abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:41:36 #226
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59707534
quote:
AZ opent competitie thuis tegen NAC

Eind juni: traditioneel de tijd voor terrassen, korte rokjes, overwinningen van Die Mannschaft en natuurlijk uitgelekte concept-competitieprogramma's.
Zo ook dit jaar.

Hoewel we natuurlijk een slag om de arm moeten houden lijkt dit uitgelekte programma (PDF!) er redelijk betrouwbaar uit te zien.

Net als twee seizoenen geleden dus een opening met een thuiswedstrijd tegen NAC. Twaalf van de zeventien thuiswedstrijden worden 's avonds gespeeld, waarvan negen op zaterdag.

zo 31-08 AZ-NAC

za 13-09 ADO-AZ
vr 19-09 AZ-De Graafschap
zo 28-09 AZ-Roda JC

za 04-10 Vitesse-AZ
zo 19-10 Volendam-AZ
za 25-10 AZ-Sparta
wo 29-10 AZ-Feyenoord

zo 02-11 Utrecht-AZ
zo 09-11 Groningen-AZ
zo 16-11 AZ-Willem II
za 22-11 Twente-AZ
za 29-11 AZ-NEC

vr 05-12 PSV-AZ
za 13-12 AZ-Heracles
zo 21-12 ajax-AZ
vr 26-12 AZ-Heerenveen

zo 18-01 Sparta-AZ
za 24-01 AZ-Utrecht
za 31-01 AZ-Groningen

wo 04-02 Feyenoord-AZ
za 07-02 Willem II-AZ
za 14-02 AZ-Vitesse
za 21-02 AZ-Twente
za 28-02 Roda JC-AZ

za 07-03 De Graafschap-AZ
za 14-03 AZ-Volendam
za 21-03 Heerenveen-AZ

za 04-04 AZ-ADO
za 11-04 NAC-AZ
zo 19-04 AZ-ajax
za 25-04 NEC-AZ

zo 03-05 AZ-PSV
zo 10-05 Heracles-AZ


[ Bericht 50% gewijzigd door fuckbuddy op 27-06-2008 15:09:00 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59734653
Worden de wedstrijden op de vrijdagen nog live uitgezonden op rtl 7 ofzo?
pi_59736216
quote:
ALKMAAR- AZ sluit de voorbereiding op het nieuwe seizoen op vrijdag 22 augustus af met een thuiswedstrijd tegen Fiorentina. Het oefenduel tegen de halve finalist van de UEFA Cup begint om 20:00 uur. De ploeg van trainer Claudio Cesare Prandelli kent bekende namen als: Adrian Mutu, Tomás Ujfalusi, Manuel da Costa en de aanwinst Alberto Gilardino.

Afgelopen seizoen eindigde Fiorentina op de vierde plaats in de Serie A. De halve finale van de UEFA Cup werd na strafschoppen verloren van Glasgow Rangers.
Weer een Italiaanse tegenstander als afsluiting van de voorbereiding. Vorig jaar een flitsende wedstrijd tegen Inter en een kutseizoen, terwijl het seizoen daarvoor Arsenal heer en meester was en het een van de beste seizoenen van AZ was, dus hopelijk krijgen we flink op onze kloten!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 18:58:35 #229
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59737159
Mutu maakt er wel 1tje reken er maar op
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:08:55 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59790644
quote:
Kluivert en Arveladze assisteren Van Gaal bij AZ
Maandag 30 juni 10:52 - Dick Teunen
Eredivisie - De voormalige sterspelers van Ajax, Patrick Kluivert en Shota Arveladze, zijn op dit moment te zien op het trainingsveld van AZ. In Alkmaar assisteren de ex-aanvallers Louis van Gaal bij het leiden van de eerste training van AZ van dit seizoen.

De oud-spitsen waren in het verleden actief voor Ajax en hadden toen Van Gaal als trainer. Arveladze werkte ook in Alkmaar als speler onder Van Gaal, terwijl Kluivert de Nederlandse coach ook nog eens meemaakte bij FC Barcelona. "Ik ben dolblij met de komst van Shota en Patrick", liet de oefenmeester zich al ontvallen.

De eerste training van AZ is druk bezocht. Honderden voetballiefhebbers zien behalve de selectie dus ook Arveladze en Kluivert, die opvalt vanwege zijn rode voetbalkicksen. Simon Poulsen en Simon Cziommer trainen apart van de groep.

Foto: © Jeroen Kemp
Gezellig.
Confidence through competence
  maandag 30 juni 2008 @ 12:34:34 #231
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59791289
Ja maar Shota blijft hangen in Alkmaar...
En Kluivert zit ook zonder baan momenteel...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59794811
Kluivert als super sub lijkt me wel wat...
  maandag 30 juni 2008 @ 16:07:25 #233
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59796259
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Kluivert als super sub lijkt me wel wat...
Hij wilt trainer worden en "hangt" wat rond in het DSB stadion.
Spelen zal ie denk ik dit seizoen niet meer doen.

Die heeft een huis in Frankrijk met 25.000 zwerfhonden..
quote:
Brands: 'Het was wel een wereldspits...'

Technisch directeur Marcel Brands geeft tegenover Sportweek.nl tekst en uitleg over de aanwezigheid van patrick kluivert bij de eerste training. “patrick vroeg om hier stage te mogen lopen in het kader van de cursus Coach Betaald Voetbal en dat is bij wijze van vriendendienst toegekend door trainer Louis van Gaal.”

“Natuurlijk verwacht iedereen van alles als ze hem hier op het veld zien, maar het is zeker niet de intentie om hem als speler aan te trekken,” vervolgt Brands.

Dat was het bij kiki musampa ook niet vorig jaar. Maar toen de nood aan de man kwam door blessures kreeg hij een contract aangeboden.

“Nou ja. Als kluivert tijdens de training vanuit alle standen raak zou schieten en de nood is aan de man… hij was wel een wereldspits. Maar nogmaals: dat is niet de intentie. Zijn aanwezigheid vormt een stimulans voor de jonge spitsen. Zij stonden wel even te kijken toen ze kluivert en Arveladze zagen staan op het trainingsveld.”

Hoewel Arveladze deel uitmaakt van de technische staf, is hij formeel niet de assisent-trainer van Van Gaal. De Georgiër beschikt niet over de juiste papieren.
quote:
Kluivert op stage bij AZ

Patrick Kluivert loopt stage bij AZ¨.

“Als Patrick topfit zou zijn, zou ik niet verder hoeven te kijken”, gaf Van Gaal toe. “Maar hij is hier voorlopig als stagiair. Hij heeft zich niet voor niets aangemeld voor de trainerscursus. Ik heb ook nog niet gehoord van hem dat hij het nog als speler wil proberen. Maar helemaal uitsluiten doe ik hem nog niet. Als spitsentrainer kan hij komend seizoen in elk geval van waarde zijn bij AZ.”

Kluivert, die afgelopen seizoen zonder veel succes bij Lille in Frankrijk speelde, hield desgevraagd alle opties open. “Ik geef mezelf nog een maandje de tijd om een leuke club te vinden. Wel een beetje op niveau, want ik wil mezelf niet verlagen. Ik voel me nog steeds voetballer. Toen ik bij AZ als cursist het veld opstapte, begon het ook meteen te kriebelen. Maar als er geen club meer komt, ga ik met veel plezier door met de trainerscursus. Met meneer Van Gaal, die ik al mijn hele leven ken, kan ik me geen betere leermeester wensen.”
quote:
Een plaats bij de eerste vijf.

Daarop mikt AZ komend seizoen. “Maar pas op 1 september, als de transferperiode is afgelopen, kan ik de doelstelling precies omschrijven. Er kunnen altijd nog goede spelers bijkomen of weggaan”, liet trainer Louis van Gaal maandag weten.

Een plaats bij de eerste vijf. Daarop mikt AZ komend seizoen. “Maar pas op 1 september, als de transferperiode is afgelopen, kan ik de doelstelling precies omschrijven. Er kunnen altijd nog goede spelers bijkomen of weggaan”, liet trainer Louis van Gaal maandag weten.

AZ eindigde vorig seizoen op de tegenvallende elfde plaats. Daardoor speelt de Alkmaarse ploeg voor de eerste keer in vier jaar geen Europees voetbal. “Nog zo’n seizoen en dan kan ik echt beter opstappen”, verwees Van Gaal fijntjes naar zijn (afgewezen) verzoek om ontslag aan het eind van het vorige seizoen.

AZ werkt volgens voorzitter Dirk Scheringa komend seizoen met een budget van ongeveer 30 miljoen euro.
quote:
Scheringa: Van Gaal geen bondscoach meer

AZ-voorzitter Dirk Scheringa ziet zijn trainer Louis van Gaal, die hij zeer hoog heeft zitten, geen bondscoach meer worden. Dat betekent in de praktijk dat de oefenmeester zijn contract tot medio 2010 in Alkmaar zal uitdienen.

“Louis blijft”, benadrukte Scheringa. “Ik hoop dat ik hiermee deze discussie over hem kan sluiten. Nee, ik zie hem geen bondscoach meer worden. Waarom niet? Nou, er is bijvoorbeeld veel concurrentie op de markt. Louis is een topcoach en hoort bij AZ. Ja, dat is hij met mij eens.”

Van Gaal (56) liet in zijn huidige AZ-contract een clausule opnemen die hem in staat stelt in 2009 de club te verlaten voor een “groot voetballand”. Als het aan Scheringa ligt, blijft de voormalige bondscoach van Oranje nog heel lang in dienst van AZ.

“Ik ben voorstander van het Ferguson-model en het Wenger-model. Twee trainers die bij hun club Manchester United en Arsenal niet meer zijn weg te denken. Ik zie Van Gaal over twee jaar ook nog niet stoppen. Hij is veel te veel liefhebber. Een andere functie bij AZ is niet aan de orde. Louis hoort op het veld te staan. Dat is zijn hobby, dat is zijn vak.”
quote:
Van Gaal: Ik voel me schuldig, ja
Coach Louis van Gaal heeft maandag bij de eerste training van AZ in Alkmaar de verantwoordelijkheid op zich genomen voor de teleurstellende elfde plaats in het vorige seizoen. “Ik voel me schuldig, ja”, sprak hij tot de honderden fans. “Maar de spelers zijn ook voor een groot gedeelte schuldig”, voegde de ex-bondscoach van Oranje er meteen aan toe.

Volgens Van Gaal waren de “voorwaarden voor een topsportmentaliteit” bij AZ in het vorige seizoen niet altijd even goed ingevuld. “Daarop zal ik komend seizoen scherper toezien. Maar ook de spelers zullen hun verantwoordelijkheid op dat gebied moeten nemen en dragen.”

Van Gaal diende uit frustratie aan het einde van het vorige seizoen zijn ontslag in, ondanks een doorlopend contract tot medio 2010. Op dringend verzoek van het bestuur en de spelers kwam hij daarop terug. Maandag bij de presentatie van zijn selectie maakte Van Gaal, al snel met schorre stem, een ouderwets gedreven indruk.

Volgens Van Gaal lopen er bij AZ geen “topspelers” rond. “Het zijn wel goede spelers. Om top te worden, moeten ze iedere training benutten. Elke dag weer. Dat heb ik de spelers duidelijk gemaakt.”

Van Gaal houdt er rekening mee dat hij uit zijn selectie negen spelers voor de Olympische Spelen in augustus in Peking moet afstaan. Het zijn Kew Jaliens, Jeremain Lens, Ryan Donk, Kees Luyckx (Ned), Sergio Romero (Arg), Graziano Pelle (Ita), Sebastien Pocognoli, Moussa Dembélé en Maarten Martens (Bel).

“Negen, dat is nogal wat”, erkende Van Gaal. “Dat zegt wel iets over de samenstelling van onze selectie, die jong en ambitieus is. We moeten die komende uittocht binnen de spelersgroep oplossen. Dat doen we onder meer door een geleidelijke opbouw van de training. Dat maakt de instroom van spelers die terugkomen van buitenlandse verplichtingen alvast wat soepeler.”

Aanwinst Brett Holman (ex-NEC) ontbrak maandag in Alkmaar. Hij moet eerst nog een medische keuring ondergaan. Door recente toernooien met nationale teams hebben Demy de Zeeuw (Ned), Hector Moreno (Mex) en Romero de komende weken nog vakantie.


[ Bericht 41% gewijzigd door fuckbuddy op 30-06-2008 17:15:10 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59797978
Net terug van een middagje Alkmaar. Hierbij mijn verslag van de afgelopen morgen.

Om iets over half 11 kwam ik bij het DSB Stadion aan. De parkeerplaatsen en fietsenrekken stonden vol, dus mijn hoop om een mooi plekje te kunnen bemachtigen vervloog meteen. Vanwege de schoolvakantie en het mooie weer waren er veel MILFS met hun kroost op de training afgekomen.

Alkmaar loopt uit om zijn helden te begroeten

Omdat het zo druk was, moest ik mij aan de hoek van het trainingsveld verschansen, waar ik een uitermate beroerd zicht had. Eerst werd de technische staf voorgesteld, met als belangrijkste aanwezige Shota Arveladze Verder lopen Patrick Kluivert en Michel Vonk stage. Vervolgens werden alle aanwezige spelers opgenoemd, waaronder dus de nieuwelingen Moisander en Swerts en de van een blessure terugkerende Luirink. Afwezig waren Romero, Moreno, De Zeeuw en Holman, omdat zij interlands hebben moeten spelen en nu nog vakantie hebben. Hierna gingen de spelers zich warmlopen. Cziommer en Poulsen liepen apart, zij hebben allebei nog last van een blessure. Cziommer bleek later last van zijn heup te hebben, wat Poulsen mankeert weet ik niet.


Ondertussen vertelde Louis zijn visie. De reden dat ze iets later uit de kleedkamer waren gekomen dan dat er op het programma stond, was omdat hij ze duidelijk moest maken dat ze vanaf minuut 1 scherp moeten zijn en omdat nog niet iedereen scherp was, was er dus nog even wat tijd nodig. We gaan ons dit seizoen niet richten op het kampioenschap, want dat legt te veel druk bij de jongens en die kunnen daar niet tegen. AZ heeft geen topspelers, maar wel stuk voor stuk goede spelers. Voor sommigen ligt hun top voorbij AZ en zij zullen dan ook misschien komend seizoen vertrekken; andere spelers kunnen niet meer doorgroeien en zij mogen dan ook uitkijken naar een andere club. Louis denkt niet dat er nu nog spelers bij gaan komen, maar Brands wist te vertellen dat hij achter de schermen toch nog wat dingen aan het proberen te regelen is, omdat er tijdens de Olympische Spelen waarschijnlijk 9 spelers ontbreken. Verder gaat Shota komend seizoen op trainerscursus. AZ gaat in hem investeren, want ze willen hem voor lange tijd aan de club binden

Daarna ging Louis buiten mijn zichtsveld met de spelersgroep aan het werk, maar gelukkig kon ik naar de capriolen van Didulica en Waterman kijken.


Dit duurde zo'n half uurtje, waarna de hele groep bij elkaar geroepen werd en ze nog wat oefeningetjes met elkaar gingen doen. Tijdens de training was Arveladze aan het sparren met Kluivert, maar als ze niet mee deden, was Arveladze steeds aan het woord en luisterde Patje aandachtig.


Hierna gingen de spelers nog wat rek- en strekoefeningen doen, om vervolgens na een kwartiertje pauze handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan met hun jeugdige fans. De meisjes kregen vooral een dampend kutje van Cziommer en Pelle, de mooiboys gingen vooral op de foto met hun homies Donk, Agustien en Waterman jeweets.

Na dit tafereel gade te hebben geslagen en wat bekenden gedag te hebben gezegd, ging ik met mijn eerste souvernir van dit seizoen weer op huis aan.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:38:01 #235
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59798327
Gatalin prachtig opgeschreven, superbedankt!
Confidence through competence
  maandag 30 juni 2008 @ 17:38:20 #236
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59798331


Confidence through competence
pi_59802197
Leuk stukkie tekst Gatalin.

Hier nog een aantal foto's van de eerste training:








Foto's: www.az-67.nl
  maandag 30 juni 2008 @ 20:37:39 #238
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59802623
Zelfs een klapper op de 1ste training

Straks ook bij de oefenwedstrijden van AZ in de regio Alkmaar ?
  maandag 30 juni 2008 @ 20:43:07 #239
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59802785
Godverdomme, alweer die klappers
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 30 juni 2008 @ 21:05:43 #240
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59803497
Over 2 jaar hebben jullie ook die klappers.....

Leuk stukkie tekst Gatalin, u hoefde niet te werken?
Of heb je er vrij voor genomen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59809385
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Over 2 jaar hebben jullie ook die klappers.....

Leuk stukkie tekst Gatalin, u hoefde niet te werken?
Of heb je er vrij voor genomen?
Ik is student, dus werken is voor mij geen verplichting. Ik had mij voor vandaag niet opgegeven bij mijn baas, want een maandagdienst bij de post stelt toch geen ene moer voor; veel centen ben ik dus ook weer niet misgelopen.

En het zal mij niets verbazen als er straks bij de oefenwedstrijden ook klappers zijn Ik ben van plan volgende week dinsdag naar Wormerveer te gaan en zal proberen dan weer een verslagje te maken.
pi_59811164
Patje is jarig vandaag, zingen!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:33:50 #243
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59813554
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:14 schreef denthemen het volgende:
Patje is jarig vandaag, zingen!!
Patje mag ik oversteken ja of nee?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:44:32 #244
148059 Pritt
Atheïst
pi_59813819
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef Gatalin het volgende:

[..]
En het zal mij niets verbazen als er straks bij de oefenwedstrijden ook klappers zijn Ik ben van plan volgende week dinsdag naar Wormerveer te gaan en zal proberen dan weer een verslagje te maken.
Want dan speelt AZ daar een oefenwedstrijd?
Ga ik ook maar eens heen om te concurrentie te bespieden.
Toch maar 5 minuutjes van mijn ouderlijk huis weg.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:10:18 #245
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59814372
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:44 schreef Pritt het volgende:

[..]

Want dan speelt AZ daar een oefenwedstrijd?
Ga ik ook maar eens heen om te concurrentie te bespieden.
Toch maar 5 minuutjes van mijn ouderlijk huis weg.
Altijd leuk om eens te zien hoever de selectie eigenlijk is..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:26:23 #246
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59818875
quote:
Vitesse huurt Jenner van AZ

Vitesse heeft dinsdag overeenstemming bereikt met Julian Jenner over zijn komst naar Arnhem. De vleugelaanvaller wordt voor één seizoen gehuurd van AZ, met een optie tot koop, zo meldt de Gelderse club op de officiële website.

"Ik wil bij Vitesse weer lekker voetballen en samen met de club de weg omhoog vinden", vertelt de 24-jarige Delftenaar. "Dat ik hier weer op mijn favoriete positie mijn kwaliteiten kan tonen, was een belangrijke reden om voor Vitesse te kiezen.”



Jenner (24) speelde de afgelopen twee seizoenen voor AZ, maar had in Alkmaar weinig perspectief meer. Hij was vorig seizoen onder Louis van Gaal bankzitter. Daarvoor kwam de Zuid-Hollander drie seizoenen uit voor NAC Breda.

Technisch directeur Marc van Hintum ziet in Jenner een toekomstige publiekslieveling. “Hij kan zeker uitgroeien tot een publieksspeler. Het is duidelijk dat hij een hele goede voetballer is, technisch goed en met specifieke kwaliteiten. Wij willen dominant en attractief voetbal spelen en Jenner past perfect in dat plaatje.”
quote:
Schaars: "Mijn tijd komt weer"


Stijn Schaars is duidelijk op de weg terug na zijn zware blessure. De middenvelder kijkt met veel vertrouwen uit naar komend seizoen waarin hij hoopt te kunnen spelen voor AZ.

AZ presenteerde maandag een nieuwe kledingsponsor aan de pers. Bij deze presentatie was de van een zware blessure herstelde Schaars als aanvoerder aanwezig. De middenvelder speelde zijn laatste wedstrijd op 15 april 2007.

Schaars was langdurig niet inzetbaar vanwege een enkelblessure. "Wat dat betreft gaat het echt de goede kant op. Ik heb drie weken vakantie gehad en voel me goed. Drie weken niets doen is voor mij trouwens moeilijker dan trainen, ik kan niet goed stilzitten. Maar het heeft me echt goed gedaan. Mijn tijd komt weer. En is het niet dit seizoen dan wel het seizoen erna", aldus de middenvelder op de officiële website van de club.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59819344
quote:
Scheringa: "Geen topspelers voor AZ"
AZ zal dit seizoen geen topspelers aantrekken. Dit liet Dirk Scheringa, de voorzitter van de eredivisionist, weten tegenover het Noordhollands Dagblad. "Dit seizoen hebben we slimmer ingekocht."

Vorig seizoen telden de Alkmaarders miljoenen neer voor versterkingen. Dit seizoen zal het anders gaan. Scheringa: "Aankopen van de buitencategorie zullen er niet komen, dat vinden we niet verstandig." AZ versterkte zich deze zomer met Gill Swerts, Niklas Moisander, Nick van der Velden en Brett Holman.

"Ze zijn gewoon niet haalbaar", ging de voorzitter verder over het aantrekken van topspelers. "Dergelijke spelers zeggen geen 'ja' tegen AZ. Daarom richten we ons nu niet meer op topspelers. Dat is zonde van de energie. Een heilloze missie. We moeten realistisch zijn. We hebben nou eenmaal geen begroting van 120 miljoen."
Het kwartje is gevallen bij Dirk!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:49:47 #248
148059 Pritt
Atheïst
pi_59819429
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het kwartje is gevallen bij Dirk!
Ik las het vandaag inderdaag in de krant.
Waar zijn die tijden heen dat Dirk zei: Binnenkort gaan we misschien wel spelers van Ajax kopen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59819458
quote:
Technisch directeur Marc van Hintum ziet in Jenner een toekomstige publiekslieveling. “Hij kan zeker uitgroeien tot een publieksspeler."
Het zou mij verbazen Of is het zo karig gesteld met de spelers bij Vitesse dat ze een trage jankmuil zo in de armen zouden sluiten?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:52:29 #250
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59819500
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Het zou mij verbazen Of is het zo karig gesteld met de spelers bij Vitesse dat ze een trage jankmuil zo in de armen zouden sluiten?
Lazovic deed ook vaak huilen, houden we wel van
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')