abonnement Unibet Coolblue
pi_56659349
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik heb een 1990 75 2.0 TS gehad. Twinsparkblokkie is eigenlijk bullitproof, dus was nooit iets mee (laatste 70000 km tot 275K kms oid.) V6 is veel gevoeliger/kwetsbaarder/wordt meer getrapt, en is nu al bijna 20 jaar oude auto natuurlijk.

De rest was kwetsbaarder. Iedere jaar alle aardcontacten uit elkaar halen, schoonmaken en weer invetten/vaseline oid zorgde eigenlijk voor relatief weinig electronische storingen. Maar oliedruksensoren, dashboardlampjes en dat soort kleine dingetjes zorgden toch redelijk vaak voor een nuttige zaterdagochtend prutsen.
Versnellingbakken blijven kwetsbaar/matig te bedienen, maar als de rest goed is leer je daar mee leven.
V6 en Turbo hebben wel aangepaste bak en cardan ed; die zijn in principe wat steviger.

Het is gewoon een auto uit een andere tijd. Transaxle/De Dion as/schijven achter tegen de versnellingsbak aan ipv. bij de wielen.Ingewikkelde constructies die goedkoop zijn uitgevoerd. (Ze verloren geld op iedere exemplaar dat er is verkocht, en ALFA had nooit genoeg geld om het product te verbeteren/verder te ontwikkelen. Bij Ferrari en bv. Porsche 944/928 hadden ze iets meer budget/development en is de techniek veel sterker. Techniek zorgt dus voor veel arbeidsuren en de gemiddelde garage verklooit de boel vaker dan ze het fixen. Als je veel zelf doet is het prima te doen, behalve mi. motorblokken en verseliingsbakken revisie ed. Ik zou er niet aan beginnen als je niet ergens een geschikte garage in de buurt hebt die wat in die dingen gespecialiseerd is.

Ander probleem is bv. dat materialen van het interieur ed. van matige kwaliteit zijn en dat er heel veel niet meer leverbaar is. ALFA zelf doet niets, je bent dus afhankelijk van specialisten. Duitse merken (weet ik tenminste uit eigen ervaring met BMW/Porsche) kan je veel meer en veel langer onderdelen bij de dealer krijgen. Wel duur; maar je auto staat tenminste niet 3 maanden stil omdat een suf onderdeel niet leverbaar is. eBay en internet zijn natuurlijk ook goede bronnen.

Roest viel wel mee, ik heb de mijne weggedaan 12 jaar oud.
Ik heb eigenlijk alleen roest onder de achterlichten gehad, dat is een kwetsbare plek, vooral als er een trekhaak onder zit/zat. Onder de skirts/randen rond de wielkasten wil het ook wel roesten. Maar volgens mij niet meer dan andere auto's uit die tijd.
Vergeet niet dat het al oude auto's zijn. Ik heb net een 1990 BMW 325iX verkocht, die was stukken sneller dan mijn 75 TS. Maar bv. tov. mijn huidige BMW 330i is het helemaal niks qua vermogen/prestaties.

Zelf zou ik, als je belangstelling hebt voor exotische techniek en prestaties, momenteel gaan voor bv. een Porsche 944 wel of niet met turbo (afh. van budget) Zolang ze geen slecht herstelde ongevalschade hebben roestvrij, snel, licht en er zijn genoeg specialisten die je verder helpen tegen redelijke prijzen. Uiteindelijk een betere, goedkopere en minder frustrerende auto dan een 75 V6.
Als je vnl. voor het uiterlijk valt moet je natuurlijk gewoon een 75 nemen; maar dan is een 2.0 TS een betaalbaarder avontuur, en een Turbo technisch leuker.

Het mooiste aan een goede 75 met een beetje aangepast onderstel is dat het een perfecte stuurauto is; daar zijn de 2 liter en de Turbo beter dan de veel zwaardere (op de voor-as) V6.

Laatste opmerking; totaal ongeschikt als dagelijkse auto natuurlijk. In gebruik te duur/kwetsbaar, en als het een goede is, gewoon zonde van het ding.

Ze zijn wel deskundige en serieuze clubs:
http://www.alfaclub.nl/
http://www.varln.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
http://www.alfa75.info/


Sorry voor off-topic.
gelukkig wel over 80-er jaren bakkies
Kijk, daar kan ik wat mee. Bedankt!

Overigens was ik toch al niet van plan om zo'n oude Alfa als dagelijks vervoer te gebruiken, ik heb nog een japannertje als dagelijks vervoer, die start altijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56660711


Ford Escort 1.6 automaat (1983)
Mijn eerste auto en nog steeds mijn grote liefde (Hoewel mijn huidige auto die rol aardig begint over te nemen). Heb 'm gehad van 1997 tot 2001.

Een roestbak toen ik 'm kreeg, maar minder erg dan het eruit zag. Het was voornamelijk de buitenkant die roest vertoonde, volgens de vorige eigenaar omdat ie aan zee had gewoond. De onderkant van de rechterdeur was volledig doorgeroest. Uiteindelijk kwam hij daar niet mee door de APK, dus zei ik "las er maar een plaat tegenaan" (want geld voor een volledige uitreparatie had ik niet). De monteur heeft de deur echter wél volledig uitgerepareerd, heeft 'm afgelakt en ook nog andere kleine roestplekjes verwijderd. Ik kreeg 'm terug als nieuw
Natuurlijk meldde ik wel dat ik echt geen geld had, maar de monteur deed opeens of hij het hé-le-maal verkeerd had gelezen en dat het zijn schuld was en ik hoefde het niet te betalen.
Vertel mij wat, die monteur had mijn Escort in zijn "vaste klantenpakket" zitten; hij deed altijd de beurtjes (die kreeg m'n Escort natuurlijk gewoon) en vond het een verádeming om aan te mogen sleutelen. Al die electronica in nieuwe auto's vond 'ie maar zo-zo; dat ging vaker kapot dan niet... nee, oude auto's en het liefst Escorts; dáár kon ie nou lekker aan prutsen. Dus die heeft dat gewoon in een verloren uurtje gedaan of zo. Ben 'm nog steeds dankbaar...

Deze auto had ik in een tijd dat mijn collega's allemaal een lease-auto gingen rijden; VW Polo's, Ford Focusjes, Renaults Clio... de managers reden in gepimpte Golven of kale Passats, de baas in een Merc, dus je kunt je voorstellen hoe de parkeerplaats eruit zag... en ik zette er elke dag de stokoude Escort tussen
En dat was in Rotterdam. Ik heb héél vaakd e slag Groningen-Rotterdam gemaakt in die auto, nooit een probleem gehad!

't was een 1.6 automaat, een verademing. Snel, ook. Heb 'm op 180km/u gehad in Duitsland en daar zat ie vrij rap op. De monteur vertelde me overigens dat er een blok uit 1988 in lag.
Maar het optrekken... dat was te gék. Ik weet nog goed dat ik in Haarlem bij een kruising aankwam met een nieuwe BMW... hij stond rechts voor het stoplicht, ik links. Ik zag 'm al laatdunkend kijken... en jawel, het werd groen en hij spoot weg. Ik vergeet nooit meer de overgang op zijn gezicht van laatdunkend naar verbijsterd... want 100m verderop zat ik nog steeds naast 'm

Helaas, toen ik dé grote rit met de Escort wou maken, van Groningen naar Italië, ging de wiellager van mijn linkervoorband stuk... ik heb de Escort bij Frankfurt moeten achterlaten en drie weken later weer moeten oppikken (de reis voortgezet met mijn ouders, die 200km achter me reden). De enige keer dat ie me heeft laten staan, dat wel. Een paar weken later kocht ik een Golf 3. Maar nooit zal ik m'n Escortje vergeten
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 11 februari 2008 @ 11:58:26 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_56662533
Oude techniek
Mijn trouwe Sunny uit 1987 brengt mij ook nog elke dag van Den Haag naar Utrecht en weer terug

Nu is alleen de versnellingsbak gaar (lager kapot), maar heb al een goeie ruilbak gevonden voor 125 euro...
Morgen dus verplicht met NOG oudere techniek naar Utrecht, m'n Chevrolet Impala uit 1965 gaat de 140 km maar even afleggen ...
Kost me 2 keer zoveel benzine, maar daar letten we maar even niet op
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:01:29 #79
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_56678574
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef casejunkie het volgende:
2 van mijn 3 jaren '80 auto's:

[ afbeelding ]

Oke oke, de station is uit 1992 maar het model komt van 1988
Wat zijn het eigenlijk?
Because they will last that long.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:08:04 #80
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_56678650

Lancia Delta Integrale
Superauto om in te rijden.. een ramp om te onderhouden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:08:51 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_56678658
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:01 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Wat zijn het eigenlijk?
2 Mazda's
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_56689102
Geweldig topic overigens!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:59:54 #83
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56694947


Ok ok, productie datum is 31-12-1992 @ 23:55, maar ja, 't model is uit 1982 en 't is toch wel de ultieme '80's wagen, op de Audi 80 na.

Mijn eerste eigen auto en ik heb 'm nog steeds, alleen zit ie nu niet meer zo mooi in de lak en zit er een lelijke deuk voorin Stomme trekhaken ook!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:31:37 #84
154149 ManInLove
Real wisdom is a rare gift
pi_56703922
Waar ik in gereden heb? De auto's zijn in willekeurige volgorde weergegeven, de dikgedrukte jaartallen zijn in eigen bezit geweest, de rest is van ouders / zus / vriendin geweest)
De auto's op de foto's zijn willekeurige van internet geplukte plaatjes... :-)


Volvo 240 station diesel (1984 / 1989)


Volvo 244 DL (1981)


Subaru mini jumbo (1983)


Citroën 2cv6 (1986, 1984)


Citroën Acadyane (1981)


Subaru Justy (1988, 1988, 1986)


Subaru L-series Coupé 1.8 4WD Turbo (1987)


Peugeot 205 1.1 junior (1989)


Mazda 121 (1989)

Geen jaren '80 maar wel vermeldenswaardig (want tot 1981 gebouwd):
Datsun 120y (1975) - hier heb ik heel australië mee doorgereden...


[ Bericht 1% gewijzigd door ManInLove op 13-02-2008 14:38:39 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 20:31:27 #85
25682 2cv
Niet subtiel
pi_56711659
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:59 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]

Ok ok, productie datum is 31-12-1992 @ 23:55, maar ja, 't model is uit 1982 en 't is toch wel de ultieme '80's wagen, op de Audi 80 na.

Mijn eerste eigen auto en ik heb 'm nog steeds, alleen zit ie nu niet meer zo mooi in de lak en zit er een lelijke deuk voorin Stomme trekhaken ook!
Durf te wedden dat die trekhaak een halve meter naar binnen gedrukt is ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_58312212
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:31 schreef ManInLove het volgende:
Waar ik in gereden heb? De auto's zijn in willekeurige volgorde weergegeven, de dikgedrukte jaartallen zijn in eigen bezit geweest, de rest is van ouders / zus / vriendin geweest)
De auto's op de foto's zijn willekeurige van internet geplukte plaatjes... :-)

[ afbeelding ]
Volvo 240 station diesel (1984 / 1989)

[ afbeelding ]
Volvo 244 DL (1981)

[ afbeelding ]
Subaru mini jumbo (1983)

[ afbeelding ]
Citroën 2cv6 (1986, 1984)

[ afbeelding ]
Citroën Acadyane (1981)

[ afbeelding ]
Subaru Justy (1988, 1988, 1986)

[ afbeelding ]
Subaru L-series Coupé 1.8 4WD Turbo (1987)

[ afbeelding ]
Peugeot 205 1.1 junior (1989)

[ afbeelding ]
Mazda 121 (1989)

Geen jaren '80 maar wel vermeldenswaardig (want tot 1981 gebouwd):
Datsun 120y (1975) - hier heb ik heel australië mee doorgereden...
[ afbeelding ]
Zo'n 244DL staat ook nog op m'n verlanglijstje
pi_58312978
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:01 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Wat zijn het eigenlijk?
Het waren twee Mazda 626s, om precies te zijn Een coupé en een Wagon. Maar wat vreselijk zonde van die neuzen

Ik heb een Mazda 121 LX, bouwjaar 1993, maar het model is al door Autozam in 1989 op de markt gebracht Ik heb hem nu bijna twee jaar, en van mij hoeft hij voorlopig nog niet weg.
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:05:16 #88
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_58313169
Terug in Europa: BMW 320i, Volvo 244 (bah), BMW 525Eta, BMW 725 (te groot), BMW 535i (!), Toyota Cressida combi, R5-je, Mitsubishi Shuttle, en nu Suzuki Jimny + Toyota Aygo!
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:08:31 #89
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_58318245
Mijn jaren '80 bakken

1988 Toyota Supra 3.0i Turbo (origineel een non-turbo)

Deze heb ik een tijdje geleden verkocht aan een vriend van mij

1988 Toyota MR2 1.6 20V (origineel een 1.6 16V met 5-bak, nu een 1.6 20V met 6-bak)

Deze heb ik nog steeds en ik rij er dagelijks met veel plezier in
pi_58323839
Ik rij nog steeds in een jaren 80 auto, maar dan alleen als het mooi weer is. Een Toyota Celica TA60 uit 1983. Pas jarig geweest dus belastingvrij



[ Bericht 28% gewijzigd door Samcali op 26-04-2008 18:19:41 ]
pi_58323960
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:57 schreef Hyperdude het volgende:

Mijn eigen 80-er jaren auto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1990 Alfa 75 2.0 TS: prima ding, maar op het laatst toch te duur om op de weg te houden. 275K kms

Hoe krijg je 275 pk uit je ts?
Turbo?

Mijn jaren 80 auto's:
Afa 75 TS numerata (zonder intereur jammer genoeg)
Alfa 75 1.8 Imola (heb ik nog steeds)
Alfa 75 TS (gewone uitvoering, staat nog op de oprijlaan te wachten op de keuring)


niet gehad wel gereden


[ Bericht 9% gewijzigd door Yoda87 op 26-04-2008 20:53:50 (update) ]
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:34:10 #92
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58325280
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:48 schreef UberPhreak het volgende:
nu alweer een paar jaartjes deze ultieme 80er jaren auto

[ afbeelding ]

Al een hoop aan gedaan, het mooie is dat je er tenminste nog ouderwets zelf aan bezig kunt gaan. en i love RWD
Ik wil er zelf ook nog zo eentje hebben, mijn oude buurman had er ook zo een maar had er een 6 cilinder blok in gemonteerd van een Opel Monza. Dat ding vloog echt over de weg heen.
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:50:52 #93
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_58325648
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef Yoda87 het volgende:

[..]

Hoe krijg je 275 pk uit je ts?
Turbo?

Mijn jaren 80 auto's:
Afa 75 TS numerata (zonder intereur jammer genoeg)
Alfa 75 1.8 Imola (heb ik nog steeds)
Alfa 75 TS (gewone uitvoering, staat nog op de oprijlaan te wachten op de keuring)
er staat toch nergens 275 pk?
er staat 275.000 km
pi_58326619
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik heb een 1990 75 2.0 TS gehad. Twinsparkblokkie is eigenlijk bullitproof, dus was nooit iets mee (laatste 70000 km tot 275K kms oid.) V6 is veel gevoeliger/kwetsbaarder/wordt meer getrapt, en is nu al bijna 20 jaar oude auto natuurlijk.

De rest was kwetsbaarder. Iedere jaar alle aardcontacten uit elkaar halen, schoonmaken en weer invetten/vaseline oid zorgde eigenlijk voor relatief weinig electronische storingen. Maar oliedruksensoren, dashboardlampjes en dat soort kleine dingetjes zorgden toch redelijk vaak voor een nuttige zaterdagochtend prutsen.
Versnellingbakken blijven kwetsbaar/matig te bedienen, maar als de rest goed is leer je daar mee leven.
V6 en Turbo hebben wel aangepaste bak en cardan ed; die zijn in principe wat steviger.

Het is gewoon een auto uit een andere tijd. Transaxle/De Dion as/schijven achter tegen de versnellingsbak aan ipv. bij de wielen.Ingewikkelde constructies die goedkoop zijn uitgevoerd. (Ze verloren geld op iedere exemplaar dat er is verkocht, en ALFA had nooit genoeg geld om het product te verbeteren/verder te ontwikkelen. Bij Ferrari en bv. Porsche 944/928 hadden ze iets meer budget/development en is de techniek veel sterker. Techniek zorgt dus voor veel arbeidsuren en de gemiddelde garage verklooit de boel vaker dan ze het fixen. Als je veel zelf doet is het prima te doen, behalve mi. motorblokken en verseliingsbakken revisie ed. Ik zou er niet aan beginnen als je niet ergens een geschikte garage in de buurt hebt die wat in die dingen gespecialiseerd is.

Ander probleem is bv. dat materialen van het interieur ed. van matige kwaliteit zijn en dat er heel veel niet meer leverbaar is. ALFA zelf doet niets, je bent dus afhankelijk van specialisten. Duitse merken (weet ik tenminste uit eigen ervaring met BMW/Porsche) kan je veel meer en veel langer onderdelen bij de dealer krijgen. Wel duur; maar je auto staat tenminste niet 3 maanden stil omdat een suf onderdeel niet leverbaar is. eBay en internet zijn natuurlijk ook goede bronnen.

Roest viel wel mee, ik heb de mijne weggedaan 12 jaar oud.
Ik heb eigenlijk alleen roest onder de achterlichten gehad, dat is een kwetsbare plek, vooral als er een trekhaak onder zit/zat. Onder de skirts/randen rond de wielkasten wil het ook wel roesten. Maar volgens mij niet meer dan andere auto's uit die tijd.
Vergeet niet dat het al oude auto's zijn. Ik heb net een 1990 BMW 325iX verkocht, die was stukken sneller dan mijn 75 TS. Maar bv. tov. mijn huidige BMW 330i is het helemaal niks qua vermogen/prestaties.

Zelf zou ik, als je belangstelling hebt voor exotische techniek en prestaties, momenteel gaan voor bv. een Porsche 944 wel of niet met turbo (afh. van budget) Zolang ze geen slecht herstelde ongevalschade hebben roestvrij, snel, licht en er zijn genoeg specialisten die je verder helpen tegen redelijke prijzen. Uiteindelijk een betere, goedkopere en minder frustrerende auto dan een 75 V6.
Als je vnl. voor het uiterlijk valt moet je natuurlijk gewoon een 75 nemen; maar dan is een 2.0 TS een betaalbaarder avontuur, en een Turbo technisch leuker.

Het mooiste aan een goede 75 met een beetje aangepast onderstel is dat het een perfecte stuurauto is; daar zijn de 2 liter en de Turbo beter dan de veel zwaardere (op de voor-as) V6.

Laatste opmerking; totaal ongeschikt als dagelijkse auto natuurlijk. In gebruik te duur/kwetsbaar, en als het een goede is, gewoon zonde van het ding.

Ze zijn wel deskundige en serieuze clubs:
http://www.alfaclub.nl/
http://www.varln.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
http://www.alfa75.info/


Sorry voor off-topic.
gelukkig wel over 80-er jaren bakkies
Je vergeet de kriksteunen. Gewoon achterportier openen, als je in de rand, vlak voor het achterwiel, geen roest/zachte plekjes vind issie ok. Als ie daar erg zacht is kan je hem beter laten staan, want dan heb je kans dat je kriksteunen snel aan revisi toe zijn.
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
pi_58326702
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef eevebe het volgende:

[..]

er staat toch nergens 275 pk?
er staat 275.000 km
srry verkeert gekeken
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
pi_58328998
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:34 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik wil er zelf ook nog zo eentje hebben, mijn oude buurman had er ook zo een maar had er een 6 cilinder blok in gemonteerd van een Opel Monza. Dat ding vloog echt over de weg heen.
Er staan regelmatig goede op marktplaats dus wat houdt je tegen
And then there were syntax-errors
  maandag 29 juni 2009 @ 04:36:18 #97
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70467951
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
Opel Manta
Du darft von mir aus mein Shampoo benutzen, mit meiner Zahnbürste die Schuhe dir Putzen, zur Not darfst du auch in meiner Badewanne Baden, nur eines darfst du nicht, da gibs was auf die Waden - alter nimm die Hand da weg von meinem Manta!!!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_70468352
tvp
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_70468927
Bij mij is het begonnen met een golf gti 16v...




Deze kon ik van een maat overkopen voor maar 150 euro. was verder weinig mis mee. heb ik een paar maanden plezier van gehad...

Hierna heb ik auto's uit de 90er jaren gehad. ook een motor..
daarna aan de lease auto..

Ik moest de lease auto tijdelijk inleveren toen heb ik voor een paar weekjes een sierra gekocht..
2 liter ding. zodoende verliefd geworden op achterwielaandrijving

nu sinds een paar maanden bmw verslaafd





Ik moet er toch echt 1 a 2 kwijt eigenlijk

De zilveren is een 318is.. die gebruik ik dagelijks.. hij is uit 89.. de zwarte is een 325 automaat uit 87.. en de donkerblauwe is een 2.7 liter uit 86. die ben ik nu aan het restaureren en tunen
En dan staat er nog een lichtblauwe 3.0 csi, maar die's (nog) niet van mij
  maandag 29 juni 2009 @ 11:11:33 #100
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70471976
VW T3 uit 86 van 75 euro


VW jetta2 uit 84 van 125 euro
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')