abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63077528
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je mag niet iedereen over één kam scheren, maar hij lijkt qua karakter (zoals hij wordt neergezet) 100% op mijn buurman.
En die trekt ook met gemak een mes, als hij zijn zin niet krijgt. En gebrukt ook te pas en te onpas schuttingtaal als hij zijn zin niet krijgt.
Dat zit waarschijnlijk in hun cultuur.
En wat doe jij dan?

Plus dat schuttingtaal gebruiken nou niet echt cultuur gebonden is, en ik kom uit Den Haag dus ik kan het weten
pi_63077705
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Je mag niet iedereen over één kam scheren, maar hij lijkt qua karakter (zoals hij wordt neergezet) 100% op mijn buurman.
En die trekt ook met gemak een mes, als hij zijn zin niet krijgt. En gebrukt ook te pas en te onpas schuttingtaal als hij zijn zin niet krijgt.
Dat zit waarschijnlijk in hun cultuur.
als je zegt dat zit waarschijnlijk in hun cultuur dan doe je eigenlijk al precies was ze je zegt dat je eigenlijk niet
mag doen........ namelijk iedereen van ''die'' cultuur over één kam scheren....

Ik denk écht voor geen moment dat Ribas een mes zou trekken en dat meen ik serieus.

Zijn taalgebruik mag inderdaad wel wat bijgeschaaft worden, maar er zitten en zaten er meer
die constant Hoer, Kanker enz. gebruiken als normale woorden, ook In DGK zag je dat al,
en Huub was daar ook meester in en dat is volgens mij toch écht een Nederlander.

Vechtpartijen, scheldpartijen en erger heb je ook tussen amsterdammers, rotterdammers, hagenezen
en wie weet vliegen de boertjes in Friesland elkaar ook weleens in de haren......

nee sorry ik denk echt dat je zo een hekel hebt aan je buren dat je dit op Ribas projecteerd
dit had je al vanaf de eerste uitzending...... en ook de vergelijking met je buurman in al verschillende
keren voorbij gekomen in je redenatie,

misschien helpt het als je hem gewoon eens als MENS gaat bekijken ........
pi_63077810
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef Mikaro het volgende:

[..]

En wat doe jij dan?

Plus dat schuttingtaal gebruiken nou niet echt cultuur gebonden is, en ik kom uit Den Haag dus ik kan het weten
Je hebt een verschil tussen schuttingtaal gebruiken en schuttingtaal gebruiken.
Die Ribas doet het alleen om iemand onderuit te halen. Een Hagenees (Hagenaar) gebruikt het zelfs om iemand een koosnaampje te geven

Waar in heel Nederland "wicht" een denigrerend woord is voor een vrouwelijk iemand, is het in Groningen weer een koosnaampje.
Het ligt er alleen aan op welke intonatie je zoiets uitspreekt.
pi_63077988
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

als je zegt dat zit waarschijnlijk in hun cultuur dan doe je eigenlijk al precies was ze je zegt dat je eigenlijk niet
mag doen........ namelijk iedereen van ''die'' cultuur over één kam scheren....

Ik denk écht voor geen moment dat Ribas een mes zou trekken en dat meen ik serieus.

Zijn taalgebruik mag inderdaad wel wat bijgeschaaft worden, maar er zitten en zaten er meer
die constant Hoer, Kanker enz. gebruiken als normale woorden, ook In DGK zag je dat al,
en Huub was daar ook meester in en dat is volgens mij toch écht een Nederlander.

Vechtpartijen, scheldpartijen en erger heb je ook tussen amsterdammers, rotterdammers, hagenezen
en wie weet vliegen de boertjes in Friesland elkaar ook weleens in de haren......

nee sorry ik denk echt dat je zo een hekel hebt aan je buren dat je dit op Ribas projecteerd
dit had je al vanaf de eerste uitzending...... en ook de vergelijking met je buurman in al verschillende
keren voorbij gekomen in je redenatie,

misschien helpt het als je hem gewoon eens als MENS gaat bekijken ........
Ik zou dat met alle plezier van de wereld doen. Maar dat soort lui zullen mijn respect nooit krijgen.
En als je al mijn posts goed hebt gelezen, heb je ook gelezen, dat ik heel leuk contact heb met andere allochtone buren, van allerlei afkomsten.
En het is gewoon een landelijk feit (volg de media maar) dat er een bepaalde groep is, die denkt boven de wet te staan en dat kracht bijzetten met hun agressie.

Dus om terug te komen op de TT. Ik acht Ribas in staat uit onmacht naar een wapen te grijpen.
pi_63078063
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik zou dat met alle plezier van de wereld doen. Maar dat soort lui zullen mijn respect nooit krijgen.
En als je al mijn posts goed hebt gelezen, heb je ook gelezen, dat ik heel leuk contact heb met andere allochtone buren, van allerlei afkomsten.
En het is gewoon een landelijk feit (volg de media maar) dat er een bepaalde groep is, die denkt boven de wet te staan en dat kracht bijzetten met hun agressie.

Dus om terug te komen op de TT. Ik acht Ribas in staat uit onmacht naar een wapen te grijpen.
Tja dan zijn we het gewoon niet eens met elkaar...... niets aan te doen......
pi_63078415
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Tja dan zijn we het gewoon niet eens met elkaar...... niets aan te doen......
En dat is alleen maar een goed iets.
Dat wij accepteren het niet met elkaar eens te zijn en elkaar geen mening op willen dringen.
  zondag 9 november 2008 @ 17:13:13 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63078630
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Je hebt een verschil tussen schuttingtaal gebruiken en schuttingtaal gebruiken.
Die Ribas doet het alleen om iemand onderuit te halen. Een Hagenees (Hagenaar) gebruikt het zelfs om iemand een koosnaampje te geven

Waar in heel Nederland "wicht" een denigrerend woord is voor een vrouwelijk iemand, is het in Groningen weer een koosnaampje.
Het ligt er alleen aan op welke intonatie je zoiets uitspreekt.
wichie
  zondag 9 november 2008 @ 19:44:35 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63082086
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:17 schreef Mikaro het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet hoor, de laatste keer toen het escaleerde tussen Darco en Ribas, stond Darco zo idioot te hijgen (leek wel hyperventileren van angst) na dat ene duwtje, dat ik denk dat hij niet echt iets terug durft te doen....
hyperventilerlen van angst????? Hoe kijk jij?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63082187
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het ontgaan, dat Darco wél zelfbeheersing heeft. En Ribas dat totaal niet heeft.
pi_63084918
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Anders dan jij, zo te zien
pi_63085243
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het ontgaan, dat Darco wél zelfbeheersing heeft. En Ribas dat totaal niet heeft.
Je mag daarbij dat zwembadincidentje niet betrekken LS, heb nog nare vlekken onder mijn beeldscherm, zo droop het script er van af
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63085812
Stil hier Morgen allemaal vroeg werken zeker?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 10 november 2008 @ 14:07:36 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63101257
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Je mag daarbij dat zwembadincidentje niet betrekken LS, heb nog nare vlekken onder mijn beeldscherm, zo droop het script er van af
Ik moet zeggen dat ze het dan goed gespeeld hebben. Marco stond met zijn handen in zijn zakken en zag hem echt niet aankomen. Ik weet niets van audio, dus daar ga ik me niet over uitlaten.
  maandag 10 november 2008 @ 14:08:21 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63101274
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef Mikaro het volgende:

[..]

Anders dan jij, zo te zien
Weet het wel zeker.
pi_63105168
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet het wel zeker.
pi_63638721
hahhaha jonges COME ON....ik zou nooit een mes trekken doe normaal hahhahaha wat denken jullie wel niet van mij..ik heb geen strafblad niks ben zelfs nooit in aanraking gekomen met de politie.
...... ik heb in een andere topic een hele levensverhaal getypt als jullie willen kunnen jullie die even lezen [Bewoners] Koning Ribas deel 3

ow ja en mensen ALLES IS ECHT niks is gespeeld of wat dan ook begrijp best dat julllie dat af en toe denken maar dat is echt ech echt niet zo ....(ik stotter zelfs als ik type) haha . zwembad incident liep beetje uit de hand daarom hebben jullie daar niks van gezien...

groetjes Ribas
pi_63641209
quote:
Op zondag 30 november 2008 07:35 schreef RibasCBML het volgende:
hahhaha jonges COME ON....ik zou nooit een mes trekken doe normaal hahhahaha wat denken jullie wel niet van mij..ik heb geen strafblad niks ben zelfs nooit in aanraking gekomen met de politie.
...... ik heb in een andere topic een hele levensverhaal getypt als jullie willen kunnen jullie die even lezen [Bewoners] Koning Ribas deel 3

ow ja en mensen ALLES IS ECHT niks is gespeeld of wat dan ook begrijp best dat julllie dat af en toe denken maar dat is echt ech echt niet zo ....(ik stotter zelfs als ik type) haha . zwembad incident liep beetje uit de hand daarom hebben jullie daar niks van gezien...
groetjes Ribas
Kijk en daarom wil ik zo graag streams zonder SL....

Ene Ribas, ik geleuf niet dat jij je mes zou trekken.... Eerst zag ik je een beetje als een tweede Brian, maar Fanvanheteersteuur had meteen gelijk
Je bent okeej
pi_63647510
quote:
Op zondag 30 november 2008 07:35 schreef RibasCBML het volgende:

groetjes Ribas
Bedoel je daarmee het incident dat je vroeg aan Marco of hij even buiten wilde komen om met hem te praten, hem toen in het water duwde, en daarna snel naar binnen liep?

Ribas, respect dat je hier komt en dingen uit komt leggen en zo, maar de dingen die je gezegd hebt tegen bijvoorbeeld Yasmin kunnen echt niet. Of die beelden nu geknipt zijn of niet.

En je mag Fanvanheteersteuur heel dankbaar zijn, zij is altijd enorm voor je opgekomen.
Bloemetje die kant op kan geen kwaad
pi_63653015
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij een man denk ik wel dat hij dat nodig heeft. Is echt zo'n type die het niet met blote handen af kan.
Al meerdere keren heeft hij een slaande beweging naar Yasmine gemaakt. Zeker als hij zijn zin niet krijgt.
Verbaal is hij ook superzwak en zoekt het dan in fysiek geweld.
Hij probeert continue zijn labiele verstand kracht bij te zetten door scheldwoorden te gebruiken en Yasmine denigrerend te behandelen.
En ook andere (vooral sterke nieuwe bewoners) probeert hij met "stoere" taal denigrerend te behandelen.

Echt een type die het IRL niet zal schuwen om een wapen tegen zijn zwakke labiele karakter te gebruiken.
misschien 'scoor' je nu op fok! wel een labiel chickie omaatje met deze 'gefundeerde' vrouwvriendelijke analyse, gedragsdeskundige
  zondag 30 november 2008 @ 22:09:19 #120
228490 Lonneke81
Wat gij niet wilt.........i
pi_63654391
Geef mij tienduizend keer een Ribas, boven een 1malige Mafco & Mafco. eerlijk duurt het langst, en dat is Ribas, voor mij, en niet voor het 1 of ander Maar ff over Cultuur gesproken de rotste cultuur komt toch uit Utrecht Den haag Amsterdam en Rotterdam, hebbie die gasten wel eens horen vloeken en vervloeken naar elkaar? nou daar zit geen woord buiten de deur bij, Nederlands is 1 van de weinig talen die met zoveel ziektes strooien ter wereld. dus welke cultuur en over welke 'hun' had jij het nou? Nederlanders? of verwesterde jongeren, uit het Buitenland die de Ned Cultuur aanhangen?
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fetsen.
pi_63659502
ik liep snel naar binnen omdat ik niet het water in wou hahhahaha .....verwarming van de zwembad stond niet aan en geloof me dan is het echt koud in het water hoor .....

en fan het eerste uur ben ik ook zeer zeer zeer dankbaar..
PM even als je dat wilt fan van het eerste uur...

en ik ben zoizo geen loverboy come on guys dat soort mensen zijn echt freaky mensen...
zij verwoesten vrouwen hun leven en indirect zelfs hun families ...ik heb gewoon nog contact met iedereen van CBML behalve BO en Lise ......(not my kind of person) .

hoe je het wend of keert ik zou liever uitgescholden worden als vrouw zijnde dan zo bedrogen te worden als kelly ...dat is hoe ik erover denk hoor...

ik heb Yasmin nooit het gevoel gegeven dat ik haar ooit in zou ruilen...ook zou ik Yasmin nooit bedriegen met een andere vrouw ofzo.....ik zou het niet eens durven je hebt gezien wat ze deed toen zij dat dion een lekkere kont had hahhaha DAMN..ik voel hem nog steeds

ik heb ook gelezen dat iemand iets zij over de push ups die we deden.....
hett leuke van die opdracht is dat ik thuis elke fucking dag minimaal 100x opdruk...
en dan komt ineens die opdracht in me schoot geworpen..ik wist toen meteen dat ik die zou winnen..

dus diegene die dat zei...we waren volgens mij bij iets van 30 toen marco viel......en dat is best goed voor persoon die normaal nooit opdrukt hoor, ik kon met gemakt nog langer door gaan maar had het niet verwacht van hem dat hij 30 zou halen...en je moest trouwens ook elke keer 2 seconden wachten voordat je weer omlaag ging ....dus dat maakte het ook extra zwaar..

ok weer een verhaal uit de wereld geholpen

see you peeps
pi_63659802
blijkbaar niets geleerd van DGK.
gewoon met een dosis humor en argwaan de boel bekijken, anders was er bij CBML geen doorkomen aan.
Ribas was de beste speler, in deze ,,,echte,,reallife-soap, net als Huub was.
pi_63659898
quote:
Op maandag 1 december 2008 06:06 schreef RibasCBML het volgende:
ik liep snel naar binnen omdat ik niet het water in wou hahhahaha .....verwarming van de zwembad stond niet aan en geloof me dan is het echt koud in het water hoor .....

en fan het eerste uur ben ik ook zeer zeer zeer dankbaar..
PM even als je dat wilt fan van het eerste uur...

en ik ben zoizo geen loverboy come on guys dat soort mensen zijn echt freaky mensen...
zij verwoesten vrouwen hun leven en indirect zelfs hun families ...ik heb gewoon nog contact met iedereen van CBML behalve BO en Lise ......(not my kind of person) .

hoe je het wend of keert ik zou liever uitgescholden worden als vrouw zijnde dan zo bedrogen te worden als kelly ...dat is hoe ik erover denk hoor...

ik heb Yasmin nooit het gevoel gegeven dat ik haar ooit in zou ruilen...ook zou ik Yasmin nooit bedriegen met een andere vrouw ofzo.....ik zou het niet eens durven je hebt gezien wat ze deed toen zij dat dion een lekkere kont had hahhaha DAMN..ik voel hem nog steeds

ik heb ook gelezen dat iemand iets zij over de push ups die we deden.....
hett leuke van die opdracht is dat ik thuis elke fucking dag minimaal 100x opdruk...
en dan komt ineens die opdracht in me schoot geworpen..ik wist toen meteen dat ik die zou winnen..

dus diegene die dat zei...we waren volgens mij bij iets van 30 toen marco viel......en dat is best goed voor persoon die normaal nooit opdrukt hoor, ik kon met gemakt nog langer door gaan maar had het niet verwacht van hem dat hij 30 zou halen...en je moest trouwens ook elke keer 2 seconden wachten voordat je weer omlaag ging ....dus dat maakte het ook extra zwaar..

ok weer een verhaal uit de wereld geholpen

see you peeps
Rieb bij hoge uitzondering heb ik je een PM gestuurd.........
zo een oproep kan ik natuurlijk onmogelijk negeren.......
de PM is trouwens ook bestemd voor Yas........

Super dat je hier blijft reageren.......... een kroon op mijn werk zeg maar.........

pi_63659911
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Lonneke81 het volgende:
Geef mij tienduizend keer een Ribas, boven een 1malige Mafco & Mafco. eerlijk duurt het langst,

en zo is dat !

pi_63665505
Ribas, sta je steeds zo vroeg op, of ga je zo laat naar bed? (posts om 06.00 uur, 7.35...).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')