quote:Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.
quote:Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.
quote:Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
quote:
Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.
quote:Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.
quote:Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.
quote:Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
quote:Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
quote:Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.
quote:Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
quote:Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.
quote:Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.
quote:Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.
Vraag gewoon een acceptgiro bij je bestelling en betaal alleen voor wat je neemt en stuur de rest terug via de post.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen volgens mij vraag ik naar de bekende weg, maar ik snap het gewoon even niet meer nu er met die tegoedbonnen gewerkt gaat worden.
Ik bestelde altijd een hele zwik en bracht ook een hele zwik weer terug. Net als met gewoon passen in de winkel zeg maar, met 10 dingen het pashokje in, met 2 dingen naar de kassa.
Ik betaalde altijd met creditcard en wat ik niet wilde bracht ik terug naar de winkel, kreeg netjes contant geld terug en probleem opgelost. Nu begrijp ik dus dat je het niet meer naar de winkel kunt brengen voor contant geld, maar dat je daarvoor tegoedbonnen krijgt. Van nature heb ik iets tegen tegoedbonnen, dus dat vind ik geen goed idee.
Hoe pak ik dat dan aan als ik met creditcard betaal? Storten ze het geld dan terug?
Ik heb geen maandfactuur omdat ik toen ik dat probeerde ik 10 dagen later oid een smoezelig getikt briefje in de bus (waarom niet per mail lieve mensen, waarom niet per mail!?) kreeg dat mijn bestelling te groot was. En ik doe altijd grote bestellingen omdat ik vaak meerdere maten en kleuren van één stuk bestel, dus daarom maar met CC betalen.
Vraag me dus alleen af hoe dat nu gaat als ik niet meer in de winkel terecht kan om mn geld terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |