abonnement Unibet Coolblue
pi_57041177


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het kan een ban opleveren.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

RayMania (PM),
-Vaduz- (PM),
venomsnake (PM),

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.

Hier is de OP te vinden.

[ Bericht 82% gewijzigd door RayMania op 04-03-2008 18:40:09 ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57041194
troeg = troef
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57041372
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Aangevallen op een forum Volgens mij neem jij het wel heel erg serieus. DAM haalt hier andere onderuit, als die een antwoord terug krijgt kom jij namens hem janken.

Laten we er idd maar over ophouden!
Nee, waarom erover ophouden... als jij gelijk hebt en ik fout zit ben ik echt niet te beroerd dat toe te geven... misschien kan je me laten zien waar jij door DAM wordt aangevallen of onderuit gehaald... en voor de score, je valt me nu weer aan door te zeggen dat ik loop te janken... 2-0 voor jou dus...
pi_57041407
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Vaduz jongen, leuk dat je er bent. Goede middag gehad? "Ja hoor, moest nog wat zaakjes buitenshuis regelen, maar is gelukt". Mooi. "Daarna lekker gegeten? "De boerenkool met worst was heerlijk". Is er nog wat over voor meneer de interviewer? "Nee helaas. En nu? "Ja, nu wilde ik even leuk Fok!en in VBL, maar dat zal er even niet van komen vrees ik..."
That's all folks!
pi_57041429
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
sorry, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met je post, maar; Hoi Vaduz! Leuk dat je lekker gegeten hebt!
pi_57041443
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Laten we er idd maar over ophouden!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57041481
Vaduz hij moet nog stickey
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_57041488
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Nogmaals; Nee, waarom? Ik geef mijn mening en jij reageert daarop... Als jij verder niet in discussie wil, prima, maar laat mij daar lekker buiten dan...
pi_57041515
*zucht*

Je ziet dingen die er niet zijn, je verdraaid mijn post en vraagt je af waarom ik geen zin heb in die discussie?

En dan nu ook echt voor het laatst:
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Laten we er idd maar over ophouden!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 februari 2008 @ 18:47:01 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57041562
he gezellig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57041575
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:45 schreef DarkShine het volgende:
*zucht*
[..]
voor de derde keer *zucht*... Als JIJ niet verder in discussie wil, prima, maar laat MIJ gewoon voor mezelf beslissen waar ik het wel of niet over wil hebben... Dank je vriendelijk en fijne avond verder!
pi_57041652
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:41 schreef Tennessee het volgende:

[..]

sorry, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met je post, maar; Hoi Vaduz! Leuk dat je lekker gegeten hebt!
Ik vind het nogal belachelijk dat men hier in VBL zo kinderachtig en onvolwassen bezig is als er even niemand van ons aanwezig is en ik m'n tijd nu kwijt ben om alles weer normaal te krijgen.
That's all folks!
pi_57041789
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind het nogal belachelijk dat men hier in VBL zo kinderachtig en onvolwassen bezig is als er even niemand van ons aanwezig is en ik m'n tijd nu kwijt ben om alles weer normaal te krijgen.
Sorry, ik begrijp het nog steeds niet... Gaat dit ook over mij of moet ik nu gewoon even mijn mond houden?
pi_57041801
Niet zeuren vaduz, daar word je voor betaald.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57041845
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind het nogal belachelijk dat men hier in VBL zo kinderachtig en onvolwassen bezig is als er even niemand van ons aanwezig is en ik m'n tijd nu kwijt ben om alles weer normaal te krijgen.
Daar ben je toch mod voor?
pi_57042021
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp het nog steeds niet... Gaat dit ook over mij of moet ik nu gewoon even mijn mond houden?
Neuh, hier kon ik me wel in vinden:
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:25 schreef Tennessee het volgende:
"meester, hij loopt weer te trollen!" riep de trol voordat hij weer zijn grot introk om verder te fappen"

Let eens wat meer op jezelf en wat minder op anderen allemaal!
Ik ben een mod, geen schoolmeester of agent ofzo. Zelfregulering blijkt weer ver te zoeken.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 februari 2008 @ 19:07:27 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57042041
Het grote Robert Maaskant topic

plaatjes doen het niet want je krijgt steeds gezeur met Authenticatie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57042069
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Neuh, hier kon ik me wel in vinden:
[..]

Ik ben een mod, geen schoolmeester of agent ofzo. Zelfregulering blijkt weer ver te zoeken.
kee, dankjewel!
pi_57042250
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:07 schreef borisz het volgende:
Het grote Robert Maaskant topic

plaatjes doen het niet want je krijgt steeds gezeur met Authenticatie.
Het was het tweede plaatje, ik heb het weggehaald. Dank voor het opmerken!
That's all folks!
pi_57042635
Je hebt gelijk Tennessee.
pi_57043276
Heb ik wat gemist, maar waar is Venomsnake?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57043341
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:34 schreef Grulez het volgende:
Je hebt gelijk Tennessee.
Ik weet niet of je dit meent, maar zo ja, dankjewel...
pi_57043371
Ok, voortaan wacht ik met discutabele posts tot er een mod is.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57043452
Laat helemaal maar Kattevriend. En venom is wat ziekig volgens mij, misschien komt hij straks nog buurten.
That's all folks!
pi_57043655
De oude was dus vol zag ik
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')