Inderdaad, zo doe ik het ook,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:23 schreef Deetch het volgende:
rechtstreeks uit de vriezer in de pan en dan roerbakken. Levert bij mij nooit problemen op.
dat is opzich ook wel een idee, maar weet niet of dat het 'vochtprobleem' oplostquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:59 schreef n0a het volgende:
Zou het niet schelen kwa geld om de ingredienten los te kopen zelf te snijden en dan invriezen? Dan kun je ook je prei en paprika apart voor andere gerechten gebruiken.
Tauge zou ik niet invriezen maar dan apart vers kopen.
Taugé kan je heel goed invriezen, niet laten ontdooien voor gebruik, maar direct vanuit vriezer in de pan, werkt perfect.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maargoed.. Taugé niet invriezen dus?
Eigenlijk niet aan het vocht probleem gedacht. Meer als suggestie op het hamsteren en de prijs. Denk dat vocht probleem blijft. Zoals een aantal al zeiden, doe ik ook voor wokken ook gelijk uit de vriezer de pan in.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is opzich ook wel een idee, maar weet niet of dat het 'vochtprobleem' oplost![]()
helaas hebben we hier niet echt een goede/fijne markt, en op de dagen dat er markt in de stad is zijn we er vaak niet.. misschien op zaterdagochend eens kijkenof we dan ook zelf wat pakketjes kunnen maken.. dat is wel een goed idee ja
het is ook eigenlijk gewoon gemakzucht hooreens in de zoveel tijd halen we zo'n groentemix, en dan kan dat, zoals vandaag, gewoon lekker in een keer door de nasi heen. Perfect!
Maargoed.. Taugé niet invriezen dus?
hoe zit het dan met de knapperigheid, worden het dan niet slappe draden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Taugé kan je heel goed invriezen, niet laten ontdooien voor gebruik, maar direct vanuit vriezer in de pan, werkt perfect.
Nee, geen slappe draden, ik zou zeggen probeer het eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:38 schreef EricT het volgende:
[..]
hoe zit het dan met de knapperigheid, worden het dan niet slappe draden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |