abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 mei 2008 @ 11:19:29 #151
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_58915204
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef jef666 het volgende:
Airsoft lijkt mij een leuke sport waarin je een echte schietpartij goed kunt nabootsen.
Oftewel airsoft is amper gevaarlijk en ik vind dat het in nederland gelegaliseerd moet worden.
Hoe denken julie hierover?
Dat je achter de (wetgevende) feiten aanloopt. Als airsoft hier markt zag, zou ze wel niet-op-echt-gelijkende 'wapens' maken.
Airsoft is speelgoed en je kan niet nabootsen wat jij wil, dat behaal je meer met paintball of luchtbuksen en 4 of 5 mm platkop kogeltjes. (dikkesjaal en bril plus oorbeschermers verplicht)
Wat is er overigens stoer aan 666 in je nickname, geloof je daar in?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  FOK!fotograaf maandag 26 mei 2008 @ 14:57:42 #152
145146 Andyy
pi_58920030
wat hebben luchtbuksen en 4.5 en 5.5 (of 5.05) mm luchtbukspellets hiermee te maken ?
  FOK!fotograaf maandag 26 mei 2008 @ 14:59:20 #153
145146 Andyy
pi_58920056
oh wacht volgens mij snap ik 'm, met luchtbuksen op elkaar schieten ?
liever niet zeg, die dingen penetreren met gemak je kleding en je huid.
als je realisme wilt moet je simunition schieten
http://www.simunition.com/index_en.php


[ Bericht 15% gewijzigd door Andyy op 26-05-2008 15:04:38 ]
pi_58923257
Met airsoft lijkt me niets mis, het enige probleem is hier dan dat ze te echt lijken.

Maar als je 18+ bent kun je leuke buksen kopen hier die vaak ook best echt lijken. Maar die zijn bedoeld voor thuis op kaartjes/busjes thuis o en niet op mensen. Met airsoft doe je iemand hoogstens pijn als je iemand raakt, met de meeste legale busken hier kun je iemand zwaar of dodelijk verwonen. Die buksen schieten minimaal 100 meter per seconde, meestal zo rond de 200 meter per seconde. Die buksen mag je niet bij je hebben op straat tenzij ze in een vuilniszak/hoes zitten en je direct van je vertrekplaats naar je bestemming rijd.

Kortom, airsoft is om mee te spelen en de buksen die je hier legaal kunt krijgen zijn voor thuis of op de schietbaan.
pi_64431213
Goed nieuws, de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging opent nu een petitie!

Airsoft petitie van de NABV
Teken NU de Airsoft petitie van de NABV en maak airsoft in de toekomst wellicht ook mogelijk in Nederland!!

http://petitie.nabv.nl//

Geen idee wat airsoft is? Kijk dan eerst op www.nabv.nl of www.nlairsoft.com en teken de petitie alsnog!

Bedankt!
[NL] Airsoft.com - www.nlairsoft.com
  FOK!fotograaf zondag 28 december 2008 @ 15:27:12 #156
145146 Andyy
pi_64431262
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef --Ivo-- het volgende:
Met airsoft lijkt me niets mis, het enige probleem is hier dan dat ze te echt lijken.

Maar als je 18+ bent kun je leuke buksen kopen hier die vaak ook best echt lijken.
niet echt, al die buksen die op echte vuurwapens lijken zijn verboden.
en die airsoft wapens ZIJN juist replica's
wat een kutkick trouwens
  zondag 28 december 2008 @ 15:51:50 #157
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_64432019
Ik las: softdrugs legaliseren
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_64432368
haha, voor de duidelijkheid het gaat hier om Airsoft. Airsoft is een zeer onbekende sport in Nederland, echter wij zouden graag zien dat de airsoft replica's legaal worden in Nederland. Dit om de sport ook in Nederland te kunnen beoefenen, iets van reeds al in vele Europesche landen mogelijk is.

Meer info over airsoft vind je oa hier http://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft en hier www.nlairsoft.com
[NL] Airsoft.com - www.nlairsoft.com
  zondag 28 december 2008 @ 16:03:53 #159
138448 PeZu
Suspended animation
pi_64432477
kunnen ze de kicker van dit topic niet voor een vuurpeleton met airsofters neerzetten, en net zolang blijven schieten totdat ie gilt als een meisje
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_64434926
Airsoft is Paintball voor mietjes..

No pain, no game!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64435049
Trouwens paintball is al half-illegaal in Nederland met wapens die er totaal niet echt uitzien dus denken jullie echt dat ze die machine geweren gaan legaliseren?

Paintball

Airsoft
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64442849
Reageeer dan
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64459439
Airsoft is een stukje serieuzer dan paintball (tactisch, gear, teams etc), ook de replica's.

Wij hopen dat de replica's netjes onder de WWM gaan vallen en dat men een verlof aan kan vragen. Dit lijkt me realistisch...
[NL] Airsoft.com - www.nlairsoft.com
  FOK!fotograaf maandag 29 december 2008 @ 12:00:13 #164
145146 Andyy
pi_64459888
verlof ?
voor een speelgoed ding ?
bij ons bij Krav maga training gebruiken we soms airsoft pistolen
pi_64460283
ts gaat voor de thug life

pi_64460875
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef jef666 het volgende:
Airsoft is net zoiets als paintbal. Bij airsoft heb je wapens die op echte wapens lijken, alleen dan schiet je niet met kogels maar met kleine gele balletjes. Vanaf een afstand groter dan 5 meter doet dit bijna geen zeer.
Oftewel airsoft is amper gevaarlijk en ik vind dat het in nederland gelegaliseerd moet worden.
Hoe denken julie hierover?
in nederland zijn de paintball marker die te veel op echte wapens lijken ook verboden.
laatst was zelfs al in twijfel of ze de meest gebruikte marker (vooral op huurvelden) de tippmann 98 custom gingen verbieden. dat is gelukkig niet doorgegaan.

airsoft schijnt ook pijnlijker te zijn dan paintball. alhoewel je met beide sporten wel verwondingen op kan lopen. maar dat hoort erbij laten we maar zeggen.

het punt is dat het te veel op een echt wapen lijkt. daarmee ben je in staat om iets/iemand onder dreiging te overvallen.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_64461071
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:27 schreef Andyy het volgende:

[..]

niet echt, al die buksen die op echte vuurwapens lijken zijn verboden.
en die airsoft wapens ZIJN juist replica's
wat een kutkick trouwens
buksen als deze:
zijn gewoon te koop voor iedereen +18 hoor. wij hebben er ook wel 1 staan.

en welke jostie in dit topic denkt eigenlijk serieus dat op elkaar schieten met luchtbuksen leuk kan zijn
hoe dom kun je zijn. ondanks je een bril op hebt kun je een oog kwijtraken.
en sowieso naderhand naar de dokter om alle kogeltjes uit je huid te plukken.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  FOK!fotograaf maandag 29 december 2008 @ 12:50:26 #168
145146 Andyy
pi_64461343

mijn
pi_64463788
lol, van welke afstand? xD
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  FOK!fotograaf maandag 29 december 2008 @ 15:21:54 #170
145146 Andyy
pi_64466145
10 meter
kan niet verder schieten hier
pi_64471421
Lol. Deze zijn inderdaad gewoon te koop. We kennen het standpunt van justitie inderdaad; de replica's zijn te geschikt voor dreiging en afdreiging wellicht.

Maar behandel het dan als een echt vuurwapen of een tussenvorm, een verbod is zo zinloos. Wij zijn voor een goede regulering. Het staat namelijk niet in verhouding met daadwerkelijke schade door een airsoft replica. Overigens een airsoft replica kan ook nooit omgebouwd worden tot een echt vuurwapen.

En weer reeel, diegene die echt kwaad wil komt toch wel aan een geschikt vuurwapen. Zie de uitzending van UNDERCOVER.
[NL] Airsoft.com - www.nlairsoft.com
  maandag 29 december 2008 @ 19:11:16 #172
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_64473599
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Airsoft is Paintball voor mietjes..

No pain, no game!
het is: gain

Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_64504704
ontopic please...
[NL] Airsoft.com - www.nlairsoft.com
pi_64506120
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:11 schreef B.E.D het volgende:

[..]

het is: gain

[ afbeelding ]
omfg, wat ik bedoelde was wel no pain no game maar je spreekt het iets anders uit zodat het klinkt. Offtopic gebagger van jou! >:D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_70362458
Het is alleen dat doorgaans de wapens die airsoft verschieten té veel op echte vuurwapens lijken en zodanig geschikt zijn voor be- of afdreiging. De wapens zijn dus verboden bij de Wet Wapens en Munitie. Het zou wachten zijn op gezwaai met airsoftwapens op de openbare weg. Je moet er niet aan denken dat je wordt neergepoft door een diender die meent een vuurwapen te herkennen. Natuurlijk gaat de airsoft liefhebber zulks niet uitspoken. Het probleem is alleen dat wanneer die dingen vrij verkrijgbaar worden er niet alleen liefhebbers van het spel mee aan de slag gaan maar ook de debielen die Nederland rijk is
[/quote]

als ze speciale plekken maken waar je de sport kan beoefenen hoef je niet op de openbare weg te komen met die dingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')