abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58971035
quote:
Producer Marc Berg had a lot to say about the next film in the series, with the typical yearly chat about the traps. “[We have] six different traps, more gore" he tells Bloody-Disgusting. "People escape one trap, just to get caught in another; it's closer in feel to the original SAW as thematically it’s about teamwork. I am far and away convinced that these are the best traps we have ever had," he explains with a smile.

And for those of you who feel the films have become increasingly confusing, fear not! "This film is far less confusing and more linear, and there are TWO great twists," he explains. "Just when you thought you figured it out, we twist again. We bring in some new characters that you really get to know... we bring in some peripheral characters that play out in SAW VI - the people that you think will live… not a chance!"

Berg also chatted with us about the return of Dunstan and Melton for the next sequel. "Marcus Dunstan and Patrick Melton are back as writers, we spent the day yesterday beating out the form of SAW VI. Lastly, of course we can’t make a SAW film without Tobin Bell as Jigsaw!" spilling the beans on Bell's obvious return.

SAW V director David Hackl told us a little bit about the traps, and the strange person who helped design the grand finale trap. “A couple of years ago my son Sean, who is now 9-years-old, did a drawing that was hanging in my office throughout the making of SAW III and IV, and that became the design of the trap for this film," Hackl tells us glowing with pride. "Certainly I could show you a drawing by a 7-year-old that would scare you all.”
Duidelijk is dat in Saw V duidelijk wordt wat er in Saw II gebeurde met Corbett, de dochter van Lynn Denlon en Jeff Reinhart.

Saw IV:
Saw IV #2 - "the games have just begun"
Saw: Part 4

Saw III:
Saw III #3 Yes, there WILL be BLOOD
Saw 3 #2 Legends Never Die....
Saw 3

Saw II:
SAW 2 Deel 2
SAW 2 Komt al lekker snel

Saw:
?
Saw, een bloederige thriller van James Wan

De releasedatum voor Amerika is 24 oktober 2008, de releasedatum voor Nederland is nog niet bekend.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:06:01 #2
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58972713
Ze moeten nu echt eens kappen
pi_58973019
Deel 1 was goed te pruimen, de rest waren rotte appels.
pi_58973151
Ze hebben het zelfs al over een saw 6 in dat berichtje
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:26:23 #5
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58973203
Het leuke is er nou wel een beetje af.

[/understatement]
Kill the fish.
pi_58973249
Ze hadden het bij één film moeten houden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Donald Duck held woensdag 28 mei 2008 @ 22:14:44 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58974474
deel 4 heb ik nog niet eens gezien. hoe is het daarmee? is dat nog bioscoopspul, of al dvd?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_58977132
volgens mij heb ik IV ook nog niet gezien, wordt dit een soort Police Academy qua aantal dan
  Donald Duck held donderdag 29 mei 2008 @ 00:11:55 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58977767
maar dat zijn wel klassiekertjes he, policy academy films. ik kijk het altijd weer als het op tv komt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_58978574
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:24 schreef bob1234 het volgende:
Ze hebben het zelfs al over een saw 6 in dat berichtje
Saw gaat door tot deel 7. Ze hebben de rechten namelijk al gekocht voor 7

1 is als eerste opgenomen
toen 2 en 3 tegelijk
toen 4,5,6 tegelijk
en 7 zijn ze nu mee bezig

Ach, ik vond ze tot nu toe zeker de moeite waard, maar ben wel bang dat het een beetje saai gaat worden..we weten het onderhand wel
Something I Call Personality...
pi_58987441
Ze zijn nu pas bezig met 5 aan het filmen hoor, en 6 zullen ze pas volgend jaar mee beginnen. En van 7 is nog niks bekend maar zal er zeker komen als 5 genoeg geld oplevert.
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:36:10 #12
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_58988646
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:49 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Saw gaat door tot deel 7. Ze hebben de rechten namelijk al gekocht voor 7

1 is als eerste opgenomen
toen 2 en 3 tegelijk
toen 4,5,6 tegelijk
en 7 zijn ze nu mee bezig

Ach, ik vond ze tot nu toe zeker de moeite waard, maar ben wel bang dat het een beetje saai gaat worden..we weten het onderhand wel
Weet niet wie dat je verteld heeft, maar daar helemaal niets van waar. Zijn alle vier los van elkaar opgenomen en na deel 6 stoppen ze ermee.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_58990830
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Weet niet wie dat je verteld heeft, maar daar helemaal niets van waar. Zijn alle vier los van elkaar opgenomen en na deel 6 stoppen ze ermee.
Nou ik werk bij de Pathe, en daar stond het in de nieuwsbrief, dat het tot 7 zou doorgaan..zo heb ik het daar gelezen..kan goed dat het niet klopt
Something I Call Personality...
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:09:49 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58990891
Uiteraard gaat Lionsgate dit blijven herhalen, de 4 Sawfilms staan allemaal in de top 7 van die studio qua inkomsten en als ze willen concurreren met de grote Amerikaanse studio's, moeten ze hun successen wel uitmelken.

Zie je trouwens ook bij Tyler Perry, ook zo'n Lionsgate-figuur. Ontzettend matige regisseur(zijn films verschijnen geregeld in de IMDb bottom 100), maar hij slaat aan bij een deel van de bevolking (het zwarte deel), brengt een hoop geld binnen (heeft ook wat films in de top 10 van Lionsgate) en krijgt dus een vrijbrief van zijn studio om jaar na jaar flutfilms te blijven maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59054877
het wordt per deel slechter maar blijf toch wel kijken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 juni 2008 @ 22:04:36 #16
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_59077890
Deel 4 was beter te pruimen dan 3, maar het moet nu wel gedaan zijn.
Moet niet zo zijn dat er opeens een ongeboren kind van Jigsaw tevoorschijn komt en die wraak neemt op de dood van zijn vader.
pi_59078003
Ik vond deel 1 super goed, deel 2 ging wel en de rest is eigenlijk steeds weer hetzelfde. Het concept was na 1 of 2 delen ook al wel duidelijk geworden, onzin om het zo uit te melken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:40:14 #18
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59091947
Serieus?? deel 5?
pi_59166170
hehe ik vind sommige apparaten wel geniaal en zo... dus ach laat maar komen...
I'm not the man you think I am!
pi_59942882

De Nederlandse release staat gepland op 8 januari 2009.
pi_59943026
Ik kan i.i.g. niet wachten! Kom maar op!
pi_59943160
Paar feitjes (vertaald naar het Nederlands):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:51:31 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59943204
Ze kijken makkelijk weg, maar we zitten nou al vanaf minuut 1 te wachten op de twist op het einde... beetje muffige bedoening... Anderzijds kijk ik ook zonder moeite en met plezier hele reeksen Elm Street, Friday's e.d. weg... Die zijn zo niet nog simpeler, maar bijzonder vermakelijk...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59943233
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ze kijken makkelijk weg, maar we zitten nou al vanaf minuut 1 te wachten op de twist op het einde... beetje muffige bedoening... Anderzijds kijk ik ook zonder moeite en met plezier hele reeksen Elm Street, Friday's e.d. weg... Die zijn zo niet nog simpeler, maar bijzonder vermakelijk...
Ik heb ook nog gevonden dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59944741
Ze blijven die koe maar uitmelken heh, mij maakt dat niks uit, de films vermaken mij altijd goed
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')