abonnement Unibet Coolblue
pi_59630608
Vrijdag vertrek ik
pi_59630794
Ben er in de mei vakantie geweest. Waar je bij uitgaan heel erg op moet letten is dat het wisselen niet in euros gebeurd. En dat je met euros meer betaald voor je biertje, en ze je proberen te verneuken met wisselgeld. Verder zijn de russen erg lastig en altijd zat, maar als je ze kent zijn het wel aardige gasten.(Zat met nog 1 gezin uit nl in een door russen overspoeld hotel, wel erg gezellig gehad)

Voor biertje betaalde je ongeveer 3 euro, en je moet goed kijken wat ze er tappen. elfis bier(oid.) is goed te doen, maar de rest vond ik niet te zuipen, meestel hebben ze in 1 tent meerdere soorten tap namelijk.
Verder heel erg veel detectie poortjes. Bijna alles is openlucht.

Ooohja, ik zat in Club Insula, iets voor Alanya, beviel geweldig!

Dat was wel zon beetje wat ik er van weet, Oohja, "piratentocht" met de boot is dus echt geen zak aan, absolute afrader.
pi_59637853
Wat een baggerstad

Het vuilnis ligt overal op straat in het centrum, in de Nederlandse kroegen is niemand en wordt er Turkse (live)muziek gedraaid. In de discotheken en kroegen is het pas vanaf een uur of 1 druk, terwijl ze om 2 uur dichtgaan Daarbij is het allemaal openlucht en willen ze elkaar allemaal overstemmen met hun geluid dus het is een grote teringherrie en in elke kroeg/disco wordt je genaaid door het personeel, dus vraag eerst even wat iets kost want je krijgt gegarandeerd te weinig wisselgeld terug.

En dan heb je ook nog al die irritante Turken (ja echt, het zijn er veel en nee, ik ben geen racist) die het nodig vinden ongevraagd aan vrouwen te gaan zitten.

Nooit meer Alanya
pi_59673495
Ik ben vorig jaar met mijn vriend naar hotel Panorama geweest, was echt super, zou zo terug gaan
Mijn zus is ook met haar vriend geweest, die is met het animatie team op stap geweest, alleen durf zo 1-2-3 niet te zeggen waar dat was, helaas.
Wat ik me zo kan herinneren kun je via de hostes in het hotel een kroegentocht boeken

Als je verder nog iets over het hotel wilt weten vraag het maar
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_59702531
Ik ga komende dinsdag met een maat. Heb er zeker zin in.
We verblijven in Amber Rose. Iemand ervaring mee?
pi_59749981
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een baggerstad

Het vuilnis ligt overal op straat in het centrum, in de Nederlandse kroegen is niemand en wordt er Turkse (live)muziek gedraaid. In de discotheken en kroegen is het pas vanaf een uur of 1 druk, terwijl ze om 2 uur dichtgaan Daarbij is het allemaal openlucht en willen ze elkaar allemaal overstemmen met hun geluid dus het is een grote teringherrie en in elke kroeg/disco wordt je genaaid door het personeel, dus vraag eerst even wat iets kost want je krijgt gegarandeerd te weinig wisselgeld terug.

En dan heb je ook nog al die irritante Turken (ja echt, het zijn er veel en nee, ik ben geen racist) die het nodig vinden ongevraagd aan vrouwen te gaan zitten.

Nooit meer Alanya
Discotheken in het centrum sluiten om 3 uur, maar die net buiten de stad niet, en deze zijn ook veel leuker.

Dat het personeel je wilt naaien is wel zo waar, en als vrouw goed opletten want de barmannen doen nog weleens een pilletje erin. Vorig jaar 2x meegemaakt incl mijn nichtje die ik naar huis kon dragen.

Beide keren was dit bij de Robin Hood.
pi_59752251
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:52 schreef Elckiebone het volgende:

[..]

Discotheken in het centrum sluiten om 3 uur, maar die net buiten de stad niet, en deze zijn ook veel leuker.

Dat het personeel je wilt naaien is wel zo waar, en als vrouw goed opletten want de barmannen doen nog weleens een pilletje erin. Vorig jaar 2x meegemaakt incl mijn nichtje die ik naar huis kon dragen.

Beide keren was dit bij de Robin Hood.
Ja die barmannen van Robin Hood zijn teringleiers. Als je niet vaak genoeg drinkt gooien ze je eruit als mannen. Kreeg nog ruzie daar met een barman omdat ik met een meisje aan het praten was, dat liep nog uit de hand ook. Sterker nog moest nog rennen voor me leven omdat de beveiliging het op ons gemunt had.
bier
pi_59771507
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:05 schreef sjoerdz89 het volgende:
Op 3 juni ga ik 8 dagen naar Hotel Grand Kaptan. Iemand ervaringen met dit hotel?
goed hotel, neuken neuken en nog eens neuken..
pi_59771895
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:10 schreef italia11 het volgende:

[..]

goed hotel, neuken neuken en nog eens neuken..
Ja, dat heeft vast aan t hotel gelegen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59771911
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja, dat heeft vast aan t hotel gelegen!
Doe even z'n posthistory checken
pi_59771931
Heeft de gemeente in Alanya nog steeds de touwtjes in handen daar? Een aantal jaar geleden was ik er eens en toen sloten alle discotheken in t centrum rond 02:30 geloof ik. Kwam door de gemeente aldaar. Moesten we iedere nacht noodgedwongen uitwijken naar Auditorium.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59771939
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Doe even z'n posthistory checken
Idd, dit verklaart een hele hoop.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59772096
Hier even wat fotootjes van toen ik in Alanya was.

Strand:


Auditorium:


In t hotel tegenover dat van ons speelden de meisjes met zichzelf:


En in ons hotel konden de meisjes niet echt tegen onze Vodka:


Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59772128
Nog een kleine tip: als je dan toch naar Turkije gaat zorg er dan voor dat je niet met Onur Air vliegt. Heb hier 2 keer mee gevlogen en dan kunnen ze me wel eten geven aan boord maar zit toch liever bij een andere maatschappij in het vliegtuig, dan maar zonder eten.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59784811
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef mrcool het volgende:
Hier even wat fotootjes van toen ik in Alanya was.

Strand:
[ afbeelding ]

Auditorium:
[ afbeelding ]

In t hotel tegenover dat van ons speelden de meisjes met zichzelf:
[ afbeelding ]

En in ons hotel konden de meisjes niet echt tegen onze Vodka:
[ afbeelding ]

Nu we t toch over Turkije hebben verkies ik Bodrum boven Alanya en ook boven Marmaris.
die onderste heeft een slipje aan..
pi_59784913
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef YvesLaRock het volgende:

[..]

die onderste heeft een slipje aan..
Nee echt waar joh?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_60170933
Ik ben net een weekje terug van 12 dagen Alanya en het is echt heel goed bevallen. Turkije is ook echt een mooi land (althans het gedeelte dat ik er van gezien heb)

Een echte aanrader is de excursie naar Pamukkale. Het is écht supermooi daar. Ik zal hier nog wel wat fotootjes opgooien

Ook leuk is de boottocht van Manavgat naar Side en de burcht op een van die bergen.

Ik zat aan het rustige gedeelte van het Kleopatrastrand en dat is erg goed bevallen; Hotel Fatih. Heel tof personeel ook

Uitgaan in het centrum betekende vooral cocktailbars voor mij. Alleen moet je echt oppassen met die barlui daar, je reinste manwhores die op jacht zijn...

Verder prima allemaal
You're like the water, which when it becomes ice, splits every rock
pi_60177191
Ik ben ook vorige week terug gekomen van 2 weken Alanya, zat zelf niet aan het Kleopatra strand, maar net aan de andere kant van de berg met die burcht erop Hotel Panorama.
Heel erg bevallen, mooi land, aardige mensen. Ik ga zeker nog eens terug
pi_60182197
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben ook vorige week terug gekomen van 2 weken Alanya, zat zelf niet aan het Kleopatra strand, maar net aan de andere kant van de berg met die burcht erop Hotel Panorama.
Heel erg bevallen, mooi land, aardige mensen. Ik ga zeker nog eens terug
Ben ik ook geweest
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_60182449
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:13 schreef Crystal_Mind het volgende:
Een echte aanrader is de excursie naar Pamukkale. Het is écht supermooi daar. Ik zal hier nog wel wat fotootjes opgooien
Ik ben zelf 7/8 jaar geleden naar Pamukkale geweest. Het viel mij toen erg tegen, omdat de hotels die aan de boulevard stonden al het water opvingen, waardoor er bijna niets meer in de "witte bakken" kwam, die daardoor helemaal bruin werden. De overheid was toen al bezig om alle hotels die vlakbij stonden af te breken waardoor er weer water (en dus kalk) in de bakken kon stromen. Ik ben dus erg benieuwd naar de foto's!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_60703779
Hoe zat het nou ook alweer met betalen in Turkije, dat kan je het beste met Turks geld doen toch? Wissel je je euro's dan om bij een bank of kan je gewoon Turks geld uit de muur pinnen?
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_60717844
Wat wij ervaren hebben is dat als het in Lira's staat je het beste met lira's kan betalen en andersom
Want als ze moeten omrekenen van lira's naar euro's dan rekenen ze altijd in hun voordeel
pi_60724588
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef dapluiz het volgende:
Wat wij ervaren hebben is dat als het in Lira's staat je het beste met lira's kan betalen en andersom
Want als ze moeten omrekenen van lira's naar euro's dan rekenen ze altijd in hun voordeel
Klopt, ik loop ook altijd met een portomonee met Lira's en Euro's. De dagelijkse zaken zoals eten, boodschappen etc. betaal je met Lira's. De echte touristische zaken zoals autohuur, dagtripjes, boottochten en soms het eten en drinken op de supertouristische locaties betaal je met euro's.
Je kunt bij ongeveer de helft van de banken euro's en lira's pinnen.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zondag 29 maart 2009 @ 03:13:26 #49
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_67511351
Alanya, en dan niet alleen het Cleopatrastrand en de oude stad (of de kasteel)... nee het mooiste plekje ligt net na het einde van de haven (achter de rode toren: een restaurant annex lounche cafe met uitzicht op het eeuwenoude bootshuis (en de heuvel waarop het kasteel ligt.

Is het overdag al prachtig, maar wanneer de lichten in het oude bootshuis (niet meer toegankelijk voor toeristen behalve als je de juiste personen of de juiste weg weet )... aangaan, dan heb je weinig anders meer nodig dan een lekker drankje en je kan er een hele avond op uitkijken en je bijna in 1001 nacht wanen.


(foto is ongeveer 50 meter meer naar rechts genomen dan het beste uitzicht)
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_67512622
Klopt, het is inderdaad leuk om de dokken van de seltjoeken te bekijken. De weg is niet zo moeilijk. Ga linksom de rode toren en ga daar gelijk linksaf. Klim daar rechts van het hek, de muur op en loop naar rechts. Met een klein beetje puzzelen en heen en weer lopen (links van de muur, recht van de muur en op de muur) kom je er wel! Wel oppassen bij het betreden van de dokken, de stellage bij de deur is heel erg verroest.

We zijn ook een keer vanaf de stadswallen op "kale" naar beneden gelopen via de rotsen, dit was ook erg leuk om te doen, ook best spannend, want op sommige plekken is het best steil.
Een andere aanrader is de Dimgrot, de Dimrivier en de dam die inmiddels af zou moeten zijn. Vorig jaar hebben we voor de laatste keer het gebied achter de dam kunnen bezoeken. Als het goed is zou deze mooie plek nu moeten vol lopen met water (al duurt het waarschijnlijk nog wel even voordat het gevuld is). Bijna alle huizen in dit gebied zijn dusdanig gesloopt dat er alleen nog maar steen ligt, alle losse materialen zijn zo veel mogelijk verwijderd om er voor te zorgen dat de turbines straks niet verstopt raken.

http://www.alaturka.info/(...)lanya/dim-river.html
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')