abonnement Unibet Coolblue
pi_56839941
hallo,

ik heb het een en ander gelezen over glaasje draaien, en het is iets wat ik nog steeds graag zou willen doen.
Nou kan ik eigelijk niemand vinden die dat met mij wil doen
Mijn vraag is dus, kun je glaasje draaien in je eentje?
En zo ja, waar moet je allemaal mee rekening houden, welke voorbereidingen moet je treffen, etc..

Grz Yvo
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56840092
iets wat ik me nu bedenk. Zou je glaasje draaien niet via de computer kunnen doen?
white noise en evp's zijn mega populair en een complete hype.
Als je in paint het hele alfabet zet, en de cijfers 1 tot en met 9, en de muis gebruikt als "glaasje" zou dat niet kunnen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Moderator dinsdag 19 februari 2008 @ 17:15:55 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56840108
Pff, dat zou ik dan weer niet durven
Ik heb het dan ook nooit gedaan, en als ik rond kijk op internet vind ik eigenlijk alleen maar waarschuwingen om het niet te doen en zeker niet alleen.
Waarom neem je niet eens contact op met een medium?

Hier staat wel wat informatie en ook niet onbelangrijk de redenen om het vooral niet te doen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56840260
interessante site, kheb hem bijna helemaal doorgelezen nu dankjewel ervoor
maar ik ben en blijf een skeptische gelover als het zo gevaarlijk is, waarom is het dan niet algemeen bekend (naja, dat is het wel al, maar niet echt officieel)
ik heb al genoeg rare dingen gezien en meegemaakt, dat dit me niet echt kan weerhouden van het eens proberen.
de laatste keer dat ik bij een medium was, werd ik overspoeld met salie, letterlijk ongeveer. ze stak het aan, en zei van: ruik je het? kzei ja, want het was niet te miskennen de verdere 10 seconde heeft ze de bak brandend salie letterlijk onder me gehouden, afwachtend op een demonische reactie of zo
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56840338
@Burner: glaasjedraaien is niet alleen gevaarlijk omdat je een entiteit ruw zou storen, glaasjedraaien is gevaarlijk omdat je jezelf gek kan maken, ("mind fucking"), daar is geen echte entiteit voor nodig.

Maar goed, ik ga geen hele waslijst met waarschuwingen neertypen. Als je het grraag wilt doen moet je het zelf weten. Ik zou het alleen niet alleen doen, maar bijvoorbeeld samen met een medium . (Of iemand die er al meer ervaring mee heeft - en dan bedoel ik niet een of andere fluffy die teveel charmed heeft gekeken en beweerd dat ze het hele spreukenboek uit dr kop kent oid...)
pi_56840415
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:28 schreef Candaasje het volgende:
@Burner: glaasjedraaien is niet alleen gevaarlijk omdat je een entiteit ruw zou storen, glaasjedraaien is gevaarlijk omdat je jezelf gek kan maken, ("mind fucking"), daar is geen echte entiteit voor nodig.

Maar goed, ik ga geen hele waslijst met waarschuwingen neertypen. Als je het grraag wilt doen moet je het zelf weten. Ik zou het alleen niet alleen doen, maar bijvoorbeeld samen met een medium . (Of iemand die er al meer ervaring mee heeft - en dan bedoel ik niet een of andere fluffy die teveel charmed heeft gekeken en beweerd dat ze het hele spreukenboek uit dr kop kent oid...)
maar hoe maak je jezelf gek dan? van die entiteiten wordt je gek, maar als er niks gebeurd met dat glaasje, wordt je ook niet gek lijkt mij?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56840441
Glaasjedraaien is net zo realistisch als het bestaan van God.
pi_56840475
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef Woeiii het volgende:
Glaasjedraaien is net zo realistisch als het bestaan van God.
al eens glaasje gedraaid dan?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56840651
en moet je een bord kopen, of gewoon zelf maken? ik heb hier nog wel een vierkante plank liggen waar ik alles op kwijt kan...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56840711
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:15 schreef senesta het volgende:
Pff, dat zou ik dan weer niet durven
Ik heb het dan ook nooit gedaan, en als ik rond kijk op internet vind ik eigenlijk alleen maar waarschuwingen om het niet te doen en zeker niet alleen.
Waarom neem je niet eens contact op met een medium?

Hier staat wel wat informatie en ook niet onbelangrijk de redenen om het vooral niet te doen.
Het zou niet mogelijk zijn bepaalde geesten op te roepen?
pi_56840819
@Burner: True, als het glaasje niet beweegt is er ook weinig reden om bang te zijn. Toch zijn er zat mensen die daarna het gevoel hebben bekeken te worden, of het gevoel hebben dat er 'iets' is. Ik kan niet zeggen of er dan ook echt iets is - geen ervaring met entiteiten e.d. - maar denk je maar eens in hoe gek je jezelf kunt maken als je de angst dat er iets zou kunnen zijn, (onbewust) vrije baan geeft. Het is niet iets dat specifiek met glaasjedraaien gebeurt, (er zijn zat manieren om jezelf door angst in een inrichting te laten helpen - 't is niet voor niets dat de grootste angst van de mens..jawel, zichzelf, is.) maar het is wel iets dat veel voorkomt bij glaasjedraaien en dergelijke bezigheden. Het verschilt dan ook weer van persoon tot persoon natuurlijk, de ene is veel eerder angstig en beeldt zich veel sneller dingen in dan de ander. Maar houd er rekening mee zou ik zeggen. (Over het storen van entiteiten ga ik het niet hebben, geen idee of entiteiten zich iets aantrekken van Quija)

Afijn, bord kun je gewoon zelf maken lijkt me.
  Moderator dinsdag 19 februari 2008 @ 17:59:25 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56840907
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Het zou niet mogelijk zijn bepaalde geesten op te roepen?
Waar haal je dat vandaan uit mijn tekst?
Ik weet het niet, ik heb persoonlijk nog geen ervaringen met geesten, of althans ik ben nog niet zo overtuigd dat ik geen twijfels meer heb
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56840913
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef Candaasje het volgende:
@Burner: True, als het glaasje niet beweegt is er ook weinig reden om bang te zijn. Toch zijn er zat mensen die daarna het gevoel hebben bekeken te worden, of het gevoel hebben dat er 'iets' is. Ik kan niet zeggen of er dan ook echt iets is - geen ervaring met entiteiten e.d. - maar denk je maar eens in hoe gek je jezelf kunt maken als je de angst dat er iets zou kunnen zijn, (onbewust) vrije baan geeft. Het is niet iets dat specifiek met glaasjedraaien gebeurt, (er zijn zat manieren om jezelf door angst in een inrichting te laten helpen - 't is niet voor niets dat de grootste angst van de mens..jawel, zichzelf, is.) maar het is wel iets dat veel voorkomt bij glaasjedraaien en dergelijke bezigheden. Het verschilt dan ook weer van persoon tot persoon natuurlijk, de ene is veel eerder angstig en beeldt zich veel sneller dingen in dan de ander. Maar houd er rekening mee zou ik zeggen. (Over het storen van entiteiten ga ik het niet hebben, geen idee of entiteiten zich iets aantrekken van Quija)

Afijn, bord kun je gewoon zelf maken lijkt me.
als dat het ergste is, dat er nog meer dingen lijken te zijn dat kan ik wel hebben
mijn laatste herinnering van het gevoel hebben dat iemand naast me bed stond, zag ik ook daadwerkelijk een gestalte naast mijn bed, en kheb gezegd: rot op, laat me slapen, en geen last meer van gehad eigelijk. af en toe nog wel eens dat ik iets zie, maja dat kan net zo goed de maanschaduw zijn, die door de bomen en de wind veranderd... meestal ben ik in een bijna slaap moment... mijn hele wereld is dan raar.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56841409
Geen idee wat het ergste is dat er kan gebeuren - maar tja, mochten entiteiten hun schouders voor je Qijaspelletje ophalen, dan denk ik dat dit wel dat dit toch wel een beetje het ergste is.
Zolang je er zelf gewoon goed nuchter bij blijft - en de entiteiten die je wilt oproepen geen last veroorzaken - zla je in principe weinig risico lopen.

Maar goed, zoals ik al zei, het verschilt per persoon. Ik weet van mezelf dat ik een enorme schijtluis ben met een te grote fantasie Ik zal bijvoorbeeld nooit om middernacht het verhaal van Bloody Mary uitproberen, gewoon omdat ik dan nooit meer 's avonds in een spiegel durf te kijken daarna Dus ja, ik weet van mezelf dat ik me echt gek zou kunnen maken, absoluut. Daarom waag ik mij niet aan Quija (ben niet zozeer echt bang voor de entiteiten zelf, maar vind het een onvriendelijke, brute manier - wanneer het echt werkt - om de aandacht te trekken van een overledene)
  dinsdag 19 februari 2008 @ 18:37:38 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56841713
Hier is een link van een site waar je o.a online Ouija kan doen maar als je geen ervaring hebt kan je het beter niet alleen doen , nieuwsgierigheid is een must maar voorzichtig zijn met jezelf ook .
Er is niks mis mee om beide te doen .

http://tarot-of-witches.no-ip.org/php/?m=extra

En dat je er gek van kan worden vind ik lichtelijk overdreven , je bent gek of je bent niet gek in welke situatie dan ook .
maar je kan wel een geest aantrekken die je bijv gaat stalken en in je huis blijft , dat hoeft niet perse zo te zijn maar waarom zou je dat risico willen lopen en dat risico neem je als je het alleen gaat doen zonder enige ervaring .
De waarschuwing voor Ouija en glaasje draaien is net zoals de waarschuwing tegen aids of soa's , Als je het beschermd doet weet je dat je daarna ook veilig bent en als je dat niet doet loop je wel het risico dat je achteraf met de gebakken peren zit .
Zelf weten dus , maar ik denk wel dat als je sterk in je schoenen staat en in jezelf geloofd dat je jezelf dan wel beschermd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_56842003
kheb het bord klaar kweet niet wat voor glaasje ik moet gebruiken eigelijk een normaal glas bestaat ook 2 letters maja, ik verzin wel wat int beste geval, gebeurd er niks he
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56842156
hoe moet je beginnen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:03:25 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56842222
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:50 schreef Burner82 het volgende:
kheb het bord klaar kweet niet wat voor glaasje ik moet gebruiken eigelijk een normaal glas bestaat ook 2 letters maja, ik verzin wel wat int beste geval, gebeurd er niks he
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_56842257
26, ik heb redelijk wat ervaring met rare dingen, ook wel te vinden in vorige posts van mij op dit forum. maar dit is iets, wat nog niemand gedaan heeft die ik ken, waar niemand een antwoord op heeft etc.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_56842293
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag
hoe oud zou je me schatten?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:12:49 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56842443
Want die waarschuwing voor ouija en glaasje draaien geld al helemaal voor mensen onder de 18 en in de puberteit , dan ben je te ontvankelijk om slechte dingen aan te trekken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_56842487
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:12 schreef Summers het volgende:
Want die waarschuwing voor ouija en glaasje draaien geld al helemaal voor mensen onder de 18 en in de puberteit , dan ben je te ontvankelijk om slechte dingen aan te trekken .
nou ja, het lijkt me niet, dat je op je 18e verjaardag ineens immuun overal voor bent maar nee, ik ben geen 14 jarige puber die het leuk lijkt zonder enige ervaring
ik heb wel ervaring, maar niet met glaasje draaien
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:46:28 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56843217
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef Burner82 het volgende:

[..]

nou ja, het lijkt me niet, dat je op je 18e verjaardag ineens immuun overal voor bent maar nee, ik ben geen 14 jarige puber die het leuk lijkt zonder enige ervaring
ik heb wel ervaring, maar niet met glaasje draaien
over internet schatten vind ik moeilijk maar hoopte gewoon dat je iig wel over de 18 was of in ieder geval niet in je pubertijd , dat is best een heftige levensfase waarin je allemaal nieuwe gevoelens krijgt waar je mee om moet leren gaan en verliefd en liefdesverdriet en wie ben ik en wat wil ik nou eigenlijk en hoe gaan relaties en onzekerheid enz dat je zowiezo op een manier "zweeft" en met je ziel onder je arm loopt dus in die zin ben je ook gewoon een beetje magneet voor die slechte invloeden omdat je zoekende bent en dus open staat voor alles .
In die zin is je pubertijd je zwakke plekje of het dunne velletje waar als er iemand doorheen zou willen gaan daar het meeste kans heeft om te slagen .
ik denk nog meer dan als je 8 of 9 jaar bent omdat je dan nog van nature dat geloof in het goede hebt en meer nog vanuit je gevoel leeft en doet zonder nadenken en gewoon zijn wie je bent .
Natuurlijk kan het op elke leeftijd gebeuren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:02:08 #24
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56845281
mmm, interessant, ga ik weer volgen tvp dus
Als je niet weet wat je doet, zou ik het echt niet doen. Maar goed, dat is al gezegd geloof ik...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_56858170
Ik heb vroeger wel een geprobeerd te glaasje draaien, er gebeurde niks.
En heb ook al eens online quija gedaan , maar kreeg onsamenhangende antwoorden, letters die elkaar opvolgden vormden geen woorden.
Ik zie ook dingen, orbs, en verschijningen in vorm van een soort mist, schimmen, gezichten ed.
Ik ben een hele poos dr bang van geweest want weg ging het niet, tegenwoordig hou ik me er minder mee bezig en het is ook rustiger geworden om mij heen.
Ik heb het idee hoe meer je met geesten en het spiritule bezig houd hoe meer je gaat zien. Je trekt het dan als het ware aan. Ik zou niet gaan zoeken maar lekker met je voeten op de grond blijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')