abonnement Unibet Coolblue
pi_61560193


Leuk, lois!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61563992
Lois volgens mij ben jij niet degene die zit te plakken
Ziet er leuk uit de traktaties bedoel ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61568878
Wat een werk Lois, wel ontzettend leuk!

Cars is ook goed gelukt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 12 september 2008 @ 08:20:43 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61568897
Mooi gedaan, Lois!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator vrijdag 12 september 2008 @ 08:25:59 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61568931
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef snoopy het volgende:
Lois volgens mij ben jij niet degene die zit te plakken
Ik sprak ook in meervoud he, we zijn allebei al die avonden bezig geweest.
En daarnaast mag ik van Jeroen niet met secondenlijm spelen, die weet hoe onhandig ik ben
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 12 september 2008 @ 08:42:31 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61569105
Whoei! Da's erg mooi geworden zeg!

maar 4 avonden met zijn tweeën? * debuurvrouw bookmark weer verwijderd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 08:46:51 #132
7074 moussy
kuttekop
pi_61569171
Heel leuk Lois, wat een werk
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:25 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik sprak ook in meervoud he, we zijn allebei al die avonden bezig geweest.
En daarnaast mag ik van Jeroen niet met secondenlijm spelen, die weet hoe onhandig ik ben
als je net zo onhandig als mij bent dan moet je gewoon van die lijmrollers halen bij de action ik heb al meerdere keren mijn vingers aan elkaar geplakt met 10sec.lijm
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:04:48 #133
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61569435
Onze traktaties vielen op school en het kdv in elk geval wel in de smaak.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61579997
Wat maken jullie allemaal toch veel moois

Lois; er is veel tijd in gestoken en dat is te zien Wat een superleuke pakjes zijn het geworden!

Sugar; wat ben je weer crea geweest, als ik moest kiezen was het niet gelukt, zowel Maria als Storm z'n traktatie is erg leuk En een foto-gedichtje erbij is zo lief

Bix; ik vind de auto's erg geslaagd
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:00:45 #135
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61586529
Slik...
Als ik jullie creaties zo zie, krijg ik het gevoel dat ik de volgende keer beter mijn best moet doen.
Ik blijf een beetje hangen qua creativiteit, maar ik zie hier toch wel 'haalbare' dingen.
Ben handig met Photoshop en Illustrator en tekst en minder van het knutselen, misschien moet ik daar meer mee gaan doen.
Sugars kaartjes zijn heel erg leuk en brengt me weer op ideëen waarvoor dank!
Nu nog rustig een jaartje wachten..
Ik heb echt respect voor jullie werk hoor, super!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:20:18 #136
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_61587117
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef dutchie het volgende:
Slik...
Als ik jullie creaties zo zie, krijg ik het gevoel dat ik de volgende keer beter mijn best moet doen.
Ik blijf een beetje hangen qua creativiteit, maar ik zie hier toch wel 'haalbare' dingen.
Ben handig met Photoshop en Illustrator en tekst en minder van het knutselen, misschien moet ik daar meer mee gaan doen.
Sugars kaartjes zijn heel erg leuk en brengt me weer op ideëen waarvoor dank!
Nu nog rustig een jaartje wachten..
Ik heb echt respect voor jullie werk hoor, super!
Ik weet hoe je je voelt .
Ik heb ook diepe bewondering voor de prachtige dingen die gemaakt worden. En voor de tijd, creativiteit en energie die de mensen hier in de traktaties voor hun kinderen stoppen.

Voor mij was de befaamde kleurplaat met daarin het hoofd van mijn dochter gepaint (fotosoep heb ik niet ) al een hele prestatie. En met het afscheid van het KDV trakteerde F de standaard "patat met", oftewel pomtips met een witte spek in een tot puntzak gevouwen vouwblaadje. (Op het KDV kenden ze deze traktatie trouwens nog niet maar het was wel een groot succes.) Vond ik ook al heel wat .

Mijn talenten liggen elders denk ik maar
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_61588883
lois, hartstikke leuk geworden! wel een boel werk inderdaad. maar eh vanwaar de seconden-lijm? dat vind ik altijd van dat nare spul, als je 't op je vingers krijgt.

en dutchie & malo, nou jaaah, da's niet de bedoeling hoor! hopelijk blijft 't vooral een inspirerend topic, niet een 'opfok!'topic. ik pik ook alleen maar ideetjes die ik hier zie hoor.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:22:06 #138
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61589060
Bix dat had ik misschien gedacht als ik jullie niet zou kennen (ookal is dat maar relatief enzo, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik hè?). Als ik niet zou weten dat jullie lieve attente vrouwen zijn, maar prestatiegerichte monsters . Je ziet hoe veel aandacht en tijd jullie erin gestoken hebben, ik vind het knap.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61589156
het is ook gewoon leuk om er hier even mee te kunnen pronken. eenmaal uitgedeeld is 't zo kapot en opgegeten en ik heb niet de indruk dat de kinderen uit de klas en/of hun ouders er nou zoveel van zien/onthouden.
pi_61590760
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef MaLo het volgende:

(Op het KDV kenden ze deze traktatie trouwens nog niet maar het was wel een groot succes.)
Zo zie je maar weer, jij had dus óók een erg geslaagde traktatie Alles wat zelf gemaakt is, is toch superleuk? Kinderen kijken veel minder kritisch en zijn vaak dol op herhaling.
Zelfs al maak je iets dat al eerder gegeven is, maakt het niet minder leuk. Iets dat leuk is, blijft leuk
  Jubileum moderator zaterdag 13 september 2008 @ 00:06:28 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61592115
Bix ik had velpon gehaald om alles te lijmen maar daarbij moesten we heel lang de delen van een tasje tegen elkaar aan blijven drukken. Toen we na 1 uur nog maar 10 tasjes hadden gedaan kreeg Jeroen er genoeg van, en is de secondenlijm gaan pakken. Dat schoot tenminste op.

Dutch, dit is de 1e keer hoor, dat ik er zoveel werk van maak. Ik vond die site zo leuk dat ik dit besteld had, voor ik wist dat het zoveel werk was. Er zat een uitgebreide werkbeschrijving bij met als laatste zinnetje "dit is wel een hele bewerkelijke traktatie"
Ik vond het voor Iris wel leuk om iets grappigs te hebben om uit te delen, ik kreeg de laatste tijd het idee dat het allemaal steeds meer snoep werd wat er in 1 keer werd uitgedeeld. Om daar zelf niet aan mee te doen, ik vind een paar schuimpjes en spekjes voldoende, vond ik het leuk om dat dan wel geinig te verpakken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 13 september 2008 @ 07:01:17 #142
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61594910
Ik weet nu al dat dit een crime wordt voor mij, traktaties bedenken . Handig topic dus, want ik denk dat ik ongeneerd ideeën ga jatten hiero . Gelukkig is den Stella-darling pas in april jarig, dus ik kan er nog eens goed over nadenken.

We kregen van een klein éénjarig moppeke op het kdv trouwens zoiets leuks en simpels, een badeendje met om de hals de naam van het jarige jobje gestrikt. Een groot succes hierthuis .
  zaterdag 13 september 2008 @ 08:25:45 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_61595173
Bert is binnenkort weer jarig en ik wil de traditie van "een leuke traktatie waar ik zelf aan heb zitten knutselen" voortzetten, maar ik vind het best moeilijk om weer iets te verzinnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:16:47 #144
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61605899
Lois, altijd fijn als je daar pas later achter komt van dat bewerkelijke.
Maar je hebt er echt wat moois van gemaakt. En je hebt groot gelijk, zoiets krijgen is veel leuker dan een bak met snoep.
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 13 september 2008 @ 19:34:13 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61606298
Troel is t geen idee om een piñiata of hoe je dat schrijft te knutselen voor bert?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61610495
lois, jee joh ik had niet in de gaten dat je 't eerst nog moest bestellen, dacht dat 't gewoon een patroontje was dat je van die site geprint had. slim idee van ze! en als 't zo lang duurt om 't stevig genoeg te lijmen, zou ik denk ik ook wel voor de secondelijm gezwicht zijn.

troel, jaah, een Bert-piñata! en anders, heb je al es van die 'luchtballonnen' gemaakt?
pi_61768530
Ik vind het gewoon leuk om te laten zien wat ik heb gemaakt. Cadeautjes van anderen vind ik ook nooit 'stom' ofzo. Ik realiseer me ook wel dat ik het geluk heb het leuk te vinden om te knutselen en creatief bezig te zijn. Anderen hebben dan niet en ik vind al heel snel dat het er leuk en vrolijk uit ziet. Pas iemand die had bellenblaas ingepakt in doorzichtig folie en dat dichtgeknoopt met gekleurde lintjes. Supersimpel, maar wel een succes en het zag er zo vrolijk uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:03:57 #148
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61768756
Ik vind knutselen leuk, maar niet 12 keer hetzelfde

Had ik pas bedacht dat ik de eierkoekmuis voor Simons traktatie ging gebruiken, kregen we die pas van een ander kindje mee
Denk dat ik nu voor een cakeje ga. P_iglet, had jij een speciaal 'babyveilig' recept gebruiken, ihkv allergieën enzo?

YPPY, Simon koestert het Elmorietje nog steeds
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62128697
Dit keer geen geknutsel van mijn kant maar minicakejes met versiering om te trakteren op de creche van Lis:



Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:16:35 #150
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62226960
Een tvp-tje hier.
Ik wilde zo'n kartonnen 'cars-taart' in elkaar knutselen en daar potloodjes ofzo in verpakken voor de peutertjes bij Tobias op school, snoepjes mogen niet, helemaal prima vind ik dat. Maar de juf heeft me toch gevraagd om iets hartigs te eten te trakteren omdat de kindjes daar erg behoefte aan hebben na een ochtend spelen. Ik dacht aan iets met kaas/komkommer/tomaatjes en dan geen saaie spies ofzo... iemand tips?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')