He, die nieuwere versie van OTDD is 20 mei toch gereleased? Het is geen stable versie, maar toch... Is er trouwens een mogelijkheid om meer opties te krijgen bij de 'kies patches' optie? Want hoe meer functies van dingen die je kan aanzetten en uitzetten, hoe beter!
Ik zit nu niet in NL, maar over een maandje ben ik weer in Nederland en dan zou ik graag eens mee willen spelen en kijken hoe jullie al die netwerken aanleggen. Ik gebruik nu alleen nog dezelfde systemen die de compu normaal ook gebruikt met 2 treinen, 1 spoor en wissels in het midden. Ik ben op dat gebied nog echt een rookie..

Zijn er ook ingewikkelde systemen voor wegvervoer, of is dat gewoon zoals het is, 1 station ene stad, andere in andere stad, weg bouwen en rijden maar?
Trouwens, ik speel nu een 2048x2048 map en ben net begonnen, en ik probeer voor elke buslijn die ik aanleg een nieuwe groep aan te maken, maar na een tijdje en 200 groepen verder is de discipline er niet meer

.. Wat is nou echt het grote voordeel van die groepen, behalve dat je een overzicht hebt en makkelijker kunt vervangen etc? Wat betreft die server, hoe gaat dat in zijn werking, julllie starten allemaal samen op een dag, of nacht?
BF