ik prefereer O408en!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat deze bussen er snel uit mogen gaan. December is een mooie optie.
Ik prefereer een Citaro G.
Dan ga ik toch echt voor z'n opvolger, de O550.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik prefereer O408en!
als t aan mij lag trapten we al die laagvloerse rommel er uit!
lekker weer t comfort van een O408!
Dat doen ze ook. 't Probleem is dat ze elke keer weer voor (on)bepaalde tijd uit oplegging wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat deze bussen er snel uit mogen gaan.
Wil ooit nog 'ns een keer een ritje maken in een Scania.quote:December is een mooie optie.
Ik prefereer een Citaro G.
Ik heb hem ook al eens op lijn 10 gespot zelfsquote:Op woensdag 24 september 2008 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de Scania moet je naar Arriva Waterland gaan, maar de beste Scania's rijden in het noorden. 7830 rijdt zn slagen op lijn 20 Assen - Meppel en de 7831 rijdt op lijn 100 Heerenveen - Groningen en af en toe op lijn 14 Drachten - Leeuwarden.
En daar bij het GVU solliciteren is al helemaal een zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Vooral het technisch onderhoud is met rasse schreden uitgehold.
neeeeeeeeeeeeeeeee, fijnste bussen waar ik in gereden heb.quote:Dat deze bussen er snel uit mogen gaan. December is een mooie optie.
Afgewezen soms?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:02 schreef blup het volgende:
[..]
En daar bij het GVU solliciteren is al helemaal een zooitje ongeregeld.
Als iemand het interesseert typ ik 't wel. .
Sowieso, maar als dat niet gebeurd was had ik er zelf ook nog eens goed over na moeten denken. Ze verwachten van je dat je een gehele maand in 'interne' opleiding komt geheel onvergoed in je eigen tijd. En DAN nog maar afwachten of je er dáár doorheen komt. Ik weet niet hoe dat voor jou is maar een maand geen inkomen plus het risico dat je daarna nog uitvalt is mij echt TE groot. Bovendien verdient het ook niet bijster goed.quote:
Vraag me af wat er toch met die twee van cXX ex-Midnet is gebeurd.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al eens op lijn 10 gespot zelfs
Erg mooie bus! Zou er wel eens in willen rijden, maar dat zal er wel niet in zitten
Die twee bussen reden op de stadsdienst in Soest, later ook in Amersfoort.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Vraag me af wat er toch met die twee van cXX ex-Midnet is gebeurd.
waren t er maar 2? ?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die twee bussen reden op de stadsdienst in Soest, later ook in Amersfoort.
That's all I know.
Dat hele geleidingssysteem gaat de prullenbak in. Alleen bij het halteren zal het nog gebruikt gaan worden. Voor de rest rijdt de chauffeur gewoon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Bussen nieuws uit Eindhoven:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)r-van-de-Phileas.ece
Heb er al eentje een proefrit zien maken
Ze klinken niet meer als of ze gaan opstijgen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Bussen nieuws uit Eindhoven:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)r-van-de-Phileas.ece
Heb er al eentje een proefrit zien maken
Ik begrijp dat het eerst "diesel electrische treinen" waren (gas generator aan-quote:Ze klinken niet meer alsof ze gaan opstijgen
Diesel zal ook wel een generator aandraaien.. en de electromotoren zullen op hun buurt wel weer energie opleveren waneer er geen vermogen gevraagt word??quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:56 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp dat het eerst "diesel electrische treinen" waren (gas generator aan-
gedreven electrische tram op banden) met individueel aangedreven wielen.
Nu worden het kennelijk een soort Prius'en (traditionele aandrijving plus een electrische hulpmotor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |