abonnement Unibet Coolblue
pi_56078303
Het lijkt wel alsof de huidige jeugdcultuur als kerkdienst het feesten heeft. Jezus, het lijkt soms wel alsof je alleen door feesten een volwaardig mens kan zijn. Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'. Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken. Soms vraag ik mij weleens af: waarom zijn mensen die een grondige hekel hebben aan stampen op baggermuziek zo dungezaaid? Is het zo moeilijk om je zaterdagavond alleen en in stilte door te brengen, zonder halflam op de dansvloer de werkelijkheid te hoeven verjagen? Waarom DJ Boozywoozy (whatever) als in het muziekrek van papa en mama Bach en the Beatles huizen? Het zal wel een verschil in opvoeding en mentaliteit zijn. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.

Klacht: mensen wiens leven uit feesten bestaan en niet zonder kunnen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56078326
Wie gaat er vanavond zuipen?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_56078334
Oja, TS is een saaie lul.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_56078383
Dees moet naar KLB, trouwens.

Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als partyflock-lui.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56078398
eensch met ts
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:40:20 #6
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_56078404
Helemaal eensch met TS!

Laat de bashers maar komen..
Playstation 3 - This is Living!
pi_56078465
Winkelen is ook heel leuk.

Lekker zwart wit trouwens, op de bank zitten of in een stampvolle discotheek zuipen. Heb je geen vrienden om een avondje te gaan pokeren of iets anders hips?
pi_56078493
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.

Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als dan partyflock-lui.
Ik zou daar maar niet te zeker van zijn als ik jou was
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_56078507
Al geneukt vannacht Ts?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:44:28 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_56078518
Ik verheug me nu al weer op de verjaardag van m´n oma.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_56078570
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.

Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als partyflock-lui.
>> KLB.
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:47:29 #12
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56078590
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef Cle0 het volgende:
Lekker zwart wit trouwens, op de bank zitten of in een stampvolle discotheek zuipen. Heb je geen vrienden om een avondje te gaan pokeren of iets anders hips?
Zo zwart wit zie ik het niet. Pokeren is zeker een nuttige bezigheid, mits met mate gespeeld. En ja, ik heb genoeg vrienden. Gosh, betekent het feit dat je een hekel hebt aan van die partyjunks gelijk dat je geen vrienden hebt?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:49:19 #13
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_56078653
iCk lEeV nii oM tE fEeStEehh
IcK fEeStT Om Te Liifaa

jeweettoch
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:51:52 #14
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56078728


Kijk, nog zo'n reden waarom overmatig uitgaan destructief is. Kijk ons eens lekker ongebreideld emoties uiten! Lekker gek doen! Wat leuk!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56078749
Eens met TS.
Ga liever in een band spelen en jezelf vermaken in plaats van naar uit de kluiten gewassen discotheken gaan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_56078770
TS is een jaar of 70?

.
pi_56078815
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.

Klacht: mensen wiens leven uit feesten bestaan en niet zonder kunnen.
Verklaart alles

Mensen wiens leven uit kerkdiensten bestaan en niet zonder kunnen.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_56078867
onder uitgaan versta ik ook met vrienden lekker in de kroeg over van alles lullen en zulk soort tijdverdrijf.. TS is gewoon echt een saaie doerak
pi_56078890
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
onder uitgaan versta ik ook met vrienden lekker in de kroeg over van alles lullen en zulk soort tijdverdrijf.. TS is gewoon echt een saaie doerak
Bij uitgaan denk ik aan megadiscotheken
Zoals naar een café gaan vind ik ook wel leuk
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:57:48 #20
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_56078900
idd TS, feesten en lache is voor losers!
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:00:00 #21
197394 tha_one
podjandikkie
pi_56078968
TS vergeet dat de beatles ook ooit een deel van een jeugdcultuur waren, en in die jaren werden beschouwd als rebels.
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:00:50 #22
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_56078999
TS houdt van bomen knuffelen?

Feesten + Bier =
Tics van je petten.
pi_56079022
Daarom moet je ook met guns over straat lopen en standaard laten zien wie de man is.
pi_56079069
Och. Persoonlijk sta ik wel eens aangeschoten op de dansvloer te dansen op over het algemeen kwaliteitsmuziek. Heerlijk vind ik dat. Heerlijk vind ik het ook om mijn zaterdagavond te spenderen aan het lezen van een goed boek met rustige muziek op de achtergrond, danwel met een paar goede vrienden een kritische blik op de maatschappij te werpen in een rustig bruin cafe.

Het hoeft niet altijd 't een of 't ander te zijn, het kan ook beide.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:04:16 #25
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_56079070
Zaterdag avond bij vriendjes en vriendinnetjes op visite om te spelen(poker risk enzovoort) / filmkijken / weekdoornemen als dat vrijdag al niet gebeurt is.

Een beetje alcohol neemt wat remmingen weg bij veel mensen, ze worden opener en emotioneler. Andere geestverruimende middelen worden ook graag getest in de jonge levensjaren.

Naar een evenement waar de muziek gemaakt/gedraait wordt en andere mensen kan bekijken blijft een mensenhobby
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')