abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juni 2009 @ 06:52:12 #276
34586 kepler
No bounce, no play
pi_69624925
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Ruud het volgende:

[..]

http://www.hanoibackpackershostel.com/

Niet de goedkoopste, wel leuk. Goed om backpackers te ontmoeten en gratis internet + ontbijt.
Kheb een andere gevonden viavia: Thu Giang Guesthouse. Een singleroom voor ongeveer 9 dollar. Ik heb ook lekker makkelijk een airportpickup geregeld via hun Ik kom namelijk 's avonds redelijk laat aan in Hanoi en ik hoor nu niet echt positieve verhalen over de taxi-chauffeurs in Hanoi
Ik test dat liever overdag uit
The line is a dot to you!
pi_69625158
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 06:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Kheb een andere gevonden viavia: Thu Giang Guesthouse. Een singleroom voor ongeveer 9 dollar. Ik heb ook lekker makkelijk een airportpickup geregeld via hun Ik kom namelijk 's avonds redelijk laat aan in Hanoi en ik hoor nu niet echt positieve verhalen over de taxi-chauffeurs in Hanoi
Ik test dat liever overdag uit
Een minibus nemen is ook wel fun. Instappen, een uur kriskas door Hanoi rijden om anderen af te droppen en net als je denkt dat je nooit aankomt sta je voor je hotel. Goede eerste Vietnam ervaring ook, maar pick up is very nice --> Welcome mr. Kepler
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:51:29 #278
62913 Blik
The one and Only!
pi_69625185
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 06:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Kheb een andere gevonden viavia: Thu Giang Guesthouse. Een singleroom voor ongeveer 9 dollar. Ik heb ook lekker makkelijk een airportpickup geregeld via hun Ik kom namelijk 's avonds redelijk laat aan in Hanoi en ik hoor nu niet echt positieve verhalen over de taxi-chauffeurs in Hanoi
Ik test dat liever overdag uit
taxi-chauffeurs zijn inderdaad redelijk dramatisch. Er zijn meer zwarte taxi's dan normale goede taxi's voor mijn gevoel. En voor de zwarte taxi's betaal je heel wat meer dan de normale taxi's. Het is niet zoals in Thailand waar je moet vragen om de meter aan te zetten, want die hebben ze altijd aanstaan. Er zit alleen een bepaalde Turbo-speed op die teller
pi_69636094
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Een minibus nemen is ook wel fun. Instappen, een uur kriskas door Hanoi rijden om anderen af te droppen en net als je denkt dat je nooit aankomt sta je voor je hotel. Goede eerste Vietnam ervaring ook, maar pick up is very nice --> Welcome mr. Kepler
Ik kwam na een nacht zonder slaap aan en zag verdwaasd dat er 2 man met mijn naam op een bordje stonden Is ergens iets mis gegaan met het reserveren denk ik
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:43:55 #280
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69639429
Ik ga maar even een heel verhaal neerzetten.

Ik ga morgen over een maand op weg.. ik verblijf eerst 1 a 2 dagen in Thailand waar ik visum kan halen.. aangezien ik na Vietnam ook door Laos wil gaan heb ik liever Visa on Arrival. Het regelen in Bangkok voor Vietnam en Laos gaat me te lang duren.

Vraag 1: Iemand ervaring met Visa On Arrival? (voor Vietnam zowiezo, en misschien ook Laos?)


Dat ik naar Vietnam ga kwam eigenlijk gewoon uit de lucht vallen. Ik woon in Dhaka, Bangladesh en dat maakt de spontanteit wat reizen betreft wat makkelijker ( ) het is 3 uurtjes vliegen.
Ik weet op dit moment HELEMAAL niets van wat ik eigenlijk in Vietnam wil gaan doen.
Wat ik wel weet is dat ik wat van het land wil zien, met daarbij Hanoj, waar een vriendin van mijn vriendin (die Thai is) woont. Daarnaast ook de tunnels e.d. van de oorlog, architecture etc.

ik heb 2 weken voor Vietnam en Laos uitgetrokken, mn 3e week en tevens laatste week ga ik verdoen op een strand ten zuiden van Thaiiland.


Vraag 2: Als ik naar de map kijk van Vietnam met Laos daarnaast vraag ik me af wat ik het beste zal zijn,.. Wat is het meest interessante van Vietnam? Noord of Zuid?

Het lijkt mij dat ik Noord en Zuid niet echt in 1 week kan bekijken, zelfs erdoorheen reizen (van Noord naar Zuid, en bij Zuid de grens met Laos oversteken en bij Laos naar binnen) zal denk ik teveel tijd kosten. Wie kan hier iets over zeggen?

Meer vragen komen later wel


EDIT:

Beide ambassades (vietnam & Laos) op 10 minuten loopafstand van mijn huis was gewoonweg te lui om te kijken.
Visum-kwestie is dus te simpel voor woorden.

Gaarne nu reisschema advies, hoe te reizen met 1 week de tijd ;-) De hoogtepunten, de MUST-DO's ... etc

[ Bericht 12% gewijzigd door KNAK op 02-06-2009 17:58:03 ]
Mai pben rai~!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:47:19 #281
62913 Blik
The one and Only!
pi_69641475
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef KNAK het volgende:
Ik ga maar even een heel verhaal neerzetten.

Ik ga morgen over een maand op weg.. ik verblijf eerst 1 a 2 dagen in Thailand waar ik visum kan halen.. aangezien ik na Vietnam ook door Laos wil gaan heb ik liever Visa on Arrival. Het regelen in Bangkok voor Vietnam en Laos gaat me te lang duren.

Vraag 1: Iemand ervaring met Visa On Arrival? (voor Vietnam zowiezo, en misschien ook Laos?)


Dat ik naar Vietnam ga kwam eigenlijk gewoon uit de lucht vallen. Ik woon in Dhaka, Bangladesh en dat maakt de spontanteit wat reizen betreft wat makkelijker ( ) het is 3 uurtjes vliegen.
Ik weet op dit moment HELEMAAL niets van wat ik eigenlijk in Vietnam wil gaan doen.
Wat ik wel weet is dat ik wat van het land wil zien, met daarbij Hanoj, waar een vriendin van mijn vriendin (die Thai is) woont. Daarnaast ook de tunnels e.d. van de oorlog, architecture etc.

ik heb 2 weken voor Vietnam en Laos uitgetrokken, mn 3e week en tevens laatste week ga ik verdoen op een strand ten zuiden van Thaiiland.


Vraag 2: Als ik naar de map kijk van Vietnam met Laos daarnaast vraag ik me af wat ik het beste zal zijn,.. Wat is het meest interessante van Vietnam? Noord of Zuid?

Het lijkt mij dat ik Noord en Zuid niet echt in 1 week kan bekijken, zelfs erdoorheen reizen (van Noord naar Zuid, en bij Zuid de grens met Laos oversteken en bij Laos naar binnen) zal denk ik teveel tijd kosten. Wie kan hier iets over zeggen?

Meer vragen komen later wel

Dat wordt duidelijk een keuze tussen Noord of Zuid. Als je daarna Laos wilt doen (of andersom) lijkt Noord-Vietnam de beste keuze. Ikzelf vond Noord-Vietnam ook het meest indrukwekkend, echter heb je aan 1 week niet voldoende om de Must-sees te bekijken (Sapa, Halong Bay en Hanoi).

Ik zou persoonlijk voor 2 weken Laos of 2 weken Vietnam. Je zegt zelf al dat je relatief in de buurt woont, dus je kunt er makkelijk later nog een keer naartoe
pi_69641834
Sapa, Halong Bay en Hanoi kan prima in 1 week hoor, als je het mij vraagt. Gewoon Sapa en Halong Bay beide 2 dagen.

Zelf zou ik er langer voor uittrekken, maar als het niet anders kan...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:11:39 #283
62913 Blik
The one and Only!
pi_69642463
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef Ruud het volgende:
Sapa, Halong Bay en Hanoi kan prima in 1 week hoor, als je het mij vraagt. Gewoon Sapa en Halong Bay beide 2 dagen.

Zelf zou ik er langer voor uittrekken, maar als het niet anders kan...
Tja, 2 dagen Sapa lijkt me haast onmogelijk gezien je ook in nachttreinen moet zitten waarin je waarschijnlijk niet tot nauwelijks slaapt. UIteindelijk komt het er op neer dat je alsnog maar 1 dag hebt om Hanoi echt te bekijken.

Er zijn echter wel tours die Sapa en Halong bay gecombineerd bezoeken (dus zonder bezoek tussendoor aan hanoi), dat kan ook nog wel een optie zijn.
pi_69642524
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Tja, 2 dagen Sapa lijkt me haast onmogelijk gezien je ook in nachttreinen moet zitten waarin je waarschijnlijk niet tot nauwelijks slaapt. UIteindelijk komt het er op neer dat je alsnog maar 1 dag hebt om Hanoi echt te bekijken.

Er zijn echter wel tours die Sapa en Halong bay gecombineerd bezoeken (dus zonder bezoek tussendoor aan hanoi), dat kan ook nog wel een optie zijn.
Ik heb in de trein prima geslapen, die bedden waren goed. Voldoende gezien in 2 dagen Sapa.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:28:15 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_69642957
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik heb in de trein prima geslapen, die bedden waren goed. Voldoende gezien in 2 dagen Sapa.
Had je waarschijnlijk geluk, ik kon mooi 2de klasse op stoelen zitten. Was redelijk kansloos. Maar die 2 dagen Sapa is dus eigenlijk maar anderhalve dag aangezien je ook de trein terug moet pakken de volgende avond
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:41:47 #286
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69643434
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat wordt duidelijk een keuze tussen Noord of Zuid. Als je daarna Laos wilt doen (of andersom) lijkt Noord-Vietnam de beste keuze. Ikzelf vond Noord-Vietnam ook het meest indrukwekkend, echter heb je aan 1 week niet voldoende om de Must-sees te bekijken (Sapa, Halong Bay en Hanoi).

Ik zou persoonlijk voor 2 weken Laos of 2 weken Vietnam. Je zegt zelf al dat je relatief in de buurt woont, dus je kunt er makkelijk later nog een keer naartoe
2 weken hetzelfde is te lang.
Sapa, Halong Bay, nog niet eerder van deze plekken gehoord... daar ga ik me even over buigen

Als ik Hanoi erbij kan doen? das te veel binnen een week te doen? dan maak ik er gewoon 8 of 9 dagen van,... dat maakt het dan een stuk makkelijker?

Als deze 3 plekken de must-see zaken zijn in het noorden, dan pas ik Laos iets aan,...aangezien ik voor Laos tot nu toe maar 2 plekken heb gevonden wat me echt leuk lijkt.
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:18:15 #287
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69655499
Ik zie dat Sapa (mooie foto's overigens op google) op 1 diagonale lijn ligt met Hanoj en Halong Bay.

Als ik aankom op Hanoi, welke kant als eerst op?

Is dat niet zonde? stel dat je vanuit Hanoj eerst naar Halong Bay gaat.en dan vervolgens richting Sapa gaat, dat je dan dezelfde weg volgt?

Aan het einde moet je alsnog weer terug naar Hanoj om daar de vlucht te pakken (in mijn geval naar Laos) ... of is het leuker/beter/ aan te raden op een andere manier over de grens te gaan.

Is er ergens informatie te vinden wat betreft de trip tussen deze 3 plekken en alle must-see activiteiten? is er een speciale toeristische wegwijzer die het 1 en ander uitstippeld? Advies over het bezoeken van Laos vanuit Vietnam (vlucht/bus/trein etc.)?
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:20:14 #288
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69655508
En oh... die VC tunnels uit de oorlog... das zeker in het zuiden... nietwaar?
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:31:06 #289
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69655544
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

halong bay:3
hue: 1
hoi an: 1
mekong: 3

Vergeet Sapa (3) niet. En ik heb het over volle dagen, niet 's ochtends aankomen en eind vd middag vertrekken bv
Hoeveel reistijd nodig?


