misselijkquote:
iets verkeerds gegeten ben ik bang. Of een virusje, begin nu ook her en der spierpijn te krijgen... de kinderen waren de laatste dagen ook nogal van hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Teveel gegeten? Of nog niet gegeten en daarom misselijk? (kan ook namelijk)
En dat hij die dan ook maar even mag winnen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:51 schreef Feivel1 het volgende:
DER RUDY is genomineerd voor de RVU radioprijs.
Apart, maar niet onaardigquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe NERD. Aparte plaat..
Vind de plaat al minder irritant als de eerste keer maar echt geweldig vind ik 'm ook weer niet. Misschien dat het nog komt..quote:
Ja, de eerste keer vond ik 'm ook niks. Maar vind het wel een leuke afwisseling tussen de standaardmeuk die gedraaid wordtquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef -Hans- het volgende:
Vind de plaat al minder irritant als de eerste keer maar echt geweldig vind ik 'm ook weer niet. Misschien dat het nog komt..
Van mij mag ie MH wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer vond ik 'm ook niks. Maar vind het wel een leuke afwisseling tussen de standaardmeuk die gedraaid wordt
Voor de rest niet echt een topplaat
Racoon denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke plaat anders MH wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |