Yorkshire Terriėr als maatje, en wij hebben een kruising York, dus dat zou best samen gaan!

Hier hoe het ging vandaag

Tijdens de rondleiding kom ik Boris tegen, "Pick me! Pick me!"



En toen werd het spannend!
Want tijdens de rondleiding werd me verteld dat Boris 'op inschrijving' ging. Er waren nog meer mensen in hem geļnteresseerd en die hadden eerder een interesse formulier ingevuld. Daaruit zouden ze dan het beste nieuwe baasje kiezen. Ik ook een interesse formulier uitgezocht en daarop uiteraard geschreven dat we een kruising York hebben, omdat Boris zijn vroegere maatje een Yorkshire terriėr was! Dat zou toch klikken???

Toen we na de rondleiding buiten zaten kwamen beide dames van het asiel naar buiten, na overleg, en werd me medegedeeld dat die andere mensen afgebeld zouden worden, omdat ze besloten hadden dat Boris met me mee mocht! Iedereen klappen en juichen, was zo tof!

Papieren in orde gemaakt:


En toen moest Boris in de auto. In een kartonnen reisdoos.
Na 500 meter was Boris het daar al niet meer mee eens en kwam met bruut geweld uit de doos gebroken en gebeten en geklauwd. Eenmaal op schoot ging het prima, we hadden geen krasje opgelopen, en alleen af en toe wat geklaag.

Onderweg. Ik hou NIET van autorijden!


En nu zijn we thuis. Nog geen twee uur. En alles is alsof het altijd zo geweest is

Beauty op de vensterbank:


Nee, Boris, NIET in de open haard


Hé, wie ben jij nou? En dat is mijn mand hoor!


Nou goed, ga jij in mijn mand, ga ik kluiven. Niets aan het handje.


En zo kwam Boris in Huize Greys en leefden ze hopelijk nog lang en gelukkig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61785599
En issie een beetje op zijn gemak? Niet te angstig enzo?
Mooie kat
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_61785612
Oh wat leuk leuk leuk!!

Kunnen ze al goed met elkaar opschieten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:36:53 #4
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61785627
Meissie, het was en is een goeie beslissing, wat heerlijk dat je em nu thuis hebt

Mooi beest (Maup)
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:37:27 #5
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61785640
Ik ben best jaloers op je, maar ja, ik heb al 2 oosterse korthaartjes.
(ja ja, verkapte tvp)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:44:21 #6
163650 Greys
pi_61785792
Dank jullie!
HostiMeister, het is bijna niet te geloven, maar Boris is er net en het gaat prima met het hondje en ligt lekker op de vensterbank een tukkie te doen met de oogjes dicht En we mogen hem aaien en hij heeft al liggen spinnen op schoot

Zo stond Boris op de site van het asiel:



En zo is ie in het echt op de vensterbank

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61785815
Ja, aw.
Go hard or go home
pi_61785844
Boris is mooi!

Bengalen, geen makkelijke katten , maar dat had je op weg naar huis al gemerkt. Tof, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:47:23 #9
163650 Greys
pi_61785857
Noekje Vond het zo leuk om je te zien vandaag!
Je bent tof! (En mooi! )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61785887
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef Greys het volgende:
Noekje Vond het zo leuk om je te zien vandaag!
Je bent tof! (En mooi! )
Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.
Het ging nog wel zo goed!
Ik vond jou geweldig en Boris is geweldig. Jullie gaan het zo leuk hebben samen.
Heeft meneer Greys al hout gekocht?
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:49:24 #11
163650 Greys
pi_61785895
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef MLI het volgende:
Boris is mooi!

Bengalen, geen makkelijke katten , maar dat had je op weg naar huis al gemerkt. Tof, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Dankjewel!

Overigens kwam ik op allerlei Bengalensites erg veel positieve berichten tegen over het karakter. Dat ze snel wennen (nou, dat blijkt wel ) en dat ze snel doorhebben hoe de rolverdeling in huis is.

En wat ik helemaal apart vind... Bengalen zijn dol op water!
Ze gaan graag onder de douche en komen soms in bad. Sommige Bengalen apporteren zelfs dingetjes uit de sloot. En ze kletsen

En zoiets zit dan gewoon in het asiel

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 20-09-2008 21:29:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61785911
Wat lieff! Wat een mooierd zeg
know'm sayin?
×
word? word.
pi_61785928
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij? Dan niet zo gek, Bengalen kosten zo'n 750 euro of meer, zonder stamboom zijn het alleen maar 'lastige' katten voor sommige mensen .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:51:04 #14
163650 Greys
pi_61785938
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.
Het ging nog wel zo goed!
Ik vond jou geweldig en Boris is geweldig. Jullie gaan het zo leuk hebben samen.
Heeft meneer Greys al hout gekocht?
Ik zat ook te wapperen
Was helemaal overdonderd, ik zag het niet aankomen dat ze het al zouden beslissen!

Heer Greys is helemaal verliefd op Boris en baalde als een stekker dat hij vanavond met de band moet spelen! Nog geen hout voor de buitenren gekocht, maar dat doen we van de week wel. Hij heeft wel de kattenbak klaargemaakt enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61785952
Crosspost
Greys en meneer Greys: van harte gefeliciteerd met Boris
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:51:58 #16
163650 Greys
pi_61785953
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef MLI het volgende:
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij?
Geen idee. Daar heb ik ook helemaal niet gevraagd eigenlijk.
Vond ik ook niet belangrijk. Of is dat gek?

Het ging ons vooral om zijn mooie luipaard achtige vlekjes en om het feit dat hij graag een klein hondje als maatje zou hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61785962
Wat een mooi beest.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61785991
Nee, dat is helemaal niet gek, zeker niet als je een kat uit een asiel haalt. Als je bij een fokker er niet om vraagt, is het wel gek.

Bengalen zijn echt de meesters onder de katten, gruwelijk sterk, lenig, energiek. Ze kunnen een pain in the ass zijn omdat ze ook nog eens intelligent zijn.

Combinatie met je hond werkt in de praktijk gelukkig ook fantastisch. .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:53:40 #19
163650 Greys
pi_61785994
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef MLI het volgende:
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij? Dan niet zo gek, Bengalen kosten zo'n 750 euro of meer, zonder stamboom zijn het alleen maar 'lastige' katten voor sommige mensen .
Wat is er dan zo lastig aan, in het algemeen? Of bedoel je dat ze zonder stamboom niet die berg geld waard zijn en dat ze ze daarom lastig vinden? Het is echt een schat. Hij zat hiervoor in een huis met 4 andere katers en daar was hij niet gelukkig. Boris wilde graag enig-kat zijn in een huis en een hondje er bij. En een tuin!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:54:41 #20
163650 Greys
pi_61786021
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef MLI het volgende:
Nee, dat is helemaal niet gek, zeker niet als je een kat uit een asiel haalt. Als je bij een fokker er niet om vraagt, is het wel gek.

Bengalen zijn echt de meesters onder de katten, gruwelijk sterk, lenig, energiek. Ze kunnen een pain in the ass zijn omdat ze ook nog eens intelligent zijn.
Ja, ze zijn zo intelligent dat je ze ook makkelijk trucjes schijnt te kunnen leren!
En ze houden van spelen. Kan hij mooi samen met Bink met zijn kleine IKEA knuffeltjes spelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61786030
Zie eerdere post.
pi_61786040
Ik vind hem super en ben blij dat ie goed terecht gekomen is
O+ 11-06-2009 O+
pi_61786080
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, ze zijn zo intelligent dat je ze ook makkelijk trucjes schijnt te kunnen leren!
En ze houden van spelen. Kan hij mooi samen met Bink met zijn kleine IKEA knuffeltjes spelen
Moet absoluut kunnen, met beloningen enzo. Slimme katten zijn lastiger te straffen, zeker als ze van water houden.Maar kijk niet op van wat sloperijtjes als je thuiskomt van het werk, volgens mij zijn ze eerder sluw dan brutaal , maar dat kan ik mis hebben.
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:57:52 #24
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61786083
Heeft Boris al gegeten, Greys?

Ik vind het zo super dat Bink helemaal niet achter Boris aan is gaan rennen zoals ze wel bij mijn kat doet. Ik weet dat het alleen maar spelen is van Bink maar mijn kat schiet daarvan helemaal in de stress. Dat zou toch voor Boris niet zo'n goeie binnenkomer zijn geweest
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 19:57:56 #25
163650 Greys
pi_61786084
Moet ik hem trouwens even in de keuken laten zien waar zijn bakje water en brokjes staan?
Of is dat te opdringerig en vindt hij dat vanzelf wel, denken jullie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')