Geeft niks, hoor. Fotootjes vergelen niet op internet, he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[... http://www.sinet.it/personalpage/benedicti ...]
Lekker actuele site laatste update 1999
Daarom ook de blije smilies. Ben blij dat die site niet offline is gehaald, ondanks het gebrek aan updatesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Geeft niks, hoor. Fotootjes vergelen niet op internet, he.
En meer heeft Den Oudsten toch niet gemaakt dus er mist niks.
Al heb ik dan zo m'n twijfels over die fotos van de B95 en B96.
Weet er iemand wanneer DO met die ventilatie kapjes is begonnen in de plaats van die zij roostertjes?
Ik zou die toch zeker verwachten op een B95 en B96.
B95?
[ afbeelding ]
En al helemaal geen rol film.
B96?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[OV chip]
en ja.. hij zit er echt in!! want ik heb er ook ingezeten vandaag..
Bofkont De O408 (of Manheimer) is de voorloper van de Integro (O550).quote:hmm 2x zelfs
Dat dacht ik dus ook. Die VEONN is lastiger. VEONN reed van begin 96 tot eind 98.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, die van Midnet was een Alliance B91.
Serie als in 'serie B91' of 'serie Alliance'?quote:De tweede serie van Centraal Nederland vond ik beter rijden dan de allereerste serie.
Bij die DAF dealer staan inderdaad al jaaaaaaaren vele Berkhof bussen. Wellicht dat ze wat werkuitbesteden ivm grote drukte? De MAN / Iveco dealer die vroeger naast berkhof zat (Kroeze) is volgsn mij nu volledig van Berkhof. En das mooi want daar kunje ZONDER hekken foto's makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:50 schreef BeefRWijker het volgende:
Even iets anders.
Weet er hier toevallig ook iemand wat precies de rol van Cosmo Truck garage
-op bedrijven terrein de Wymerts, Bolsward (waar ook de cxx stalling is)-
is in het produktie proces van Berkhof (Heerenveen, Ambassadors)?
Eind 2006 hadden ze daar een heek pleintje vol Veolia Ambas staan.
Een paar stonden er binnen op een brug.
Een paar weken terug nog waren daar een aantal volledig kanarie
gele Ambas zonder verdere kenmerken, zelfs geen kenteken platen.
Iemand toevallig?
kan me nog herinneren dat die o408 in dienst kwam bij de fram, fantastische bussen.quote:Bofkont De O408 (of Manheimer) is de voorloper van de Integro (O550).
Net als z'n opvolger vond ik 't heel fijne busjes om mee te reizen.
doe dat nou VERDOMME met een 8 meter frysker barrel! ipv zo`n amba!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef ReisT het volgende:
Connexxion in de bocht:
Lijnbus vast op rotonde
[ afbeelding ]
BERLIKUM - Donderdagmiddag om 12:15 kwam een lijnbus van Connexxion vast te zitten op de Bitgumerdyk.
De chauffeur reed bij het verlaten van de rotonde te krap door de bocht en zakte in de berm weg en kon daardoor niet verder rijden.
De politie kwam toevallig langs rijden en heeft de situatie bekeken en wat gegevens genoteerd. Een berger heeft de bus uit de berm getrokken. De bus kon op eigen kracht naar de stalling in Leeuwarden rijden.
meer foto's
ja sorry heb je nummer ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom belt niemand mij als er op paar kilomter van mijn huis een busin de berm vast zit had er graag wat fotso van gemaakt....
Amba's mogen ook kapot vallen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
doe dat nou VERDOMME met een 8 meter frysker barrel! ipv zo`n amba!
stomme sjoof!
Ik had 2 weken terug nog zo'n deja vu moment toen ik merkte dat ze nieuwe geveerde stoelen had-quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat die o408 in dienst kwam bij de fram, fantastische bussen.
Precies mijn sentiment. Hier in Noord-Holland Noord krijgen we ze ook op de streek (2e handsjes).quote:
Sjoof dacht waarschijnlijk ook dat ie daar in reedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
doe dat nou VERDOMME met een 8 meter frysker barrel! ipv zo`n amba!
stomme sjoof!
Dan krijgt Haarlem misschien de Lion City T's uit Utrecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Precies mijn sentiment. Hier in Noord-Holland Noord krijgen we ze ook op de streek (2e handsjes).
Hopelijk ontspring ik de dans als bij ingang van de nieuwe concessie de lijn van Beverwijk naar
Alkmaar overgaat naar concessie gebied Haarlem IJmond. Daar rijden ze met MAN Lions City.
Die rijden best prettig, al zouden de stoelen beter kunnen. Maken een best gaaf geluid ook.
Het blijft natuurlijk wel gewoon zo'n typiche Low Entry bus, met een kinderzitje voorin.
Dan komen de Lion City T's of in Velsen Zuid of Connexxion huurt een terrein af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:35 schreef Willy84 het volgende:
Lijkt mij niet want in Haarlem moeten ze toch op aardgas rijden??
had gisteren de 3159 mee en die reed opvallend lekker, evenals de 3158quote:
altijd nog beter dan een 8 meter barrel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:57 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
had gisteren de 3159 mee en die reed opvallend lekker, evenals de 3158
1700-serie is idd bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |