Ze gaf me troetelnaampjesquote:
Schudden voor gebruik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze gaf me troetelnaampjes
En kuste steeds lager
Ze zei, jij sportsokkendrager, rokkenjager
Je kijkt altijd naar m'n reet met de ogen van een keurslager
En lager, en lager, en lager, en lager
Zelfs dat vind ik niet te pruimen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ken er weinig van. Alleen hopjesvla. Ook erg Nederlands volgens mij.
Van koetjes komen kalfjes...quote:
We hebben maandag wat vla en andere toetjes gehaald, maar het staat er volgens mij nog steeds. Ik heb niet zo'n trek er inquote:
Da's een oud topic.quote:
Ja, net te laat om een Plein lunchdate te regelen met een collega die daar in de buurt zit. Maar es mailen voor volgende week!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een heerlijk weer is het hier in Den Haag.
Ik heb vrij, misschien zo eens naar Scheveningen lopen, de strandtenten zijn nu geopend als het goed isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, net te laat om een Plein lunchdate te regelen met een collega die daar in de buurt zit. Maar es mailen voor volgende week!
Bwech, dan heb je weer allemaal van die toeristen... Verleden week waren ze nog aan het opbouwen. Als je dan aan het begin van de avond naar het strand gaat, dan loop je daar echt in je eentje...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb vrij, misschien zo eens naar Scheveningen lopen, de strandtenten zijn nu geopend als het goed is.
Dat zal nu nog wel meevallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwech, dan heb je weer allemaal van die toeristen...
Met dit weer? Reken maar dat daar genoeg volk op afkomt...quote:
Morgen wel, maar het is vandaag een vrijdag in een gewone werkweek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit weer? Reken maar dat daar genoeg volk op afkomt...
Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel mensen dan op het strand werken met mooi weer...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
Morgen wel, maar het is vandaag een vrijdag in een gewone werkweek.
Dat had ik vanochtend nog in de Bijenkorfquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel mensen dan op het strand werken met mooi weer...
Niet alleen op het strand. gisteren die rouwkaart in de stad wezen halen (onder werktijd, maar hell, ik had ze al gezegd dat ik er niet helemaal bij was). En freaking druk op de terrasjes. Heel apartquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel mensen dan op het strand werken met mooi weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |