quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef Sirtalis het volgende:
Die vochtige doek is zelfs een noodgreep die ik niemand zou aanraden. Tauge gewoon lekker vers halen en eten, en de rest wegmikken. Bij de meeste toko's kan je het gewoon zelf in een zakje doen en pakken wat je echt nodig denkt te hebben. Tauge is lekker, kanpperig, fris, maar moet voor al deze goede eigenschappen wel echt vers zijn. Invriezen kan best, maar de tauge is na ontdooien geen echte tauge meer.
Ik denk dat er meer mensen op t idee zijn gekomen om minder te kopen als ze vaak over houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef sneakypete het volgende:
Tuurlijk is dat wel een probleem. De kunst van chinees roerbakken zit hem juist in de knapperige bite. groentes uit de diepvries kun je natuurlijk best in je nasi verwerken ofzo dat doe ik ook wel 'ns, maar als je het echt lekker en echt oosters wilt hebben moet je gewoon verse nemen.
Tip als je te vaak overhoudt:
Haal een heel kleine portie bij de groenteman.
ah, op die manier jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:01 schreef sneakypete het volgende:
Het ging me erom dat je bij een groentewinkel vaak tauge los kan kopen terwijl je in de supermarkt vaak een pak krijgt dat te veel is voor 1 persoon
Bij de toko wel ja, daar heb je er een kilo voor, maar bij de super betaal je al gauw 1,49 voor 150 gram.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:
Sjees, wat kost zo'n bakje taugé? 23 cent ofzo?.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je de groenten na invriezen laat ontdooien en uitlekken in een zeef of vergiet en daarna wokt op hoog vuur wordt het echt wel knapperig hoor.
Waarom niet? Ik kan er ook niets aan doen dat het werkt. Vers is natuurlijk lekkerder, dat is altijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |