abonnement Unibet Coolblue
pi_59193158
Ik heb 2 zitplaatsen kunnen bemachtigen voor 2/10
Is zitplaatsen zoveel kutter dan een staanplaats? Of valt het wel mee.
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_59193230
Ligt er aan waar, ik vind een zitplaats altijd wel prima, als je goeie kaarten hebt kan je lekker chilen in je stoel ,hoef je geen uren van te voren er te zijn om redelijk vooraan te staan etc.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:06:55 #128
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_59193249
Kut, nummer 19 zijn en iedereen tot en met nummer 18 krijgt kaarten. Een halve minuut eerder weg gaan van huis en ik had nu ook kaarten
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:10:45 #129
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_59193301
Minder. Ben ook thuisgekomen met lege handen. Was ook net iets te laat. Maar twee concerten in anderhalf uur uitverkocht... da's dan toch wel weer redelijk rap.
Nu ja, over een maand maar even op Marktplaats of iets kijken.
Every Not Is Truething
pi_59193302
Er was trouwens een super sfeer hier op het postkantoor
Lekker gepraat met Coldplay fans over de nieuwe Coldplay cd die ze natuurlijk allemaal al hadden gedownload.

Was ook een meisje die voor haar vriend de kaarten kwam halen Die kende The Scientist niet eens
Probeerde wel mee te praten alsof ze wat nummers kon van Coldplay
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_59193313
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:06 schreef superjojo het volgende:
Kut, nummer 19 zijn en iedereen tot en met nummer 18 krijgt kaarten. Een halve minuut eerder weg gaan van huis en ik had nu ook kaarten
Djeez... da's balen!!! Klote...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_59193348
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Ceriel het volgende:
Minder. Ben ook thuisgekomen met lege handen. Was ook net iets te laat. Maar twee concerten in anderhalf uur uitverkocht... da's dan toch wel weer redelijk rap.
Nu ja, over een maand maar even op Marktplaats of iets kijken.
Volgens mij was alles binnen een half uur weg!!!

Soms worden er kaarten gecanceld als de betaling niet rond komt. Die kaarten komen dan weer in omloop. Gewoon blijven proberen op internet de komende uren.
Ook de kaarten van mensen die er meer dan 8 willen bestellen, worden gecanceld in de loop van de dag...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:15:35 #133
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_59193362
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:14 schreef Felixa het volgende:

[..]

Volgens mij was alles binnen een half uur weg!!!

Soms worden er kaarten gecanceld als de betaling niet rond komt. Die kaarten komen dan weer in omloop. Gewoon blijven proberen op internet de komende uren.
Ook de kaarten van mensen die er meer dan 8 willen bestellen, worden gecanceld in de loop van de dag...
Ah ok, goede tip. Ik ga nog ns wat proberen, thx.
Every Not Is Truething
pi_59193371
Om 9.00 uur een nummer gehaald bij de FR shop, om 10.00 uur als eerste aan de beurt.

Coldplay!!!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:17:09 #135
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_59193385
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Ceriel het volgende:
Minder. Ben ook thuisgekomen met lege handen. Was ook net iets te laat. Maar twee concerten in anderhalf uur uitverkocht... da's dan toch wel weer redelijk rap.
Nu ja, over een maand maar even op Marktplaats of iets kijken.
x2

kwam er om 10 uur stipt aan en had 2 mensen voor me toen het eerste concert uitverkocht raakte. Toen maar weer de fiets gepakt en toen ik thuis kwam bleek er een extra concert te zijn toegevoegd ( ) wat inmiddels ook al zo goed als uitverkocht was.



de frustratie is nog niet helemaal kwijt
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_59193493
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef NLS04 het volgende:

[..]

x2

kwam er om 10 uur stipt aan en had 2 mensen voor me toen het eerste concert uitverkocht raakte. Toen maar weer de fiets gepakt en toen ik thuis kwam bleek er een extra concert te zijn toegevoegd ( ) wat inmiddels ook al zo goed als uitverkocht was.



de frustratie is nog niet helemaal kwijt
Is Duitsland niets voor je dan? Ik heb nog heel makkelijk voor Keulen kaarten kunnen bestellen, niet de beste plaatsen maar voor mij dichterbij dan R'dam zelfs.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:24:23 #137
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_59193497
OMG ...

Ik stond om 8 uur op het postkantoor.. En wat heb ik NADA NOPPES...

Eerste concert waren staanplaatsen binnen 0:45 sec uitverkocht... Zitplaatsen haalde de 2 minuten ook niet...

Sta je daar GVD als een groupie 2 uur te wachten KRIJG JE ZOIETS.... (sorry beetje frustrated..)
pi_59193500
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef NLS04 het volgende:

[..]

x2

kwam er om 10 uur stipt aan en had 2 mensen voor me toen het eerste concert uitverkocht raakte. Toen maar weer de fiets gepakt en toen ik thuis kwam bleek er een extra concert te zijn toegevoegd ( ) wat inmiddels ook al zo goed als uitverkocht was.



de frustratie is nog niet helemaal kwijt
Ow germ Kan ik me voorstellen dat is idd kut. Ik weet wel dat de man van het postkantoor ook veel mensen moest teleurstellen.
Die had veel druk op zijn schouders van allemaal mensen die Coldplay graag wilde zien maar de kaarten dus niet kregen.
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:25:01 #139
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_59193504
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:24 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Is Duitsland niets voor je dan? Ik heb nog heel makkelijk voor Keulen kaarten kunnen bestellen, niet de beste plaatsen maar voor mij dichterbij dan R'dam zelfs.
kan je daar nog voor bestellen ?
pi_59193539
Ik heb ook kaarten! Had wel 10 mensen voor me bij de Freerecordshop in Dordrecht. Echt geluk gehad, ik was de laatste die kaarten kreeg, de mensen achter mij gingen met lege handen naar huis. Heb 2 keer sta kaarten en 3 keer zitten vak Bb. Helemaal top!
pi_59193545
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:25 schreef Saboo het volgende:

[..]

kan je daar nog voor bestellen ?
Yup, tjek www.eventim.de en bestel ze
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59193661
Ik heb ze gelukkig ook weten te bemachtigen. Vak Bc... Maargoed, na 5 minuten zei ze bij de FRS 'oh, uitverkocht'. Wat connecties al niet kunnen doen!

Maargoed, ik ben wel blij met de kaarten:D maar zij er misschien nog mensen hier die kaarten voor Antwerpen hebben, en die willen ruilen voor Rotterdam? Daar zou ik liever naartoe gaan dan R'dam, gezien de afstand.

Grtz!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:38:23 #143
64460 Remmy
Digital creative
pi_59193732
Jeuh!

8 staanplaatsen voor de vrijdag! En dat terwijl er toch zeker zo'n 25 mensen voor me stonden toen ik om 1 minuut voor 10 aan kwam lopen bij het postkantoor. Na 5 minuten was de eerste al uitverkocht en voor de 2e konden ze sneller kaarten uitprinten ofzo, dus toen heeft ie er gelijk 30 uitgeprint, waar ik er dus 8 van kon bemachtigen :-D
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:38:57 #144
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_59193745
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:27 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Yup, tjek www.eventim.de en bestel ze
Je bent een held

Mijn leven heeft weer zin
pi_59193821
Mensen zouden voor mij kaartjes gaan halen, waren ze voor 10 uur bij t postkantoor, "ja we zetten t in de computer en dan hoef je nu niet te wachten" komen ze om 10 uur weer terug, computer gecrashed . en alles was al weg.
Dusja, volgende keer beter
pi_59193898
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:41 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Hoe ben je daar langs gekomen?
Niet, ik hing gelijktijdig aan de telefoon en daar zijn we er door gekomen.
Quinn Dexter
pi_59193952
Yes!
ik ben erbij 3 oktober!

kan nu al niet wachten :D
Ik krijg nog geld van je.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:57:57 #148
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_59194085
Yes! 6 staanplaatsen voor de donderdag. Was om 750 de eerste op het postkantoor. Nog gezellig gekletst met 3 anderen die snel aansloten (die gelukkig ook allemaal kaarten scoorden). Om half 10 kwamen er nog superveel mensen in de rij staan, waaronder 1 vrouw die vroeg of we ook allemaal voor Gavin DeGraw wachtten Rond de kaartenuitprint ontstond nog een dikke chaos, de vrouw van het postkantoor wilde niet doorprinten, omdat ze bang was kaarten over te houden Iedereen riep natuurlijk doorprinten, maar later wilden ze wel zitplaatsen weigeren... Toen concert 2 beschikbaar kwam wilde ze dan ook niet uitprinten, maar eerst de betaling afhandelen. Waarop de mevrouw die als laatste aankwam "kunt u tussendoor even Gavin DeGraw uitprinten?" Waarop ik haar vertelde dat niemand daar naar toe wil, dat dat heus niet uitverkoopt en dat ze rustig op haar beurt moest wachten...
Ik heb iig mn tickets, zeer tevreden mee Denk niet dat die mensen nog enige kaarten voor concert 2 hebben gezien...
but it ain't right either.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:31:16 #149
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59194104
Kutzooi. Geen kaarten. De computer lag er een half uur uit sinds 10:00 en toen ie het weer doet, was alles (alle 2 de concerten) uitverkocht. Niet voor niets 2 uur staan wachten. En op de terugweg nog op de bon geslingerd omdat ik in de tussentijd mijn treinkaartje ben kwijtgeraakt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:35:17 #150
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59194161
Uiteraard is het niet gelukt. Tsja, ach..ik had het eigenlijk wel verwacht. Ik begrijp werkelijk nog steeds niet waarom ze Ahoy hebben uitgekozen

Ach, misschien kan ik tegen die tijd nog wel ergens tegen kostprijs een kaartje scoren. Maar in september/oktober heb ik zowiezo toch ook een paar andere leuke concerten om naar uit te kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')