In 8 dagen tijd: Hanoj / Sapa / Halong Bay

Is dit te doen? in welke vorlgorde?

Kan ik daar aankomen met een lonely planet en door middel van dat boek beslissen wat te doen/te zien?
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:40:19 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_69656107
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 07:18 schreef KNAK het volgende:
Ik zie dat Sapa (mooie foto's overigens op google) op 1 diagonale lijn ligt met Hanoj en Halong Bay.

Als ik aankom op Hanoi, welke kant als eerst op?

Is dat niet zonde? stel dat je vanuit Hanoj eerst naar Halong Bay gaat.en dan vervolgens richting Sapa gaat, dat je dan dezelfde weg volgt?

Aan het einde moet je alsnog weer terug naar Hanoj om daar de vlucht te pakken (in mijn geval naar Laos) ... of is het leuker/beter/ aan te raden op een andere manier over de grens te gaan.

Is er ergens informatie te vinden wat betreft de trip tussen deze 3 plekken en alle must-see activiteiten? is er een speciale toeristische wegwijzer die het 1 en ander uitstippeld? Advies over het bezoeken van Laos vanuit Vietnam (vlucht/bus/trein etc.)?
Volgens mij biedt het Kangaroo café een dergelijke combi-tour aan waar Ha Long Bay en Sapa wordt gecombineerd

http://www.kangaroocafe.com/
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:40:41 #291
62913 Blik
The one and Only!
pi_69656112
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 07:20 schreef KNAK het volgende:
En oh... die VC tunnels uit de oorlog... das zeker in het zuiden... nietwaar?
yep, bij HCMC. Dat wordt een andere keer
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:48:15 #292
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_69658566
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:40 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij biedt het Kangaroo café een dergelijke combi-tour aan waar Ha Long Bay en Sapa wordt gecombineerd

http://www.kangaroocafe.com/
Toen ik er was was het kangaroo café ook echt met uitstek het meest dure reisbureau dat we konden vinden. Praktisch elk guesthouse en reisbureau in een willekeurige straat biedt de tours aan. Tenzij je behoefte hebt aan ontzettende luxe, zou ik gewoon afgaan op de goedkoopste. Het zijn over het algemeen toch dezelfde plaatsen waar je heen gaat. Ik ben met het bureau van het Happy Hotel (in het Old Quarter) gegaan en dat beviel ontzettend goed en was nog goedkoop ook .
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:50:09 #293
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_69658615
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 07:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

Hoeveel reistijd nodig?


In 8 dagen tijd: Hanoj / Sapa / Halong Bay

Is dit te doen? in welke vorlgorde?

Kan ik daar aankomen met een lonely planet en door middel van dat boek beslissen wat te doen/te zien?
Ja hoor, dat kan zeker . Ik zou zeker niet vantevoren de tours boeken, omdat je dan altijd minstens 2/3 keer zo veel betaalt. Persoonlijk zou ik kiezen voor 3 dagen Sapa, 3 dagen Hanoi en 2 dagen Halong Bay. Wij hebben bij Halong Bay een overnachting gehad en dat was wel absoluut de moeite waard. Echt ontzettend mooie bestemmingen daar .
pi_69658759
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:41 schreef KNAK het volgende:

[..]

2 weken hetzelfde is te lang.
Sapa, Halong Bay, nog niet eerder van deze plekken gehoord... daar ga ik me even over buigen
2 weken Vietnam is echt niet te lang hoor
quote:
Als ik Hanoi erbij kan doen? das te veel binnen een week te doen? dan maak ik er gewoon 8 of 9 dagen van,... dat maakt het dan een stuk makkelijker?

Als deze 3 plekken de must-see zaken zijn in het noorden, dan pas ik Laos iets aan,...aangezien ik voor Laos tot nu toe maar 2 plekken heb gevonden wat me echt leuk lijkt.
Welke plekken in Laos zijn dat?
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:59:50 #295
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69660720
Dank voor al het advies. Ik ga op zn Fok's door Vietnam heen


3 dagen Sapa, 3 Hanoi en 2 H.Bay.... hoeveel reistijd komt daarbij kijken?


De plekken in Laos?
Vooralsnog is dat Vientiane en Luang Prabang.... dat zijn overigens de keuze van vriendin, er schijnt ergens een brug te zijn en daar wil ze perse overheen. Voor Laos trek ik rond de 5 a 6 dagen uit, afhankelijk van hoeveel er te doen is, de reistijd enz.


Ik moet verder ook nog kijken naar het verblijf in vietnam zelf.

Hanoj:
Sapa:
H.Bay:

Iemand die hier wat kan invullen? suggesties? aanbevelingen a.d.h.v ervaringen? hoeft geen hardcore backpack gebeuren te zijn van 5 eur per nacht, ook geen Hilton resort.....

Aangezien ik vanuit Hanoj start lijkt het me wel zo leuk om daar waar ik verblijf ook die tour kan boeken.

Is het raadzaam om uberhaput een tour te boeken? Met tour bedoel ik meer het reizen, ik hoef niet zo zeer in groepsverband met allerlei dames en heren te reizen, ik kan na 9 jaar in India en Bangladesh gewoond te hebben wel mijn eigen richting vinden (!! als ik er eenmaal ben !! ) Met een lonely planet

Trein? Bus? wat is het beste? of is er maar 1 soort vervoer tussen deze 3 plekken? Ik lees overal de trein...
Mai pben rai~!
pi_69661219
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:59 schreef KNAK het volgende:
Dank voor al het advies. Ik ga op zn Fok's door Vietnam heen


3 dagen Sapa, 3 Hanoi en 2 H.Bay.... hoeveel reistijd komt daarbij kijken?


De plekken in Laos?
Vooralsnog is dat Vientiane en Luang Prabang.... dat zijn overigens de keuze van vriendin, er schijnt ergens een brug te zijn en daar wil ze perse overheen. Voor Laos trek ik rond de 5 a 6 dagen uit, afhankelijk van hoeveel er te doen is, de reistijd enz.
Luang Prabang is tof. Vientiane is echt zonde van je tijd, gewoon geen fuck te doen.

Ga dan liever naar Vang Vieng, zitten wel een hoop backpackers, maar de natuur is prachtig en is ook veel dichter bij Luang Prabang.

En welke brug is dat?
quote:
Aangezien ik vanuit Hanoj start lijkt het me wel zo leuk om daar waar ik verblijf ook die tour kan boeken.

Is het raadzaam om uberhaput een tour te boeken? Met tour bedoel ik meer het reizen, ik hoef niet zo zeer in groepsverband met allerlei dames en heren te reizen, ik kan na 9 jaar in India en Bangladesh gewoond te hebben wel mijn eigen richting vinden (!! als ik er eenmaal ben !! ) Met een lonely planet

Trein? Bus? wat is het beste? of is er maar 1 soort vervoer tussen deze 3 plekken? Ik lees overal de trein...
Sapa met de trein. Halong Bay met de bus. Je hebt geen keuze (al zou het wel mogelijk zijn om met de bus naar Sapa te gaan, maar dat duurt erg lang en is onlogisch

Ik weet niet beide zonder tour te doen is.

Het is trouwens Hanoi
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:40:07 #297
24329 KNAK
ff w88,......
pi_69663585
Welke brug? daar kom ik nog op terug..moet dat even vragen
Vientiane geen ruk aan... ok... dat ga ik haar ook even laten weten op deze manier kom ik er wel


Met de bus en de trein... das duidelijk... dat is dus hetgeen wat je dan ook 'boekt' als je een 'tour' neemt, toch? of 'boek' je meer dan alleen de reis?
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:01:23 #298
34586 kepler
No bounce, no play
pi_69664256
@Knak

Vientiane is opzich wel ok, maar als je tijd gebonden bent dan zou ik het ook overslaan Luang Namtha en Nong Kiew in het Noorden zijn ook zeker de moeite waard Het is mogelijk om vanuit Sapa naar Laos te reizen (een vriend van mij heeft het andersom gedaan), maar dat kost je wel 2/3 dagen (mooie omgevingen, datwel)

Die brug is denk ik de Friendship-brug naar Thailand, volgens mij is daar niks aan Ik was van plan om 8-9 dagen in Laos te blijven, maar dat is uiteindelijk 21 geworden Er zijn niet echt veel bezienswaardigheden, maar alles is gewoon erg relaxed

Ik vertrek morgenavond naar Sapa met de slaaptrein, ik denk dat ik met de bus terug ga, scheelt toch weer wat geld Ik was echt blij dat ik die airport-pickup heb gedaan, want ik was aardig ziek gisteren (nog steeds eigenlijk, haalt toch iets van de charme weg van Hanoi....)

Moet ook zeggen dat de mensen hier veel relaxter zijn dan ik had verwacht. Ik heb veel mensen gesproken die de Vietnamezen niet aardig vinden, maar ik heb tot nu toe alleen maar positieve ontmoetingen Bv: ik vraag de weg naar het museum aan een motortaxi-chauffeur, hij zegt stap maar op. Ik weet dat het dichtbij is, dus maak dat duidelijk Vervolgens begint hij te lachen (was zijn visie van een grap blijkbaar) en wijst me prima naar het museum
The line is a dot to you!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:02:11 #299
34586 kepler
No bounce, no play
pi_69664286
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef kepler het volgende:
@Knak

Vientiane is opzich wel ok, maar als je tijd gebonden bent dan zou ik het ook overslaan Luang Namtha en Nong Kiew in het Noorden zijn ook zeker de moeite waard Het is mogelijk om vanuit Sapa naar Laos te reizen (een vriend van mij heeft het andersom gedaan), maar dat kost je wel 2/3 dagen (mooie omgevingen, datwel)

Die brug is denk ik de Friendship-brug naar Thailand, volgens mij is daar niks aan Ik was van plan om 8-9 dagen in Laos te blijven, maar dat is uiteindelijk 21 geworden Er zijn niet echt veel bezienswaardigheden, maar alles is gewoon erg relaxed (en de reistijd in het noorden valt tegen, veel locale bussen)

Ik vertrek morgenavond naar Sapa met de slaaptrein, ik denk dat ik met de bus terug ga, scheelt toch weer wat geld Ik was echt blij dat ik die airport-pickup heb gedaan, want ik was aardig ziek gisteren (nog steeds eigenlijk, haalt toch iets van de charme weg van Hanoi....)

Moet ook zeggen dat de mensen hier veel relaxter zijn dan ik had verwacht. Ik heb veel mensen gesproken die de Vietnamezen niet aardig vinden, maar ik heb tot nu toe alleen maar positieve ontmoetingen Bv: ik vraag de weg naar het museum aan een motortaxi-chauffeur, hij zegt stap maar op. Ik weet dat het dichtbij is, dus maak dat duidelijk Vervolgens begint hij te lachen (was zijn visie van een grap blijkbaar) en wijst me prima naar het museum
The line is a dot to you!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:22:33 #300
62913 Blik
The one and Only!
pi_69664947
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Toen ik er was was het kangaroo café ook echt met uitstek het meest dure reisbureau dat we konden vinden. Praktisch elk guesthouse en reisbureau in een willekeurige straat biedt de tours aan. Tenzij je behoefte hebt aan ontzettende luxe, zou ik gewoon afgaan op de goedkoopste. Het zijn over het algemeen toch dezelfde plaatsen waar je heen gaat. Ik ben met het bureau van het Happy Hotel (in het Old Quarter) gegaan en dat beviel ontzettend goed en was nog goedkoop ook .
Kangaroo Café is inderdaad wel één van de duurste, maar bij halong bay heb je dan wel een superdeluxe boot. Luxer dan de gemiddelde boot. Daar zit wel degelijk een enorm verschil in per travel-agency.

Heb zelf overigens niet geboekt bij Kangaroo Café, ik heb volgens mij geboekt bij APTTravel ofzo. Was echt een topboot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')