Oke, dankjewel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef Oserdare het volgende:
Bij singlets de eerste in het grijs maat 34.
Dus wel eerst helemaal opgeven hoe je wilt betalen en daarna pas opsplitsen? Dan ben ik al bij stap 3 van de kassa.
Ik snap 'm niet Ben nu bij de volgende stap waarbij ik voor verschillende levertijden kan aangeven of ik alles in een keer wil ontvangen of dat het andere later wordt geleverd. Maar daar onderaan staat wel het te betalen bedrag mét verzendkosten..
Ah ok, ook bedankt. Dacht op te maken uit dat trucje dat het wel kon, maar ach zo is het ook goed (met die 15 euro korting). Alhoewel ik wel haast zeker weet dat er wat terug gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:48 schreef Deliah het volgende:
[..]
Oke, dankjewel.
Als je besteld aangeven dat je alles in één pakket wilt ontvangen. Achteraf kan je dan aangeven bij mijn pagina dat je een deel eerder wilt ontvangen.
Als je dan nog eens iets wilt bestellen kun je bij hetgeen later geleverd zou worden nog spullen bijvoegen (hetgeen je niet wilt hebben er uitgooien), en betaal je dus geen verzendkosten. De eerste keer betaal je wel verzendkosten dus.
Mag ik voorspellen dat je straks een brief krijgt dat je nog niet betaald hebt en dat wel moet doen. Als je hebt betaald moet je alsnog even naar de klantenservice bellen, anders moeten ze je bestelling 'helaas' annulerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn bestelling is inmiddels voor de 5e (!!!!) keer verschoven naar nu begin augustus Ik heb ze bij H&M maar weer eens een pissig mailtje gestuurd. De vorige keer was mijn bestelling al een paar keer van begin juni naar eind juli verschoven.
Ik had een vermoeden dat dit kwam door een negatief saldo van 2 euro maar iemand hier zei dat ze daar niet naar keken. Na uiteindelijk een paar weken geleden contact te hebben gehad met H&M bleek toch dat het kwam doordat die 2 euro nog niet betaald was. Inmiddels deze netjes betaald en mijn bestelling bleef toch gisteren nog op eind juli staan. Nu is hij dus opnieuw verplaatst naar begin augustus.
Ik verwacht nu echt een goede afhandeling van dit probleem want anders ga ik mijn hele bestelling gewoon annuleren en koop ik ook nooit meer wat (in ieder geval online) bij H&M. Vind het belachelijk dat ik gewoon minimaal 2,5 maand moet wachten op een bestelling en het enige wat H&M bij m'n bestelling telkens zet is "helaas, te laat, volgende levering...."
Ik ken het gevoel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Even een tvp'tje. Ik mag van mezelf niet bestellen maar ik heb al drie keer m'n winkelwagentje volgegooid en weer leeggehaald .
Ik heb hem ook niet gekregen en heb hem maar aangevraagd via de website.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:41 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb nog geen nieuwe catalogus? klopt dat? de najaarscatalogus zou toch wel al in mn brievenbus moeten liggen of niet?
Nou het valt dus mee. Kreeg vandaag een kort mailtje terug dat m'n bestelling nog geblokkeerd stond (waarom? geen idee, dat zetten ze er niet bij). Ze hebben hem nu vrijgegeven en volgende week ontvang ik mijn pakket dan eindelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Mag ik voorspellen dat je straks een brief krijgt dat je nog niet betaald hebt en dat wel moet doen. Als je hebt betaald moet je alsnog even naar de klantenservice bellen, anders moeten ze je bestelling 'helaas' annuleren
Volgens mij hebben ze last van wanbetalers ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |