Dat word je wel als je denkt aan Mart en Ria in een gezellige tête a têtequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef spapaars het volgende:
Ria Visser is niet frigide.
Heb het niet zo met dat uitglijder volk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Mart Visser ook niet. Die heeft het vast wel een keertje met Frans gedaan, voor de vete dan.
Nou, ik ken de namen wel, weet het ook ongeveer te plaatsen, maar de echte ins en outs weet ik dus echt niet meer. Ik heb ook nooit zo opgelet toen het verteld werd. Ik concentreerde mij op levende dames..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je haar niet kent.
Is een feit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat word je wel als je denkt aan Mart en Ria in een gezellige tête a tête![]()
Sinds die roddel kijk ik toch anders naar schaatsen
Maarre, NMNS skatje, was het nou wielrennen of wat?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Scheve schaatsen kunnen best aantrekkelijk zijn
Het kan ook allebei, echt waar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ken de namen wel, weet het ook ongeveer te plaatsen, maar de echte ins en outs weet ik dus echt niet meer. Ik heb ook nooit zo opgelet toen het verteld werd. Ik concentreerde mij op levende dames..
Ja, op de baan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maarre, NMNS skatje, was het nou wielrennen of wat?!
leuk een kwis, maar wel ff vertellen of het antwoord goed is![]()
Ik dachutal...quote:
Je bent een toppertje. Loop jij nog hard?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dachutal...![]()
Zoonlief is vrij en in charge of the afstandsbediening.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef Manu82 het volgende:
"Een valse start, of niet"
"Ze bewoog"
Welke sport
Hij mag vast wel buitenspelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dachutal...![]()
Zoonlief is vrij en in charge of the afstandsbediening.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Mart Smeets, die betweterige selfkicker. Ik kan er absoluut niet naar kijken.
Behalve als hij ooit nog eens zijn opwachting maakt in de Faces Of Death-serie.
Hij wordt ook steeds erger vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij Ria wel heeft gepaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het fout gegaan met de bevalling. Ze hebben het verkeerde in de grond geduwd en er een boom in geplant.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is fout gegaan met Mart toen hij voor tien jaar geleden begon tegen sporters met "Wat ging er door je heen"
Ik vind dat eigenlijk wel essentiele vragen. Was eigenlijk ook erg teleurgesteld toen hij niet aan JPB vroeg wat hij gegeten hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is fout gegaan met Mart toen hij voor tien jaar geleden begon tegen sporters met "Wat ging er door je heen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |