abonnement Unibet Coolblue
pi_58610465
Dementieva !!

en game voor Elena
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58610496
geweldig tennis zeg..mooi uithangbord voor het vrouwentennis
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 11 mei 2008 @ 16:10:39 #203
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_58610872
6-2 Safina in de derde. Ze kwam wat moeilijk op gang, maar daarna was ze duidelijk beter.
sig verwijderd door FA
pi_58610879
GSM voor Safina

Chapeau..ze heeft het verdiend, goed gespeeld !
(alhoewel ik het Elena net iets meer gunde)

[ Bericht 31% gewijzigd door qonmann op 11-05-2008 17:41:42 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58640904
Justine Henin zou ernstig overwegen om Roland Garros dit jaar te laten vallen, zodat ze haar hoofd eens kan zuiveren na het slechte voorjaar en zich volledig kan concentreren op Wimbledon en de Spelen.

Volgens een Franstalige krant zou Henin zelfs overwegen (al dan niet tijdelijk) te stoppen. .
pi_58641248
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:07 schreef Heero87 het volgende:
Justine Henin zou ernstig overwegen om Roland Garros dit jaar te laten vallen, zodat ze haar hoofd eens kan zuiveren na het slechte voorjaar en zich volledig kan concentreren op Wimbledon en de Spelen.

Volgens een Franstalige krant zou Henin zelfs overwegen (al dan niet tijdelijk) te stoppen. .
Dat zit er al een tijdje aan te komen mijns inziens. Ze zegt Rome af wegens vermoeidheid. Tja, als je dan 2 wedstrijden in 6 weken gespeeld hebt, weet je eigenlijk dat het vooral mentale moeheid is waar ze mee kampt.
pi_58641286
Ongelooflijk eigenlijk hoe je zo snel kunt afzakken.. Tot aan de AO werd ze nog praktisch onverslaanbaar geacht en had ze een zeer imposante winning streak, het was in 2007 in de pers "de vrouwelijke [ahum ] Federer" voor en na.. Maar die onzekerheid zag je toch altijd nog wel, altijd zo bang om te verliezen en al bij 1-1 in de eerste set na elk punt naar Rodriguez kijken
pi_58641320
ze is gewoon haar briefje kwijt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58641490
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:30 schreef Tim86 het volgende:
ze is gewoon haar briefje kwijt
Ik schrijf wel een nieuw:

Allez!
Allez!
Allez!

pi_58641559
Daartussenin stond geloof ik nog Comme ci comme ça, je n'en peux plus
Je suis déçue, tu m'as perdue
Je reste pas là, comme ci comme ça
La fin voilà, comme ci comme ça

en een paar keer Juju
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58641725
Het is vooral een mentaal probleem. Als je altijd maar wint, gaat dat uiteindelijk ook vervelen. Je krijgt motivatieproblemen, en dat wreekt zich dan. En eens je dan zo'n twee of drie keer verliest, verdwijnt je vertrouwen helemaal en neemt dat van de tegenstanders alleen maar toe. Die weten nu dat Henin niet meer onklopbaar is.

Je ziet hetzelfde eigenlijk ook een beetje bij Federer dit jaar, al had die ook fysieke problemen...
pi_58648361
Henin is geen Steffi, gelukkig maar.

Henin heeft zoveel gewonnen en dan nog altijd zo verkrampt op de baan staan.
Ik zie liever andere tennisters spelen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58656544
Henin zou vandaag al haar afscheid aankondigen. .
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:19:46 #214
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_58656654
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:14 schreef Heero87 het volgende:
Henin zou vandaag al haar afscheid aankondigen. .
Roland Garros 2008 wordt haar laatste toernooi?
sig verwijderd door FA
pi_58656714
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Roland Garros 2008 wordt haar laatste toernooi?
Als ze haar pensioen aankondigt, zal dat volgens mij onmiddelijk zijn.

Morgen om 16u geeft ze een persconferentie, hopelijk gaat het om een tijdelijke herbronningsperiode en niet om een onmiddelijk pensioen. .
pi_58668459
Henin stopt met tennis
Uitgegeven: 14 mei 2008 08:29
Laatst gewijzigd: 14 mei 2008 17:43

BRUSSEL - Justine Henin stopt met tennissen. Dat heeft de Belgische nummer één van de wereld woensdag op een persconferentie in Limelette bevestigd.

De 25-jarige Belgische won in haar carrière 41 toernooien, waarvan zeven grandslams. Henin bezette 117 achtereenvolgende weken de eerste plaats van de wereldranglijst.

Schok

"Ik besef dat dit voor iedereen een grote schok is", aldus Henin. "Ik heb alles meegemaakt en ik mis de verbetenheid om door te gaan. Eigenlijk is mijn carrière al zes maanden voorbij."

"Ik heb lang over deze beslissing nagedacht. Nu begin ik aan een nieuw leven, dit is een opluchting voor mij."

Caros Rodriguez

Caros Rodriguez, de coach van Henin, kon zijn tranen niet bedwingen. "Ik ben blij voor haar. Justine is een uniek iemand."

Henin domineerde het toernooi van Roland Garros, dat ze in 2003, 2005, 2006 en 2007 op haar naam schreef.

Ook was ze twee keer de sterkste op de US Open (2003, 2007) en won ze een keer de Australian Open (2004). Henin won vier jaar geleden goud op het olympisch tennistoernooi in Athene.

Safina

De Waalse verloor vorige week in de derde ronde van een WTA-toernooi in Berlijn verrassend van Dinara Safina.

"Ik verlaat de tenniswereld als nummer één van de wereld", zei Henin. "Het is altijd beter om op je hoogtepunt te stoppen. Ik weet dat dit de juiste beslissing is."

Nooit leuk

Na haar nederlaag tegen de Russin zei Henin nog: "Verliezen is nooit leuk en zeker niet op deze manier. Er is geen probleem met mijn tennis of met mijn fysiek. Ik durfte het gewoon niet aan om voor mijn kans te gaan en daar moet ik aan werken. Het is ook belangrijk dat ik opnieuw vertrouwen kweek, want dat mis ik voorlopig."

Henin meldde zich vervolgens af voor het graveltoernooi van Rome, deze week. Volgens de media besloot de Belgische daarna om definitief te stoppen met tennis.

De topspeelster meldde zich vorig jaar januari af voor de Australian Open. Kort daarna kwam naar buiten dat Henin gaat scheiden van haar echtgenoot Pierre-Yves Hardenne. Na de breuk met Hardenne verzoende de Belgische zich met haar vader, met wie ze zeven jaar geen contact had.


Jammer voor haar dat het zo eindigt, zo goed spelen en dan toch altijd onzeker overkomen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58672253
Damn zag 't net op nu.nl, toch wel een verrassing dat ze zelfs RG niet meer meepakt . Stoppen als nummer 1 van de wereld .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58674182
Sharapova maakt het zichzelf moeilijk tegen Cibulkova: 6-2 3-6 nu..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58674273
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Sharapova maakt het zichzelf moeilijk tegen Cibulkova: 6-2 3-6 nu..
jammer dat Eurosport dat niet uitzendt
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58674326
Maria is fysiek ook niet goed van wat ik zo lees..tig DF al en nu van 40-0 naar de break achter..5 op een rij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58674617
sjappie 3-0 achter
edit: oh nee, toch 2-1
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:45:29 #222
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_58674648
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:43 schreef Tim86 het volgende:
sjappie 3-0 achter
Niet te snel zijn. 2-0* pas, 1 break is niks bij de WTA.
sig verwijderd door FA
pi_58674702
I know, zeker niet bij een vechter als Sjap en een choker als Cibul...ik las op betfair forum 3-0 en heb geen beelden, maar dat klopte dus niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58674762
en 2-2
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58675059
en 4-2 La Sjappie..moeizaam maar dat gebeurt zo vaak..de klasse komt dan vaak naar boven...hoe vaak heeft Henin niet met 4-0 voor gestaan (vooral tegen Jankovic)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')