????quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef NanKing het volgende:
Filter ingesteld.
Bieden op iets wat niet weg mag :s en marktplaats heb ik uiteraard geprobeerd. thnx anywayquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:39 schreef Deetch het volgende:
sorry me risk mag je niet kopen die gebruik ik nog. Hoeveel wil je er voor bieden?
Marktplaats
al geprobeerd?
ps. Je zou ook kunnen kijken naar Bonanza of Franks Zoo voor leuke, snel te leren, gezelschapsspellen
pm terug en tevens kickjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Motar het volgende:
hey ik heb risk nog liggen voor je, trouwens ook een oude monoploy.
Ik heb je een pm gestuurd met een link naar dezelfde risk als degene die ik heb.
Hmm niet mijn ding...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:22 schreef Gunsmoke het volgende:
[TK] Dungeons and dragons bordspel
Ruilen mag ook
Kijk jij snapt het!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:30 schreef Dwan het volgende:
loop is een aantal rommelmarkten af in sporthallen of bejaarden tehuizen hier heb ik al mijn spelletjes voor max 3 euro p/st gekocht.
misschien een tip.
Klopt, maar ik ben lui en heb liever dat ze het komen brengen ook al moet ik dan meer betalenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het!
Doen wij ook, en heb nu een Colditz (ken je die)? gevonden, voor 5 euro..
Op Marktplaats moet je daar nu rond de 35 soms tot 50 euro voor neertellen..
Spel wordt niet meer gemaakt, in de versie die wij hebben!
Als TS Cluedo niet wil, dan wil ik hem wel...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:16 schreef Yoni het volgende:
Ik heb Hotel, Mankomanie en Cluedo voor je
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:20 schreef Hakkert het volgende:
Hotel heb ik inmiddels en heb geen interesse in mankomanie en cluedo dus rosaatje mag hem wat mij betreft hebben...
Age of Mythologie lijkt mij wel gaaf, maar ben bang dat m'n vriendin het niks vindMaar wat zou je er voor willen hebben?
Mag ik dan cluedo????quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:16 schreef Yoni het volgende:
Ik heb Hotel, Mankomanie en Cluedo voor je
Thnx leuke site! Helaas geen monopoly mega editie. Dus iemand?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef div-er het volgende:
Heb je bij deze dame al eens gekeken? WILMA
Of deze link: http://spellen.vlinden.com/
Heb ik dus ook een 1993-Triviant gekocht (lichte gebruikssporen) en een kinderspel.
Ongelooflijke voorraad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |