abonnement Unibet Coolblue
pi_61185935
Oe...Mot hier nie te vaak kijken....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61216730
Heb net een kitten gezien op de site van Redcat waar mijn belangstelling
wel heeeeeel erg groot voor is geworden.
Tis Pipi....
Wellicht zit Pipi bij een van jullie??
Ik hoor het graag.
pi_61222617
OMG

DAT ONDERSTE POESJE Wat een mooi dier moet hebben!
Heb er nog nooit een gezien die er zo apart uit zag
pi_61224848
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61228085
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OMG [ afbeelding ]

DAT ONDERSTE POESJE Wat een mooi dier moet hebben!
Heb er nog nooit een gezien die er zo apart uit zag
OOOOOOO die onderste
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61239919
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:00 schreef -moppie- het volgende:
Heb net een kitten gezien op de site van Redcat waar mijn belangstelling
wel heeeeeel erg groot voor is geworden.
Tis Pipi....
Wellicht zit Pipi bij een van jullie??
Ik hoor het graag.
Er zijn nu twee redcat topics (zie OP), maar Pipi woont bij geen van ons beiden. Wat absoluut niet wil zeggen dat je niet moet reageren! Als je contact opneemt met Redcat geven zij je het telefoonnummer van een ongetwijfeld zeer aardig gastgezin (ik ben nog geen onaardige mensen daar tegen gekomen ) en dan kun je een keer op bezoek gaan. Laat je ons weten hoe het is afgelopen? Mag in dit of in Poeks topic en mijn PM staat ook open.

Dat twee-kleuren koppie van dat poesje (zal wel een meisje zijn, mannetjes kunnen die combinatie niet krijgen) ziet er uit.

Mijn kittens hoef ik niet meer aan te prijzen, ook Bob en Jimmy hebben een eigen huisje! Donderdagavond zijn twee heren op bezoek geweest die hun mannen huishouden wilden uitbreiden. Bob en Jimmy vielen zeer in de smaak, ze mogen zelfs de door mij bedachte namen houden. *trots is* Ze komen in een groot huis te wonen, er wordt gekeken naar het catproofen van de tuin voor als ze wat groter zijn en ze kunnen lekker met elkaar spelen. Het zijn de eerste katten voor de nieuwe eigenaars, dus ze vonden het maar wát spannend volgens mij.
Gisteren is het hele stel gekeurd, ge-ent en gechipt, ze waren er zeer dapper onder. De hele actie liep wel wat vertraging op, omdat de gemeente aan de riolering had gewerkt en zonder te vragen een big ass gat recht voor de ingang van het asiel had gegraven. Met als gevolg dat niemand er meer in en vooral uit kon en ze het gat weer even dicht moesten gooien zodat de medewerkers en bezoekers hun auto's weg konden zetten.

Op het Kitty front helaas nog geen 'live' nieuws of foto's. Pleegmoeder had een Redcat noodgeval en was dus niet thuis toen ik langs wilde komen. Binnenkort mailt ze me wel foto's, die deel ik natuurlijk weer met jullie. En op 5 september krijgt ze haar entingen en waarschijnlijk kan ze in de week erna naar haar oude (nieuwe) baasje!

Op mijn eigen kattenfront wat minder goed nieuws: Sietske heb ik gisteren weer bloed laten prikken om de nierwaardes te bekijken, maar het ziet ernaar uit dat deze niet gedaald zijn, de uitslag volgt maandag. Ze is 750 gram afgevallen in 6 weken, volgens mij vooral omdat mevrouw weigert veel van het dieetvoer te eten. Nu heb ik weer een nieuw merk meegekregen en dat heeft ze gevr*ten! Maar dat kan er ook aan liggen dat ze gisteren de hele dag niets heeft gehad ivm de verdoving voor de bloedprik. Ze heeft zo'n 12 uur nodig gehad om daarvan bij te komen, dat alleen al geeft aan hoe ze eraan toe is. Verder zie je niks aan haar, behalve dat ze mager is. Maar het was hartverscheurend hoe ze gisteren liep rond te zwabberen en regelmatig omviel. Maar goed dat je weet dat het tijdelijk is. Vandaag is ze weer haar oude zelfje, maar balen is het wel, ik kan nog medicijnen erbij proberen, maar als dat niet helpt is de toekomst erg onzeker voor haar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61240408
sterkte nooit leuk om te horen
pi_61241527
Shit.

De nierwaardes zijn, ondanks het dieet, gestegen.

Dadelijk ga ik medicijnen halen, hopelijk kunnen zie de zaak nog rekken. Maar de dierenarts gaf absoluut geen garanties. Gelukkig heeft Siets er zelf geen last van, vanmorgen was ze superknuffelig, rolde op haar rug zodat ik haar buikje kon krabbelen en spinde de sterren van de hemel. En dat maakt het tegelijk ook zo moeilijk... Maar zolang zij er nog voor gaat, zet ik me 100% voor haar in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61284725
Achossie, arme Sietske! Als het niet wil met dieet brokken kan je toch misschien nog zelf wat gaan proberen met voer. Op barfplaats ben ik meer mensen tegen gekomen waarbij het dieet voer slecht aansloeg. En voor de meesten van hen heeft vers een uitkomst geboden. Er is daar ook een dierenarts actief die regelmatig tips geeft.

Wat goed nieuws voor je pleegkittens! Fijn dat ze allemaal een huisje hebben nu. Nu hun moeder nog? En daarna een nieuw pleeggezinnetje?
pi_61285226
Wat Hekates zegt: is overstappen op versvoer dan een optie voor Sietske?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61286396
Pipi is helaas al weg....
Maar Sotje is ook helemaal geweldig.

Heb via RedCat het telefoonnummer van haar gastgezin gekregen... krijg ze helaas nog niet te pakken!
Hou jullie op de hoogte!
pi_61287023


Woensdagmiddag gaan we kijken bij dit schatje
pi_61299613
Wat een scheet van een kitten Moppie! Je bent nu al verloren......

Dank voor de voertips voor Sietske. Gelukkig lijkt de jongedame nu een omslag gemaakt te hebben en het dieetvoer gaat er prima in. Ik wil nu even afwachten wat dat gaat doen, als er nog geen verbetering in de bloedwaardes komt (over vier weken de laatste keer prikken, vaker doe ik haar niet meer aan) dan is versvoer zeker een optie.
Tegen vreemden is ze altijd wat afstandelijk, maar als we alleen zijn komt de echte knuffeldame naar boven.... (halverwege het filmpje hoor je haar ronken).


Die rare plek op haar linkerpootje is weggeschoren haar om bij de vaten te kunnen. Het arme ding heeft net zo'n kale plek in haar nek. De DA zei dat de vaten moeilijk te vinden waren.


Wat betreft de kittens: weinig nieuws onder de zon. Het groeit en bloeit en wordt met de dag ondeugender. De woonkamer heeft geen geheimen meer voor ze. Door het gedoe met Sietske zijn ze wel wat minder in de woonkamer geweest dan normaal. Siets reageert slecht op moeder en kittens en voelt zich erg bedreigd. En in haar toestand wil ik haar niet meer stress aandoen dan nodig. Ik houd ze gescheiden en de kittens mogen in de woonkamer als Siets buiten is (mevrouw wordt soms ok met zachte dwang die kant uitgewerkt hoor). Als dit nestje over twee weken weg is ben ik dan ook bang dat ik Yoko snel richting asiel zal 'moeten' brengen, want tussen de volwassen dames boetert het helemaal niet. Helaas wordt zij zo ook een beetje de dupe van het feit dat Siets ziek is, al zal er in het asiel prima voor haar gezorgd worden.
En ik ga Redcat vragen me voor de rest van het jaar onderaan de gastgezinnenlijst te zetten. Hoe leuk, dankbaar en noodzakelijk het werk ook is, als de gezondheid van mijn meisje er zo onder gaat lijden is het me niet waard. Bovendien zullen de gezinnen nu minder vol zitten en als ze echt met de handen in het haar zitten mogen ze me bellen. Het is egoïstisch, maar wat dat betreft hebben mijn eigen katten toch echt een streepje voor. Volgend jaar zien we dan wel weer.

Door al het gedoe zijn er ook minder foto's, m'n hoofd stond er niet zo naar. Maar een paar foto's en filmpjes heb ik wel! Bob is trouwens nog steeds de kleinste, maar ik merkte de laatste dagen dat hij goed bijkwam. En de weegschaal bewees het: 100 gram erbij in vier dagen! Hij heeft Janis Jinxy bijna weer ingehaald.

Dappere kleine kittens in de grote woonkamer


Neus in de tijdschriften




Baggerkwaliteit foto, maar een staaltje kattenlogica: waarom met z'n allen lekker ruim op de begane grond gaan liggen als je ook opgepropt op 1,50m hoogte op een wankelig plateau kunt ligggen?

De kartonnen constructie die je aan het gaas ziet is om te voorkomen dat kittens op de daar boven hangende plank kruipen. Dat vind ik echt te hoog (ook voor Janis Jinxy!). En voor Yoko is het een nice retreat als ze haar kinderen even zat is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61313747
Wat een lullo's zijn het toch

En inderdaad, ben helemaal verloren.....
Was het maar vast woensdag!
pi_61394693
En moppie: alles inmiddels definitief gemaakt?

Kennen jullie deze dame nog?


Kitty doet het hartstikke goed, ik hoorde van pleegmoeder dat ze een echte bitch aan het worden is. Inmiddels eet ze vooral brokjes en af en toe nog een flesje voor de lekker. Met als gevolg dat ze, als een kleiner kitten de fles krijgt, net zolang gaat meppen totdat zij kan lurken.

Met mijn kittens gaat het nog steeds prima, inmiddels kunnen ze ook al trap lopen, dus de bovenverdieping wordt regelmatig verkend. Moeder Yoko is gisteren gesteriliseerd (+navelbreukje hersteld), al zou je dat niet zeggen. Toen ik haar ophaalde was ze al klaarwakker, een paar uur later zat ze alweer op de bovenverdieping van de krabpaal en nu zie je niks meer aan haar. Ongelofelijk hoe snel katten herstellen. Volgend weekend mogen ze weg, hopelijk is er dan voor Yoko ook een huisje gevonden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61395015
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:00 schreef Cat22 het volgende:
En moppie: alles inmiddels definitief gemaakt?
Hartstikke
Volgende week woensdag komt ze bij ons wonen!
Maandag krijgt ze eerst nog haar inentingen.

Het is zo'n schatje
pi_61395245
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Hartstikke
Volgende week woensdag komt ze bij ons wonen!
Maandag krijgt ze eerst nog haar inentingen.

Het is zo'n schatje
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61395983
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nu nog 5 dagen wachten
pi_61397221
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Nu nog 5 dagen wachten
Daarna kan je er nog 20 jaar van genieten.
pi_61397285
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Daarna kan je er nog 20 jaar van genieten.
Jij ook hoor
pi_61399768
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Hartstikke
Volgende week woensdag komt ze bij ons wonen!
Maandag krijgt ze eerst nog haar inentingen.

Het is zo'n schatje
echt een wow-poesje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61399813
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:00 schreef Cat22 het volgende:
En moppie: alles inmiddels definitief gemaakt?

Kennen jullie deze dame nog?
[ afbeelding ]

Kitty doet het hartstikke goed, ik hoorde van pleegmoeder dat ze een echte bitch aan het worden is. Inmiddels eet ze vooral brokjes en af en toe nog een flesje voor de lekker. Met als gevolg dat ze, als een kleiner kitten de fles krijgt, net zolang gaat meppen totdat zij kan lurken.

Met mijn kittens gaat het nog steeds prima, inmiddels kunnen ze ook al trap lopen, dus de bovenverdieping wordt regelmatig verkend. Moeder Yoko is gisteren gesteriliseerd (+navelbreukje hersteld), al zou je dat niet zeggen. Toen ik haar ophaalde was ze al klaarwakker, een paar uur later zat ze alweer op de bovenverdieping van de krabpaal en nu zie je niks meer aan haar. Ongelofelijk hoe snel katten herstellen. Volgend weekend mogen ze weg, hopelijk is er dan voor Yoko ook een huisje gevonden.
Ze is zo super.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61399847
wat fijn dat kitty het zo goed doet. echt een katje met karakter zo te lezen.
pi_61445597
De laatste week van het verblijf van de kittens bij mij is ingegaan. En maar goed ook, ik moet het huis steeds meer aanpassen omdat ze nieuwe klimkunsten hebben geleerd. Ze eten netjes hun brokjes, gaan netjes naar de kattebak (Jimmy had gisteren wel twee dikke drollen in zijn bibshaartjes plakken, blegh!) en bij moeder lebberen is vooral voor de gezelligheid. Al is zo'n slaperig koppie wat al snorharen likkend opduikt vanaf moeders buik nog altijd aandoenlijk.
Gisteren lag Bob op mijn schouder te slapen en Jimmy op mijn hoofd. Helaas was die plek minder geschikt, hij gleed er telkens vanaf (auw! acupunctuur is fijn, maar met mate!), dus uiteindelijk heeft hij zich gesettled op mijn schoot.
En oh ja, ze kunnen traplopen, dus er is geen verdieping meer veilig.

Dit is nog altijd de favoriete plek in hun verblijf. Janis/Jinxy (meest links) is kampioen verwijtend kijken, vind ik. Die oogopslag en dat bekkie!


Jimmy klimt normaal iets handiger van zijn hoge troon:


Naartjie heeft af en toe ogen in zijn rug nodig als het grut met drie man sterk door de kamer sjeest, maar vindt het stiekum allemaal wel best.


En als uitsmijter: Siets is normaal een echte laydee, deze pose ben ik niet van haar gewend!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61557254
Janis Jinxy gaat mij morgenavond verlaten en Jimmy en Bob op zondag. Moeder Yoko vertrekt waarschijnlijk op zaterdag naar haar tussenstop (als het asiel niet te vol is). Jammer, want rondstuivend klein grut is erg gezellig maar voor Siets ben ik heel blij dat de rust in huis weer terugkeert.

Dus, nu het nog kan, een korte Janis Jinxy fotosessie.





Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')