@ Kyrano
Sorry Gears of War is net verkocht
@ tummeke
De vraagprijs van de Xbox zelf is 200 euro. Laat maar weten welke accesoires je wilt hebben en dan kunnen we het wel hebben over de prijs.
@ Wouzer
De huidige nieuwprijs van het hele pakket is over de 1000 euro dus ik vind 250 echt te weinig. De vraagprijs is 600 euro.
@ Reintji
Ik weet redelijk wat af van een xbox maar ik heb geen idee wat een falcon is

Zou je dat even kunnen uitleggen?
Edit: ik heb even gegoogled en weet al wat het is. De 360 bevat een HDMI uitgang dus ik neem aan dat het een Falcon is.
@ jwhderksen
De vraagprijs is 200 euro
@ Parkinson_XTC
Sorry PES 6 is net verkocht.
Play en Charge kit mag je voor 12,50 euro incl. verzendkosten hebben. Mocht een koper van de 360 ook de Play en Charge kit wille hebben dan gaat hij voor.
@ marcosta
Ok je bod staat genoteerd. Ik wacht even de biedingen van de xbox 360 zelf af want die hebben bij mij voorrang.
@ kwm
PES 6 is helaas al verkocht. Voor de rest betreft dat je hem voor 250 euro inclusief verzendkosten mag hebben. Ik heb meerdere biedingen (op andere fora en marktplaats) dus ik wacht die wel eerst even af voordat je een deal hebt.
@ paarse_paashaas
Ik heb al een bod staan van 50 euro. Dit is incl. 6,20 verzendkosten. Alles wordt bezorgd in originele verpakking met bijbehorende stickers (los) en aankoopbewijs voor eventuele garantie.
[ Bericht 4% gewijzigd door Brandts op 16-03-2008 12:22:01 ]