Sigur Rós, maar verder ken ik ook niksquote:Op zondag 3 februari 2008 17:12 schreef Buschetta het volgende:
Ijsland ? Ken alleen Bjork.
within temptation ken ik niet echt, dat is een soort metal achtige muziek toch? de andere twee heb je idd gelijk in, maar zou ik niet echt onder 'bands' rekenen in de zin waarin ik het bedoelde, dus in de afdeling rock en popmuziek en aanverwante genres. niet dat ik trance minderwaardige muziek vind, maar het getuigt toch van een soort monocultuur is als dat het enige is wat nederland produceert.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef Metalfrost het volgende:
Within Temptation
DJ Tiesto
Armin van Buuren
etc..
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:14 schreef Apekoek het volgende:
Puff Daddy
amiina, bjork, múm, sigur ros, emiliana torrini... misschien overschat ik hoe bekend een aantal daarvan zijn, maar het zijn er toch opvallend veel die ook op internationale reviews hoog scoren, op zo'n kleine bevolking, maar ik haalde het land er ook alleen maar bij als een extreem voorbeeld van hoe het ook kanquote:Op zondag 3 februari 2008 17:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Sigur Rós, maar verder ken ik ook niks
Kane en Ilse de Lange zijn internationaal gezien erg bekend ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:22 schreef MadMarine het volgende:
ilse de lange
pete philly & perquisite
ayreon
kane
don diablo
etc
wel gek dan dat sommige DJ's het juist helemaal gemaakt hebben in het buitenland, terwijl ze in nederland nog totaal onbekend zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:19 schreef TC03 het volgende:
DJ's tellen niet echt mee naar mijn mening, aangezien trance buiten Europa niet echt populair is.
wie bepaald eigenlijk of een artiest internationaal bekend is? jij?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan en Ilse de Lange zijn internationaal gezien erg bekend ja.
Dat bepaal ik inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:24 schreef MadMarine het volgende:
[..]
wie bepaald eigenlijk of een artiest internationaal bekend is? jij?
Natuurlijk is het subjectief, maar sommige dingen kan je wel gewoon aannemen. Algemeen genomen zullen bands als The Beatles en Pink Floyd als legendarisch beschouwd worden, terwijl iedereen Kane en Di-rect over het algemeen bagger vindt.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef DrPwn het volgende:
kane vind ik zelf ongelooflijk saaie en voorspelbare muziek.. er zijn natuurlijk wel nederlandse bands, maar de vraag is of die ook noemenswaardig materiaal produceren. dat is een lastige vraag omdat het deels om smaak gaat, maar iets als kane of di-rect is vrij duidelijk slechts een afgeleide van bestaande (vaak amerikaanse) bands. er zullen wel mensen zijn die het mooi vinden, maar het zal niet hoog scoren bij de meeste critici.
Alain Clark inderdaad wel..quote:Op zondag 3 februari 2008 17:14 schreef Rnnz het volgende:
Hm ja. Lastig onderwerp. Artiesten als Alain Clark & Wouter Hamel kunnen me de laatste tijd wel bekoren, alleen dat moet maar net je muziek zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |