-Regeringen die liegen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:Amerikaanse regeringen die liegen?
Mja, en de rest van de wereld lijdend toe zienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
OT: Amerika doet, wat Amerika wil, zo lang het kan.
Dit had waar kunnen zijn als je het in 2002 had geschreven, echter er staat duidelijk in OT dat het reeds sinds 2003 beeindigd was.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
grappig dat iran zelf aangeeft er mee bezig te zijn...
Waarschijnlijk heeft de zelfde persoon gedreigt de NIE over IRAN te lekken naar de pers, Daarom is die NIE uiteindelijk bekend geworden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:23 schreef Chancard het volgende:
Dit is al veel langer bekend. Er was een officieel rapport (van de CIA nota bene) dat zei dat Iran nog minstens (!) 10 jaar zou nodig hebben om een kernwapen te ontwikkelen, als ze dat al zouden willen. Maar door de toppolitici werden ze tot de "Axis of Evil" gerekend en al gauw werd er op dreigende toon gesuggereerd dat Iraanse raketten een groot genoeg bereik hebben om ook Europa te treffen (alsof ze dat in Iran graag zouden willen uitproberen... niet dus).
Alleen het feit dat er nu een rechtszaak rond komt is nieuw.
De KGB bestaat nog onder de nieuwe naam FSBquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Zou de KGB nog bestaan eigenlijk of opereren ze tegenwoordig onder een nieuwe naam?
Thanx. heb net even hun website zitten doorlezen over de transformatie van de KGB naar FSB. Interesting story btwquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:30 schreef EricT het volgende:
[..]
De KGB bestaat nog onder de nieuwe naam FSB
Dat zegt Iran helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:59 schreef Almere-Dude het volgende:
Waarom zegt Iran dan zelf dat ze er mee bezig zijn.
Leg eens uit?
dus een kleine rancuneuze pion is wel te geloven? ik geloof iran voor geen meter met die mafkees amadihnejad (of zoiets) die de joden israel wil vernietigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dat zegt Iran helemaal niet.
Iran zegt dit: uraniumverrijking voor de opwekking van energie
Dat een aantal landen dit niet gelooft, maakt natuurlijk nog geen bewijs voor WMD
Niet alleen Europa maar via Europa ook Amerika, vandaar dat dat schild er moet komen in .. waar was het ook alweer .. Polen of zo ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:23 schreef Chancard het volgende:
Dit is al veel langer bekend. Er was een officieel rapport (van de CIA nota bene) dat zei dat Iran nog minstens (!) 10 jaar zou nodig hebben om een kernwapen te ontwikkelen, als ze dat al zouden willen. Maar door de toppolitici werden ze tot de "Axis of Evil" gerekend en al gauw werd er op dreigende toon gesuggereerd dat Iraanse raketten een groot genoeg bereik hebben om ook Europa te treffen (alsof ze dat in Iran graag zouden willen uitproberen... niet dus).
Alleen het feit dat er nu een rechtszaak rond komt is nieuw.
nu europa kunnen ze wel raken (griekenland in ieder geval) maar waarom ze dat zouden doen blijft voor mij ook een vraag want die raketten gaan dan over turkije of israel en die zullen meteen van het ergste uitgaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Niet alleen Europa maar via Europa ook Amerika, vandaar dat dat schild er moet komen in .. waar was het ook alweer .. Polen of zo ?
Tja, ik heb het nut van dat schild ook nooit gesnapt, iig niet in de context 'Iran-nukes-Amerika'quote:Op zondag 6 juli 2008 13:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu europa kunnen ze wel raken (griekenland in ieder geval) maar waarom ze dat zouden doen blijft voor mij ook een vraag want die raketten gaan dan over turkije of israel en die zullen meteen van het ergste uitgaan.
die zaten er al, irak had vooral tot doel de buurlanden te laten schrikken met powerplay zodat ze hun ambities zouden laten varen en daar is het wel enigszins succesvol in geweestquote:Op zondag 6 juli 2008 14:37 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, ik heb het nut van dat schild ook nooit gesnapt, iig niet in de context 'Iran-nukes-Amerika'
Maar ja, feit is dat Amerika al sinds 1980, na het afzetten van hun marionet, probeert er weer een poot aan de grond te krijgen .. ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat die hele inval in Irak maar een doel had, Amerikaanse troepen in het MO krijgen en dan doorstoten naar Iran ..
Dat er destijds rapporten genegeerd zijn die de aanwezigheid van WMD's tegenspraken is inmiddels overbekend dacht ik .. en de geschiedenis staat op het punt zich te herhalen ..
huh .. waar zaten Amerikaanse troepen in het MO voor de inval in Irak ?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die zaten er al, irak had vooral tot doel de buurlanden te laten schrikken met powerplay zodat ze hun ambities zouden laten varen en daar is het wel enigszins succesvol in geweest
Er zaten nog wat troepen in Saoedi-Arabie, die na 11 september zijn weggehaald, er zitten er nog wat in andere Golfstaatjes, maar het was sowieso geen troepenmacht vergelijkbaar met de huidige. Maar goed, de belangrijkste onderliggende reden is natuurlijk OLIE en Iran, dat na de inval van Irak machtiger is geworden, lastigvallen, zoals Amerika nu doet, is ook onderdeel van het herscheppen van het Midden-Oosten onder leiding van een Amerikaans regime, om zo de olietoevoer te domineren en controleren. Aanvallen doen ze niet, hoor. Zeg ik met 96,7% zekerheid.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:41 schreef moussie het volgende:
[..]
huh .. waar zaten Amerikaanse troepen in het MO voor de inval in Irak ?
Een paar er zaten behoorlijk wat troepen in het MO voor en na 9/11 SA en de VAE betaalde de VS zelfs voor die basissen om zich te beschermen tegen saddamquote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zaten nog wat troepen in Saoedi-Arabie, die na 11 september zijn weggehaald, er zitten er nog wat in andere Golfstaatjes, maar het was sowieso geen troepenmacht vergelijkbaar met de huidige. Maar goed, de belangrijkste onderliggende reden is natuurlijk OLIE en Iran, dat na de inval van Irak machtiger is geworden, lastigvallen, zoals Amerika nu doet, is ook onderdeel van het herscheppen van het Midden-Oosten onder leiding van een Amerikaans regime, om zo de olietoevoer te domineren en controleren. Aanvallen doen ze niet, hoor. Zeg ik met 96,7% zekerheid.
Ja, een paar duizend. Er zaten er vijfduizend in Saoedi-Arabie. Dat is, zoals ik al zeg, bijna vergelijkbaar met 170.000 troepen die nu in Irak zitten, maar niet helemaal.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Een paar er zaten behoorlijk wat troepen in het MO voor en na 9/11 SA en de VAE betaalde de VS zelfs voor die basissen om zich te beschermen tegen saddam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |