abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:31:40 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59176289
quote:
Israël: Aanval op Iran lijkt onvermijdelijk

Een Israëlische aanval op Iraanse nucleaire installaties lijkt onvermijdelijk, nu steeds duidelijker wordt dat sancties tegen Iran niet werken, zegt de Israëlische vicepremier en minister van Transport Shaul Mofaz.


Israëlisch leger vernietigde eerder nucleaire installaties in buurlanden
Midden-OostenMofaz sprak deze dreigende woorden vandaag in een interview met Yedioth Ahronoth, de grootste krant van Israël.

Mofaz is nu vice-premier en was eerder minister van Defensie en opperbevelhebber van het Israëlische leger. 'Als Iran doorgaat met zijn atoomprogramma, zullen we aanvallen. De sancties zijn ineffectief,' zegt Mofaz.

Atoomambities
Ondanks (economische) sancties tegen het islamitische land weigert de Iraanse regering zijn atoomambities op te geven. Bovendien heeft de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad verschillende keren gezegd dat hij Israël 'van de kaart wil vegen'.

Iran beweert dat het atoomprogramma is bedoeld om energie op te wekken. Maar de Verenigde Staten, Israël en de Europese Unie geloven daar niets van.

Kernmacht
Mofaz reageerde ook op dreigende taal van Ahmadinejad: 'Iran zal eerder zijn verdwenen dan Israël.' Israël heeft nooit openlijk toegegeven dat het land kernwapens heeft, maar er wordt vanuit gegaan dat Israël de enige kernmacht in de regio is.

De Israëlische luchtmacht vernietigde in 1981 een kerncentrale in Irak. En in vorig jaar september werden bombardementen uitgevoerd in buurland Syrië, waar volgens Israël ook werd gewerkt aan een atoomprogramma.
Bron


Zeer zorgelijke situatie. Dat kan gruwelijk uit de klauwen lopen.

De internationale gemeenschap moet Israel tot de orde roepen net als Iran
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59176511
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Martijn_77 het volgende:


De internationale gemeenschap moet Israel tot de orde roepen net als Iran
Dat heeft de VN al vaker gepoogd , maar deze pogingnen worden meestal geveto'd door de US.

Verder is het een publiekelijk geheim dat israel zelf wel kernwapens heeft maar geen een verdrag getekend heeft dit in tegenstelling tof iran. Hoezo hypocrisie?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:39:42 #3
117098 Hathor
Effe niet
pi_59176600
Prima, platgooien die handel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_59176679
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:39 schreef Hathor het volgende:
Prima, platgooien die handel.
pi_59176693
pi_59176913
Ben benieuwd. Kan natuurlijk nooit iets goed uitkomen. Beetje lose-lose situatie.
pi_59177226
So what, als ze het bij een aanval op die kerncentrale houden. Volgens het bericht hebben ze dit bij Syrie ook gedaan en in 1981 bij Iran.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 17:14:29 #8
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_59177501
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
So what, als ze het bij een aanval op die kerncentrale houden. Volgens het bericht hebben ze dit bij Syrie ook gedaan en in 1981 bij Iran.
Dan zou je ook toe moeten laten dat Iran nu uit voorzorg Israel aanvalt. Nu daar gesteld wordt dat een aanval onvermijdelijk is kan je dat opvatten als oorlogsverklaring.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:17:54 #9
117098 Hathor
Effe niet
pi_59177574
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dan zou je ook toe moeten laten dat Iran nu uit voorzorg Israel aanvalt. Nu daar gesteld wordt dat een aanval onvermijdelijk is kan je dat opvatten als oorlogsverklaring.
hahaha...dat zou ik ze graag eens zien proberen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 17:22:52 #10
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_59177689
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

hahaha...dat zou ik ze graag eens zien proberen.
En daar heb je meteen de reden waarom Iran geen (directe, openlijke) bedreiging is voor Israel: 1 actie en de Yanks staan klaar hun nieuwste speelgoed te testen.

Daarbij, zelfs de CIA stelde laatst dat Iran geen kernwapens (meer) ontwikkelt. Normaal geloof ik ze niet zo (zie de WMD van Saddam) maar in dit geval zou ik niet begrijpen waarom de CIA hierover zou liegen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_59177875
Mofaz is trouwens oorspronkelijk een Iraanse jood, geboren in Teheran in 1948, 9 jaar later is hij met zijn ouders verhuisd naar Israel, hij staat bekend als een ijzervreter en daarmee is deze uitspraak eigenlijk niet zo verrassend
pi_59177996
Het mag duidelijk zijn dat de intenationale gemeenschap zich net zoveel zorgen maakt als israel ,met wel 1 heel duidelijk verschil.. Israel is het lijdend voorwerp hier.

Dat die niet gaan ziten wachten en thee drinken zoals onze halve zolen vind ik persoonlijk wel heel begrijpelijk.

Iran moet gewoon zijn klauwen van die bom afblijven
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:50:16 #13
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_59178314
Wie zijn ze daar in Israel om dit zomaar te zeggen... wereldheerschers? Ze hebben ze zelf ook, Iran doet het (naar eigen zeggen) voor kernenergie, dus donder gewoon op, ga lekker boontjes telen in Israel ofzo.. Stelletje relschoppers
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_59178316
Politici uit Israel, de VS en Iran maken al jarenlang van dit soort dreigementen naar elkaar. Ben benieuwd of en wanneer het uit de hand gaat lopen.
pi_59178418
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dan zou je ook toe moeten laten dat Iran nu uit voorzorg Israel aanvalt. Nu daar gesteld wordt dat een aanval onvermijdelijk is kan je dat opvatten als oorlogsverklaring.
Nee, dat kan je niet.

Het is min of meer vergelijkbaar (misschien zelfs wat milder) dan de: "Israel van de kaart vegen"-uitspraken van Iran.
pi_59178492
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:50 schreef Vitale het volgende:
Politici uit Israel, de VS en Iran maken al jarenlang van dit soort dreigementen naar elkaar. Ben benieuwd of en wanneer het uit de hand gaat lopen.
Niet waarschijnlijk.

Alle partijen hebben meer redenen om het niet te doen dan om het wel te doen.
(al kan ik me wel voorstellen dat Israel zo'n centrale in Iran gaat platgooien.)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:33:28 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59180626
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:37 schreef Basp1 het volgende:
Verder is het een publiekelijk geheim dat israel zelf wel kernwapens heeft maar geen een verdrag getekend heeft dit in tegenstelling tof iran. Hoezo hypocrisie?
Nou, heel hypocriet is het natuurlijk niet als je geen lid bent van het non-proliferatie verdrag, dan mag je ze gewoon ontwikkelen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_59180928
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nou, heel hypocriet is het natuurlijk niet als je geen lid bent van het non-proliferatie verdrag, dan mag je ze gewoon ontwikkelen.
Dus als Iran eruit stapt mogen ze die ontwikkelen?

Ik denk niet dat Israel zo gek is.. het is geen 1981 daar heeft Iran een wijze les gehad. Ik denk dat de kerncentrales in Israel eerste doel wit worden waarna er een paar andere doelen onder vuur genomen worden om zo hard mogelijk toe te slaan en duidelijk te maken dat Iran niet over zich heen laat lopen.

Het is voor beiden niet gunstig om een oorlog te beginnen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:51:18 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59181051
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dus als Iran eruit stapt mogen ze die ontwikkelen?
Technisch gezien wel, dat zou je mogen verwachten tenslotte. Maar Noord Korea leert dat dat niet het geval is, ok al ben je geen lid van het verdrag is het ontwikkelen niet toegestaan. Wanneer je er eentje hebt wordt het opeens weer een ander verhaal, kijk maar naar India en Pakistan.

Ik denk echter eerlijk gezegd niet dat Iran zo gek is om te trachten een kernwapen te ontwikkelen laat staan om die te gebruiken. Helemaal als je bedenkt dat de bevolking in Iran veel gematigder en materialistischer is dan de media doen voorkomen. De regering bestaat wel uit mafkezen maar dat zijn weer marionetten van de religieuze leiders.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_59181135
Ik denk ook niet dat ze dat streven hebben naar die wapens maar de energie behoefte is enorm en je kan alleen je economie vooruit duwen als je goedkope energie kan produceren.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:58:31 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59181197
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:56 schreef Chadi het volgende:
Ik denk ook niet dat ze dat streven hebben naar die wapens maar de energie behoefte is enorm en je kan alleen je economie vooruit duwen als je goedkope energie kan produceren.
Daar is ook niets mis mee, helemaal ter voorbereiding op het moment dat de olie echt op is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_59181436
Ik hoop dat Israel wordt opgeblazen naar Mars ofzo als Israel Iran aanvalt.

Israel zal de hele wereld tegen hun krijgen, dat zal ze absoluut niet helpen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_59181460
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:36 schreef CANARIS het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat de intenationale gemeenschap zich net zoveel zorgen maakt als israel ,met wel 1 heel duidelijk verschil.. Israel is het lijdend voorwerp hier.

Dat die niet gaan ziten wachten en thee drinken zoals onze halve zolen vind ik persoonlijk wel heel begrijpelijk.

Iran moet gewoon zijn klauwen van die bom afblijven
Waarom Iran niet en Israel wel ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:13:04 #24
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59181546
De zoveelste dreiging van Israël, zonder enig bewijs. Al meerder malen beweren of Israël of de VS dat Iran kernwapens heeft of zou ontwikkelen.
Daar is geen enkel bewijs van.

Herhaling: daar is geen enkel bewijs van.

En elke keer beroept men met dit soort oorlogstaal op een uitspraak uit het verleden van de Iraanse premier, die ergens beweerd schijnt te hebben dat hij Israël van de kaart wilde vegen.

Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, en niet zo zuinig ook. Benieuwd wiens aandelen er omhoog gaan als Iran ingevallen zou worden.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:27:29 #25
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59183537
Ik heb aandelen in Slotervaart, Osdorp en Overtoomse Veld. Dus mijn aandelen zullen dan waarschijnlijk kelderen

in A'dam bestaat dat tegenwoordig, aandelen in stadsdelen, vandaar
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59183696
kut israel, kut iran
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:33:56 #27
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59183753
Het mooie is ook dat Iran toch niet geloofd gaat worden. Hetzelfde als we zagen met Irak:

Wij zijn niet bezig met het ontwikkelen van kernwapens/chemische wapens
Geloven we niet. Bewijs maar. .
Hoe moeten we bewijzen dat iets niet bestaat? Kom desnoods zelf kijken?
Nee, jij moet bewijzen. .
Ja, wát moet ik bewijzen, en hoe? Iets bestaat niet, kijk zelfs, zie jij iets? Nee? Daar heb je je bewijs.
Pff, je hebt het gewoon verstopt. .
Niet. .
Wel!
Niet! !
We gaan je aanvallen want je liegt ons voor.


Als ze serieus een aanval overwegen is dit het scenario dat we gaankrijgen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:42:38 #28
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59184068
O god.. Is Israel weer aan het dreigen?
Zelf hebben ze de wereld kernbommen en bezetten ze een heel volk. Maar ojeeee, pas op hoor Iran..
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef Dagonet het volgende:
Het mooie is ook dat Iran toch niet geloofd gaat worden. Hetzelfde als we zagen met Irak:
Dat was wat zeg.
Powell die gewoon de hele wereld loopt te verneuken met zijn speech bij de VN.
Plaatjes met mobiele wapenfabrieken enzo.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Donald Duck held vrijdag 6 juni 2008 @ 21:44:35 #29
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_59184127
Aanval is de beste verdediging he. Schakel die vijand uit voordat die kan toeslaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:50:56 #30
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59184341
De vijand zal zo snel niet toeslaan.

Het grootste probleem is dat een vijand met kernbom niet zo makkelijk te intimideren is. Weg 'controle'.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 22:14:25 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_59185112
quote:
The US and Israel will soon claim that Iran has ‘defied the world’ and has no alternative but to launch an attack against Iran in order to ‘eliminate the Iranian nuclear threat to the world’.

The reality is that what they actually want to eliminate is a regime that stands in the way of Israeli aspirations for a Greater Israel. [bron]
Een rivaal van Israel vind ik een goede omschrijving. Op nog een andere manier trouwens. Als de verhoudingen tussen Iran en de VS zouden normaliseren zouden ze zelfs heel gemakkelijk vriendschappelijk kunnen worden. Iran is, van oudsher, westers georienteerd en Iran zou een grote rol kunnen spelen in het stabiliseren en zelfs hervormen van de regio. Maar, zo'n scenario zou in een klap het strategische belang van (vriendschap met) Israel wegvagen. Iran zou die rol overnemen en zelfs veel effectiever kunnen vervullen.

Jimmy Carter calls for US to make friends with Iran after 27 years

Nee zegt Israel.

Olmert to ask Bush to step up action against Iran

Een aanval zou geen enkel militair strategisch doel dienen maar wel de relaties voor tenminste de komende decenia weer verzieken. En dat is precies wat Israel graag wil.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:29:01 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59185530
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Powell die gewoon de hele wereld loopt te verneuken met zijn speech bij de VN.
Plaatjes met mobiele wapenfabrieken enzo.
We have a picture of a truck parked here (insert powerpoint) and two weeks later it was GONE!
Foul play! Proof! We must attack! Trucks that move are illegal!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:30:53 #33
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_59185594
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb aandelen in Slotervaart, Osdorp en Overtoomse Veld. Dus mijn aandelen zullen dan waarschijnlijk kelderen

in A'dam bestaat dat tegenwoordig, aandelen in stadsdelen, vandaar
Cool!

Wat doen de september put opties voor Osdorp en Geuzenveld?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:32:56 #34
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59185665
Wat een verassing, en dan 4 jaar later blijkt dat Iran geeneens de mogelijkheid heeft tot het ontwikkelen van een kernraket en dan nog...Israël heeft zelf kernwapens, dus dat zou betekenen dat Arabische landen het volste recht (volgens de redenatie van sommige oorlogszuchtigen hier) Israëlische kernreactoren te bombarderen. Wat überhaupt een ernstige misdaad is...

Economisch een strop trouwens voor zowel Israël als de VS en ik ben benieuwd hoe China en Rusland hier op zullen reageren
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juni 2008 @ 22:36:54 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59185763
Tja... israel heeft voorlopig 'bewezen' niet een kernkopje op 1 van zijn vele vijanden in de regio te droppen... Van een nucleair Iran zou je dat maar af moeten wachten....

Een 'je weet wat je hebt, je moet maar zien wat je krijgt' houding is natuurlijk niet zo gek in een situatie zo explosief (haha) als deze.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:40:07 #36
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59185860
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja... israel heeft voorlopig 'bewezen' niet een kernkopje op 1 van zijn vele vijanden in de regio te droppen... Van een nucleair Iran zou je dat maar af moeten wachten....

Een 'je weet wat je hebt, je moet maar zien wat je krijgt' houding is natuurlijk niet zo gek in een situatie zo explosief (haha) als deze.
Maar wie beweert dat Iran bezig is met het ontwikkelen van kernwapens? De CIA niet, Europa niet, Iran niet.
Is er bewijs? Of is de verdenking al voldoende om een oorlog te ontketenen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juni 2008 @ 22:45:24 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59186016
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar wie beweert dat Iran bezig is met het ontwikkelen van kernwapens? De CIA niet, Europa niet, Iran niet.
Is er bewijs? Of is de verdenking al voldoende om een oorlog te ontketenen?
'je weet wat je hebt, je moet maar zien wat je krijgt' Dus ja de verdenking zal voor vele voldoende zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 22:48:02 #38
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_59186099
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:32 schreef rood_verzet het volgende:


Economisch een strop trouwens voor zowel Israël als de VS en ik ben benieuwd hoe China en Rusland hier op zullen reageren
Goede vraag. Er is een verbond van de vijf Caspische staten waar zowel Iran als Rusland inzitten. Toen Poetin vorig jaar in Iran op bezoek was heeft hij min of meer gezegd dat agressie tegen één van hen als een aanval op allen zal worden beschouwd. Poetin drukt zich altijd heel zorgvuldig uit dus een keihard "Als jullie Iran aanvallen slaan wij terug" kun je er niet aan ontlenen, die strekking had het echter wel.
pi_59186201
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goede vraag. Er is een verbond van de vijf Caspische staten waar zowel Iran als Rusland inzitten. Toen Poetin vorig jaar in Iran op bezoek was heeft hij min of meer gezegd dat agressie tegen één van hen als een aanval op allen zal worden beschouwd. Poetin drukt zich altijd heel zorgvuldig uit dus een keihard "Als jullie Iran aanvallen slaan wij terug" kun je er niet aan ontlenen, die strekking had het echter wel.
Rusland heeft volgens mij ook goede banden met Israël, of heb ik het mis?
pi_59186350
Heel goed. Oorlog is vrede.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 23:03:48 #41
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_59186584
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Rusland heeft volgens mij ook goede banden met Israël, of heb ik het mis?
Nee het zijn meer de mafiosi in beide landen die goede banden hebben.

Rusland en Israel is vooral een hoop wederzijds wantrouwen.
pi_59186795
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Aanval is de beste verdediging he. Schakel die vijand uit voordat die kan toeslaan.
Juist, schakel Israel direct uit, Schakel de echte terroristen uit
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:21:47 #43
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59187156
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Juist, schakel Israel direct uit, Schakel de echte terroristen uit
Hee Meki, ik ben je nog gunstig gezind - ondanks het feit dat je soms een karikatuur van jezelf bent. Ik ook, dus daar zal het hem in zitten denk ik.

Maar die Italiaanse vlag, dat is dan weer ronduit kut. Kom op Meki, aanvallah'u akbar, samen kunnen wij Europa aan, we lachen allemaal om feyenoord.

Ze zeggen weleens dat het voetbal het enige is wat dit kutland nog samen houdt... Dus als jij nou de Nederlandse vlag neemt, dan neem ik een plaatje naar jouw keuze. In the spirit of multiculti!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59187240
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hee Meki, ik ben je nog gunstig gezind - ondanks het feit dat je soms een karikatuur van jezelf bent. Ik ook, dus daar zal het hem in zitten denk ik.

Maar die Italiaanse vlag, dat is dan weer ronduit kut. Kom op Meki, aanvallah'u akbar, samen kunnen wij Europa aan, we lachen allemaal om feyenoord.

Ze zeggen weleens dat het voetbal het enige is wat dit kutland nog samen houdt... Dus als jij nou de Nederlandse vlag neemt, dan neem ik een plaatje naar jouw keuze. In the spirit of multiculti!
Maar iedereen lacht me uit, niemand die mij serieus neemt, behalve Italianen die nemen wij erg serieus maar daar kan jij eraan veranderen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:19:19 #45
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59188722
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja... israel heeft voorlopig 'bewezen' niet een kernkopje op 1 van zijn vele vijanden in de regio te droppen... Van een nucleair Iran zou je dat maar af moeten wachten....

Een 'je weet wat je hebt, je moet maar zien wat je krijgt' houding is natuurlijk niet zo gek in een situatie zo explosief (haha) als deze.
Zover ik weet bezit Pakistan ook kernwapens, een land wat vele malen instabieler is dan Iran
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:36:50 #46
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59189122
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar iedereen lacht me uit, niemand die mij serieus neemt, behalve Italianen die nemen wij erg serieus maar daar kan jij eraan veranderen
Nou ja, je laat je soms ook wel erg kennen, in die zin dat je dan duidelijk een punt wil maken. En daar pakken ze je dan op he? Als je je zwakke punt blootlegt, dan ben je kwetsbaar. En op fok, waar 60% rechtse bal is zonder onderbouwing, tsja.... dan ben je al gauw het zaadje. En als die 10% slimme rechtse ballen dan ook nog komen buurten, ja, dan ga je.

Maar goed, effe to the point: ik vind je af en toe ook strontvervelend, en ik heb foto's van je gezien (met mocro vlag op een auto) waarvan ik nog steeds denk: is dat nou echt?

Maar waar het om gaat waarde Meki, is dat jij nu de sleutel in handen hebt, zij het binnen het kader van dit rechtse berenhol, tot een stukje toenadering.

Als jij nu ondanks alle historie die Italiaanse vlag laat vallen en verruilt voor ons eigen rood wit en blauw, dan is dat wel groots van jou natuurlijk. En nee, dat herinnert niemand zich, en ze blijven je in de zeik nemen, etc.... Maarrrrrr, ik weet dan wel beter Meki, en iedereen die openstaat voor het andere geluid.

Ik denk dat we nu als fok op een breekpunt zijn aangekomen. De hele wereld is gek geworden, maar jij kunt hier het multiculti baken van hoop zijn en boven alle tegenstellingen uitstijgen... Je eigen ideaal verwezenlijken zo je wilt.

Ik hou je handje vast als je wilt
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59191130
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:03 schreef NorthernStar het volgende:

Nee het zijn meer de mafiosi in beide landen die goede banden hebben.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59191156
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:32 schreef rood_verzet het volgende:
Wat een verassing, en dan 4 jaar later blijkt dat Iran geeneens de mogelijkheid heeft tot het ontwikkelen van een kernraket en dan nog...Israël heeft zelf kernwapens, dus dat zou betekenen dat Arabische landen het volste recht (volgens de redenatie van sommige oorlogszuchtigen hier) Israëlische kernreactoren te bombarderen. Wat überhaupt een ernstige misdaad is...

Economisch een strop trouwens voor zowel Israël als de VS en ik ben benieuwd hoe China en Rusland hier op zullen reageren
Een groot gedeelte van de olie-export van Iran gaat richting Azië. Geen enkele economie heeft, op de korte termijn, baat bij een daling in olieproductie. China zal niet blij zijn maar wellicht terughoudend wat te doen met komende Olympische Spelen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_59191302
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:08 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat Israel wordt opgeblazen naar Mars ofzo als Israel Iran aanvalt.

Israel zal de hele wereld tegen hun krijgen, dat zal ze absoluut niet helpen
grapjas wel fijn dat je je jodenhaat weer eens benadrukt

hoezo krijgen ze de hele wereld tegen zich ? hooguit het MO maar europa en de VS zal israel steunen, wedje leggen? en dat is voldoende om hun overleving veilig te stellen hoor

alleen de VS kan het hele MO al veranderen in een parkeerplaats

niet dat ik zit te wachten op een oorlog maar het lijkt zo langzamerhand wel de enige optie
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_59191459
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat heeft de VN al vaker gepoogd , maar deze pogingnen worden meestal geveto'd door de US.

Verder is het een publiekelijk geheim dat israel zelf wel kernwapens heeft maar geen een verdrag getekend heeft dit in tegenstelling tof iran. Hoezo hypocrisie?
Ik zit hier te lezen en begrijp één ding niet.....Iedereen beweert dat Iran nog geen kernwapens heeft en dat alles gelogen is, maar iedereen weet zonder bewijzen wel te beweren dat Israël ze wel heeft

Kan allemaal best, maar het is zo in de leegte beweren van alle kanten.

Ik weet niet hoever die stralingen reiken, maar Israël is klein en smal. Wanneer Iran Israël aan zou vallen met die wapens, pakken ze niet alleen de volwassenen en kinderen in Israël, maar ook die in de de omliggende landen volgens mij, dus denk niet dat het wapen nuttig is daar.

Werd letterlijk misselijk van posts die zowel elke burger in Iran dood wilde zien, als elke Jood dood wilde zien. Heb eergens en klein stukje over het verloop gelezen....eerste gedeelte sla ik over
quote:
Als je gelijk na de bomexplosie aan enorm grote hoeveelheden straling wordt blootgesteld, sterf je binnen een paar uur. Mensen en dieren die wat met een mindere mate straling te maken krijgen, hebben een grote kans “stralingsziekte” op te lopen. Deze ziekte is op den duur voor een groot aantal mensen ook dodelijk. Deze ziekte verloopt in drie stadia.

Stralingsziekte
Eerste stadium: Dit is een onmiddellijke reactie op de hoeveelheid straling waaraan men is blootgesteld. Dit stadium is ook gelijk dodelijk voor een groot aantal mensen, die de explosie ternauwernood overleefd hebben, die zich in een zeer korte straal van de explosie bevonden, namelijk 95%. Vele duizenden op een wat grotere straal zullen in dit stadium ook sterven. Mensen die niet in dit stadium dood gingen hadden last van misselijkheid, hoofdpijn, diarree of koorts.
Tweede stadium: Dit stadium zal ongeveer 10 tot 15 dagen na de explosie beginnen, als men dan nog in leven is gebleven na het eerste stadium. Een goed kenmerk hiervan is haaruitval. Verder krijgt men last van diarree en erge koorts. 25 tot 30 dagen na de explosie krijgt men afwijkingen in het bloed. Dat uit zich in bloedend tandvlees, sterke daling van witte bloedlichaampjes wat slechte genezing van wonden en grote kans op infecties geeft en puntvormige bloedinkjes in huid en slijmvliezen.
Als men dit ook overleeft treedt er aan het eind van het tweede stadium bloedarmoede op.
Derde stadium: Dit is een compensatieregeling van het lichaam op de schade en wonden van de explosie. Het witte bloedlichaampjesgehalte steeg bijvoorbeeld ver boven de normale waarden en er kwam een dikke laag littekenweefsel op de brandwonden. Het lijkt als of mensen na dit stadium niet meer dood konden gaan, maar dat gebeurde toch wel. Ze stierven alsnog aan de gevolgen die de infecties hadden veroorzaakt.
Er overleefde maar een klein percentage van diegenen die de stralingsziekte hadden opgelopen en ook nog eens de drie stadia hadden doorlopen van de ziekte.
Behandeling van deze ziekte is mogelijk met leverextract, vitamines en bloedtransfusies.
De explosie van de atoombom zal al direct ongeveer honderdduizend mensen het leven kosten en door verwondingen of de stralingsziekte zullen nog eens ongeveer honderdduizend mensen later sterven. En dan hebben we nog niet eens gesproken over al die gewonden en slachtoffers die wel overleven en die nooit meer een normaal leven zullen leiden. Want zij zullen misschien in de toekomst te maken krijgen met verminkte of geestelijk gehandicapte baby’s of onvruchtbaarheid.
wanneer die hier zou vallen? Dan graag op onze woning
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')