Voor alles dan graag een vraagprijs toevoegen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Brandts het volgende:
Ligt eraan wat je wilt hebben. Ik verkoop namelijk ook dingen los
Mits een falcon 360 serieuze intresse, dan 150E gebodenquote:In de doos van de Xbox 360 zit nog in de verpakking: - Xbox 360
- 20 Gb HDD
- Wireless Controller
- Headset
- Ethernet kabel
- HD AV-kabel met SCART-adapter
- Power Supply
- Aankoopbewijs voor 2 jaar garantie met datum 29-2-2008
In Maastricht.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:17 schreef Gunner het volgende:
Waar af te halen?
Ik heb misschien wel interesse in een wireless controller.
Ow ik wist niet dat ik die moest activeren. Ik heb hem net aangezetquote:Op zondag 16 maart 2008 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zou je je PM functie misschien kunnen aanzetten? communiceert iets makkelijker.
Alles wat in de startpost staat. Zodra iets verkocht wordt haal ik het weg uit de startpost.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:51 schreef Motar het volgende:
Wat zit er nog bij?
Heb je de xbox getest ivm weer meer gezeik gezeik ondanks dat hij nieuw is? (ah nog in verpakking, maa alsnog misschien is een testje fijn?)
300 geboden voor alles wat je nu nog hebt.
Je bent er wel van op de hooge dat alle xbox pakketten afgelopenvrijdag in prijs zijn verlaagd?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:57 schreef Brandts het volgende:
[..]
Alles wat in de startpost staat. Zodra iets verkocht wordt haal ik het weg uit de startpost.
Ik heb hem nog niet getest want dan kan ik hem niet aanbieden als nieuw in verpakkingHet is een Falcon 360 dus als het goed is moeten alle problemen nu verholpen zijn.
Meer info over Falcon 360: http://life.tweakers.net/(...)n-veel-zuiniger.html
Je bod staat genoteerd maar 300 euro vind ik eigenlijk toch te weinig. De huidige nieuwprijs van alles bij elkaar ligt boven de 1000 euro.
20 euro incl. verzendkosten voor de memory unit.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef Etimm het volgende:
hoeveel vraag je voor de 64mb memory unit?
En heeft de xbox360 hdmi?
Edit: Er is een bod geplaats van 220 euro incl. verzendkosten voor bovenstaand pakket.quote:In de doos van de Xbox 360 zit nog in de verpakking:
- Xbox 360
- 20 Gb HDD
- Wireless Controller
- Headset
- Ethernet kabel
- HD AV-kabel met SCART-adapter
- Power Supply
- Aankoopbewijs voor 2 jaar garantie met datum 29-2-2008
Dan heb ik er meer aan als ik ze los verkoop. 55 euro vind ik een goed bod maar ik wacht het nog even af. Ik laat je voor donderdag wel iets weten.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:06 schreef FrietSaus7 het volgende:
Ok, kijk maar wat je doet. Mijn bod staat tot donderdag max, daarna zoek ik ze wel ergens anders.
Mits die xbox echt nieuw in verpakking zit wil ik hem misschien wel kopen incl die 2 wireless controllers (3 in totaal dus) voor 250?
Ok je bod staat genoteerd. Ik moet wel even kijken hoe ik het verzend want ik ben bang dat het niet door de brievenbus past. Dat betekent dat de verzendkosten 6.20 worden.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Revenge2005 het volgende:
7.50 exl verzenden geboden voor de DVD Remote
anders 12 euro incl
JIj zei dat toch in het 360 topic? Ik had hem gekocht via een andere sitequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:38 schreef Reintji het volgende:
Mazzelaar! ;-)
Je weet toch wel dat het om een bekraste versie gaat die maar beperkt speelbaar is (zie startpost)? Als je goed bent in krassen weghalen lijkt hij me nog wel te werken omdat hij het spel wel goed afspeelt. Hij kan alleen enkele stadsdelen niet laden. Als je hiervan op de hoogte bent mag je hem voor mijn part hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef MasterMido het volgende:
Assassins Creed 7,50
is goed. Pm je gegevens dan maak ik het over.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:04 schreef Brandts het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het om een bekraste versie gaat die maar beperkt speelbaar is (zie startpost)? Als je goed bent in krassen weghalen lijkt hij me nog wel te werken omdat hij het spel wel goed afspeelt. Hij kan alleen enkele stadsdelen niet laden. Als je hiervan op de hoogte bent mag je hem voor mijn part hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |