Vond het zondag en maandag wel behoorlijk vol zitten daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef DutchTrain het volgende:
Vroesenpark is één van de weinige parken dat deze dagen niet vol zit met BBQ'ende families.
Alhoewel Het Park (bij de Euromast) ook wel een goede locatie is.
puik planquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
Bij deze dan maar... zoiets?
De grote RTM Kaas & Wijn meet
wanneer: donderdag 8 mei 19.45 - 21.45
Verzamelen om 19.40 bij de Noorse Zeemanskerk.
ik heb niet eens een fietsquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben niet vrij en morgen ook niet, maar ik kan wel na het werk morgen!Kan evt wel wat meenemen, maar geen kilo's op de fiets.
nephollander!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik houd niet van kaas
Maar wel van wijn
quote:AMSTERDAM - Groepen barbecueërs maken steeds vaker een puinhoop van de stadsparken in Rotterdam. Leefbaar Rotterdam wil de vleesbraders verplichten aluminium platen of folie onder hun barbecue te leggen. Daarmee zou het gras gered worden.
De reinigingsdienst Roteb gaat meer dan ooit paal en perk stellen aan het afval van barbecues en andere eetfeesten in de Rotterdamse parken en groenvoorzieningen.
quote:Ads door Google
Klus container huren
Particulieren opgelet! Goedkoopste 3-6-10m3 afval containers van NL
www.iksloopgoedkoop.nl/thuiswinkel
Barbecues
Altijd 500 barbecues uit voorraad leverbaar. Gratis verzending.
www.BarbequeShop.nl
heb gisteren even op de site van de gemeente geneusd en daar staat dat het overal mag, mits op de bordjes aangegevenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:43 schreef DutchTrain het volgende:
Ik vraag me alleen af of je in Het Park mag BBQ'en en er alcohol genuttigd mag worden. In het Vroesenpark gebeurd dat in ieder geval wel.
Maar als overmorgen de Euromast is afgebrand, dan halen we tenminste nog het nieuws...
Van de site van Rotterdamquote:Het maken van een vuur dat geen brandgevaar oplevert voor de omgeving, zoals het branden van kaarsen en fakkels of vuur om te koken, te bakken en te braden, zoals een barbecue is niet verboden. U mag een barbecue in een park houden, behalve als dit in het park nadrukkelijk is verboden; raadpleeg de borden in het park, informeer bij de deelgemeente of bel voor informatie 0800-1545. In het park mag u niet bij beplanting of onder een boom barbecuën. U mag geen takken verbranden, geen schroeiplekken veroorzaken en u moet na afloop van de barbecue uw afval opruimen. Voor het houden van een barbecue in het Kralingse Bos gelden speciale regels
ja zand in je hamburgerquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:47 schreef Fugie het volgende:
dat je mag bbq'en in het park
ik ga as weekend maar weer op het strand bbq'en, iets relaxter
jeej dan zijn we al met tweequote:
duvel en xcuz zijn onze overburenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is morgen al, ik denk er ff over na
.
Hebben jullie al ooit een meet gehad? Klinkt allemaal alsof jullie elkaar kennen.
Tijdens zn vakantie? Ze zijn het spoor bijsterquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel komt niet, die heeft een uitje van z'n werk.
nemen wij ook wel meequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan ook wel wat sausjes meenemen, als iemand anders dan stokbrood meeneemt!
dan mag jij de kaas meenemenquote:
heb de mensen uit de googlearth foto even een fotoboekberichtje gestuurd over morgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou wel leuk zijn als er nog wat meer mensen meeknoeien
ga ik er alvast twee halen ( morgen niet zoveel tijd) dan zijn die alvast in huisquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met z'n vijven is dat prima denk ik ja.. Maar even afwachten of er nog meer knoeiers zich melden
Alleen een wijntje en een blokje kaas mag ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
*denkt er nog even over na.
Momenteel zou ik bij een bbq m'n sig echt eer aandoendus als het zo blijft wordt het niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |