Persoonlijk denk ik dat Aissati veel meer talent heeft. Hopelijk weet Siem mij dit seizoen te overtuigen van zijn kwaliteiten, want die heeft hij wel degelijk. Alleen is hij nog niet de man die nu al de nummer 10 van Ajax kan zijn. Aissati heeft (ondanks zijn leeftijd) al meer ervaring. Daarbij komt dat ik een hele grote fan van de voetballer Aissati ben.quote:
Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aissati is nog luier dan Perez, dus wat dat betreft past hij goed op de nummer 10 van Ajax
Ajax heeft vooral successen gehad met loopwonders op 10, maar het is te hopen dat ze het met luie voetballers blijven proberen
Van der vaart en Sneijder kunnen niet op 1 middenveldquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.
Niet geheel toevallig had Aissati een uitstekende periode onder Hiddink. Dat het vervolgens onder Koeman fout ging is ook niet gek. Die had bij Ajax al op soortgelijke manier de boel lopen verzieken.
Net alsof hij onder Hiddink veel speeltijd kreegquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.
Niet geheel toevallig had Aissati een uitstekende periode onder Hiddink. Dat het vervolgens onder Koeman fout ging is ook niet gek. Die had bij Ajax al op soortgelijke manier de boel lopen verzieken.
Loop wonder is typisch Feyenoordquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aissati is nog luier dan Perez, dus wat dat betreft past hij goed op de nummer 10 van Ajax
Ajax heeft vooral successen gehad met loopwonders op 10, maar het is te hopen dat ze het met luie voetballers blijven proberen
Kreeg hij wel voor zijn leeftijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof hij onder Hiddink veel speeltijd kreeg
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad hij mocht zo nu en dan invallen in de 85e minuut
Nee, DAM.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je klets onzin dus heeft het geen zin om verder met je in discussie te gaan. Heel simpel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met woorden, dan is het meteen duidelijk wat je bedoelt
Ik ben even op onderzoek uit gegaan:quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maak van Aissati effe Johan Vonlanthenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hiddink liet Aissati debuteren toen hij 17 jaar en 12 dagen oud was. En liet hem in dat eerste seizoen 18 competitiewedstrijden spelen. Daar spreekt toch behoorlijk wat waardering uit. En ook stond hij van die 18 wedstrijden geregeld in de basis. Toch vreemd dat God-Guus iets zag in zo'n luie flikker.
Ik praat nooit onzin en jij kan zelfs nog niet je mening onderbouwenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je klets onzin dus heeft het geen zin om verder met je in discussie te gaan. Heel simpel.
Meeste wedstrijden speelde hij gewoon als 2e of 3e invaller. Hij was gewoon geen eerste keus onder Hddink. Zoals hij dat ook niet was onder Koeman, Vergoosen, De Haan en Wouters. Alleen Rutten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben even op onderzoek uit gegaan:
Aissati speelde in zijn 1e seizoen in totaal 577 minuten voetbal. Dit deed hij in 18 wedstrijden. Dat geeft een gemiddelde van 32 minuten per wedstrijd. Als hij elke wedstrijd in de 85ste minuut mocht invallen dan speelt hij ongeveer elke wedstrijd 7 minuten (5 minuten zuivere + 2 minuten blessuretijd). Over een heel seizoen geeft dat dan een totaal van 238 minuten. Dit komt dus duidelijk niet overeen.
Je praat dus poep.
VL kreeg de zelfde behandeling(inclusief wedstrijd in de CL) en speelt nu in Oostenrijk. Echt veel zegt het niet dat Hiddink(volgens iemand die er geen kijk op heeft) in hem zag zittenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, natuurlijk was hij geen eerste keus toen hij net 17 was. Maar hij stond wel regelmatig in de basis én werd vaak ruim voor tijd ingebracht als invaller. Daar spreekt toch waardering uit. Maar goed, jij ziet het niet in hem zitten, ik wel. Prima. Dan is het voor ons allebei het beste als hij zo snel mogelijk naar Amsterdam komt. Zijn we allebei blij.
Hopelijk voor 5 miljoen. Heeft PSV Ajax weer afgezetquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, natuurlijk was hij geen eerste keus toen hij net 17 was. Maar hij stond wel regelmatig in de basis én werd vaak ruim voor tijd ingebracht als invaller. Daar spreekt toch waardering uit. Maar goed, jij ziet het niet in hem zitten, ik wel. Prima. Dan is het voor ons allebei het beste als hij zo snel mogelijk naar Amsterdam komt. Zijn we allebei blij.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef RayMania het volgende:
Ah, de welbekende manier van een topic verpesten als DAM is uitgeluld. Topic opgeschoond, weer graag normaal verder discusseren mét argumenten en offtopic mag wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |