abonnement Unibet Coolblue
pi_60824192
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:18 schreef Blight het volgende:

[..]

De pasvorm had wel wat strakker gemogen.
Misschien wel ja. Hoewel ik daar niet echt op heb gelet. Uitstraling is namelijk helemaal geweldig.

Gewoon een mooi shirt ofzo. Het heeft iets.
pi_61400713
Ik heb een stapeltje voetbalshirts in de aanbieding. Ik zal ze later ook op andere sites zetten, maar de volgers van deze reeks krijgen een eerste selectie.

Ajax 97/98 Thuis (Umbro), XL
AS Roma, 99/00 Thuis (Diadora), maat onleesbaar (denk L-XL)
FC Barcelona 95/97 Thuis (Kappa), XL
FC Barcelona 99/00 Thuis (Replica), XL, #4 Guardiola
Borussia Dortmund 95/96 Thuis (Nike), M, kampioensshirt (lange mouwen)
HSV rond 96/97 Thuis (Uhlsport), M
Real Madrid 98/00 Thuis (Adidas), L
River Plate Retro (Copa), L
West Ham United, jaren '80 Thuis (maat en merk weet ik even niet)

En nog een Liverpool 89/91 Thuis (Adidas), maar die gaat alleen weg bij een erg goed bod .

Foto's komen vandaag of morgen, maar als je geïnteresseerd bent, stuur me even een berichtje of reageer hier.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_61407736
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef keeper het volgende:
Ik heb een stapeltje voetbalshirts in de aanbieding. Ik zal ze later ook op andere sites zetten, maar de volgers van deze reeks krijgen een eerste selectie.

Ajax 97/98 Thuis (Umbro), XL
AS Roma, 99/00 Thuis (Diadora), maat onleesbaar (denk L-XL)
FC Barcelona 95/97 Thuis (Kappa), XL
FC Barcelona 99/00 Thuis (Replica), XL, #4 Guardiola
Borussia Dortmund 95/96 Thuis (Nike), M, kampioensshirt (lange mouwen)
HSV rond 96/97 Thuis (Uhlsport), M
Real Madrid 98/00 Thuis (Adidas), L
River Plate Retro (Copa), L
West Ham United, jaren '80 Thuis (maat en merk weet ik even niet)

En nog een Liverpool 89/91 Thuis (Adidas), maar die gaat alleen weg bij een erg goed bod .

Foto's komen vandaag of morgen, maar als je geïnteresseerd bent, stuur me even een berichtje of reageer hier.
enig idee wat je er voor vraagt?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61417999
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:49 schreef gers het volgende:
enig idee wat je er voor vraagt?
Is 'er' een specifiek shirt of bedoel je van ze allemaal? Ik heb niet echt iets in gedachten, ik hoef er iig niet de hoofdprijs voor. Als ik er een verzamelaar blij mee maak is dat mooi.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_61418198
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:42 schreef keeper het volgende:

[..]

Is 'er' een specifiek shirt of bedoel je van ze allemaal? Ik heb niet echt iets in gedachten, ik hoef er iig niet de hoofdprijs voor. Als ik er een verzamelaar blij mee maak is dat mooi.
liefst deze ,West Ham United, jaren '80 Thuis als het een m'tje is maar heb er geen verstand van prijzen .
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 8 september 2008 @ 20:06:27 #281
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61481740
Misschien dat het al is langsgekomen, maar Frankrijk speelde in de wedstrijd tegen Oostenrijk alweer in een nieuw tenue. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de Nike-deal die over twee jaar ingaat.



Ik vind hem niet onaardig.

Overigens is de Russische voetbalbond per 1 september juist van Nike naar Adidas overgestapt. Misschien dat Abramovich daar achter zit? Rusland dus woensdag in een Adidas-tenue.
  maandag 8 september 2008 @ 20:55:44 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61483201
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:06 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien dat het al is langsgekomen, maar Frankrijk speelde in de wedstrijd tegen Oostenrijk alweer in een nieuw tenue. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de Nike-deal die over twee jaar ingaat.

[ afbeelding ]

Ik vind hem niet onaardig.

Overigens is de Russische voetbalbond per 1 september juist van Nike naar Adidas overgestapt. Misschien dat Abramovich daar achter zit? Rusland dus woensdag in een Adidas-tenue.
Shirt is zeker niet onaardig. Zelfde template als Chelsea nu geloof ik. Maar ik vond de shirts van Rusland op het EK echt fantastisch en ben benieuwd of Adidas dat kan verbeteren.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 8 september 2008 @ 21:19:17 #283
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61483933
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Shirt is zeker niet onaardig. Zelfde template als Chelsea nu geloof ik.
Kraagje is iets anders.
quote:
Maar ik vond de shirts van Rusland op het EK echt fantastisch en ben benieuwd of Adidas dat kan verbeteren.
Ja, heel jammer van die Nike-shirts. Rusland heeft er uiteindelijk maar enkele wedstrijden in gespeeld.

Maar goed, het contract met Nike liep eind augustus dus af.
quote:
Adidas kledingsponsor Russische voetbalbond

HAMBURG - Sportkledingfabrikant Adidas heeft met de Russische voetbalbond een contract voor de komende tien jaar afgesloten. Het bedrijf maakte de overeenkomst maandag bekend. Alle nationale teams van Rusland worden met onmiddellijke ingang in de kleding van het Duitse concern gestoken.

Russische media gaven maandag aan dat met de verbintenis een bedrag van tussen de 70 en 100 miljoen euro is gemoeid. Adidas wenste geen mededeling te doen over de details van het contract.

De Russische voetbalbond had tot 31 augustus een contract met het Amerikaanse Nike. De Russische nationale ploeg staat onder leiding van Guus Hiddink. Op het laatste EK haalde de formatie van Hiddink de halve finale.
pi_62186938
Ik heb trouwens sinds kort dat gouden Uefa cup shirt van Feyenoord, en ik vind het echt een geweldig shirt. Zijn er meer mensen die er zo weg van zijn?

  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:40:43 #285
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62210574
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Jappe90 het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort dat gouden Uefa cup shirt van Feyenoord, en ik vind het echt een geweldig shirt. Zijn er meer mensen die er zo weg van zijn?

[ afbeelding ]
Tof is ie zeker, maar ik heb em nog niet. Andere prioriteiten.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:52:29 #286
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62210961
Dat gouden shirt vind ik niet eens zo geweldig eigenlijk. Het groen/witte uitshirt vind ik nog het mooist van Feyenoords drie shirts dit seizoen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:56:09 #287
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62211098
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Rikketik het volgende:
Dat gouden shirt vind ik niet eens zo geweldig eigenlijk. Het groen/witte uitshirt vind ik nog het mooist van Feyenoords drie shirts dit seizoen.
Zijn alle drie wel tof op hun eigen manier. Ik weet niet welke ik het tofst vind om eerlijk te zijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62676321
Ik heb wat voetbalshirtjes in de verkoop, zie ook [TK] Voetbalshirts (Ajax, Barça, Real, AS Roma e.v.a.)

O.a. Ajax, Real, Barça, Roma en wat retro dingetjes.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_62811562
Weet iemand hoe de shirts van Sampdoria (Kappa), River Plate (Adidas) en/of Celtic (Nike) vallen? Wil er namelijk minimaal 1 aanschaffen maar zou zonde zijn als ik een te klein of juist oversized shirt thuisgestuurd krijg.

Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn met koopervaring bij uksoccershop.com
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62812169
Die shirts zullen toch gewoon de maat hebben van hun merk. Dus als je een M hebt van je Ajax shirt, zal dat ook wel zo zijn bij River Plate.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62812289
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die shirts zullen toch gewoon de maat hebben van hun merk. Dus als je een M hebt van je Ajax shirt, zal dat ook wel zo zijn bij River Plate.
Ik weet niet of de Europese maatvoering gelijk is aan de Zuid-Amerikaanse.. En het shirt van Sampa bijvoorbeeld is slimfit, dus dat valt dan ook weer anders. Misschien een Feyenoorder hier die dat weet?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:46:08 #292
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62857404
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik weet niet of de Europese maatvoering gelijk is aan de Zuid-Amerikaanse.. En het shirt van Sampa bijvoorbeeld is slimfit, dus dat valt dan ook weer anders. Misschien een Feyenoorder hier die dat weet?
Ik heb al mn shirts zo'n beetje in m. Het zit allemaal goed op z'n eigen manier. Pasvorm verschilt onderling wel een beetje. Ik heb laatst de nieuwe shirts van feijenoord gepast in maat m en dat zat ook prima. Alleen je moet er aan wennen dat het tight fit is (dus geen slim maar nog strakker )
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_63855093
Feyenoord weer als 1ste met de shirts voor het nieuwe seizoen :



Die strepen op het shirt maken het shirt er niet mooier op.
pi_63855163
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord weer als 1ste met de shirts voor het nieuwe seizoen :

[ afbeelding ]

Die strepen op het shirt maken het shirt er niet mooier op.
Moet daar niet ABN-Amro staan..?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63855199
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord weer als 1ste met de shirts voor het nieuwe seizoen :

[ afbeelding ]

Die strepen op het shirt maken het shirt er niet mooier op.
Het wordt er idd niet mooier op
pi_63855229
De uitshirts gaan nog wel, maar de thuisshirts...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 8 december 2008 @ 16:57:31 #297
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63855233
Die uitshirts gaan wel, maar die thuisshirts
pi_63855251
Jezus, puma heeft het shirt echt verkracht
pi_63855262
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord weer als 1ste met de shirts voor het nieuwe seizoen :

[ afbeelding ]

Die strepen op het shirt maken het shirt er niet mooier op.
Wat een verkrachting zeg, van puma.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63855265
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Die uitshirts gaan wel, maar die thuisshirts
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')